021-88507190

سافاری بیابانی دبی

سافاری بیابانی دبی

سافاری دبی یکی از مهیج ترین و بهترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود که پیشنهاد می کنیم مسافران تور دبی , حتما آن را تجربه کنند و خاطرات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را برای خود بسازند . بهترین زمان برای سفر به دبی ماه های نوامبر تا ژانویه است که کمی هوا خنک تر می باشد . موقع رفتن به سافاری بهتر است لباس راحت بپوشید و از بردن لوازم گران بها و قیمتی مثل موبایل و ساعت و غیره خود داری کنید . برای رفتن به سافاری به اندازه کافی آب و غذا با خود ببرید , چرا که غذا و آب لازم فقط در اردوگاه ها پیدا می شوند و اگر به اردوگاه ها نروید لازمتان می شود . بهتر است برای شکار لحظه ها و به منظور ثبت خاطرات خوب و بی نظیر , دوربین عکاسی همراه داشته باشید .
این تور با حداقل تعداد هم برگزار می شود و محدودیت ظرفیت ندارد . بیابان های پر از دست انداز , برای کودکان بسیار خطرناک است و نیز برای کودکان زیر 3 سال اصلا مناسب نیست . چنانچه تمایل دارید اتومبیل فقط به شما اختصاص داشته باشد و مسافران دیگر همراه نشوید , بهتر است یک تیم 6 نفره خودتان تشکیل دهید . رفتن به سافاری و بیابان گردی , برای افراد حساس و یا آسیب دیده خیلی مناسب نیست . این تور از نظر ایمنی بسیار ایمن است و نیز تمام رانندگان اتومبیل ها آموزش های لازم کمک های اولیه را دیده اند و بسیار حرفه ای هستند و دارای گواهینامه می باشند .
شتر سواری یکی از محبوب ترین فعالیت های تور سافاری است , و نیز می توانید از روی شتر صحنه بی نظیر غروب آفتاب را مشاهده کنید و نهایت لذت را ببرید . شتر ها به سمت اردوگاه حرکت می کنند و بعد از رسیدن به اردوگاه می توانید شام و نوشیدنی میل کنید .
یکی از بخش های پر هیجان و پر طرفدار تور سافاری , اسکی روی شن است که می توانید با خیال راحت این تجربه تکرار نشدنی را داشته باشید , چرا که شن ها نرم هستند و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند .

برای اطلاعات بیشتر , به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW