021-88507190

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب , یکی از شگف انگیز ترین جاذبه های گردشگری دبی , و نیز یکی از بلندترین برج های دنیا محسوب می شود که دارای ارتفاع 321 متری از سطح دریاست . این سازه بسیار زیبا , از هر نقطه شهر معلوم است . برج العرب روی جریره ای مصنوعی ساخته شده است که 280 متر بالاتر از سطح ساحل جمیرا است و با پلی با انحنای کم به ساحل متصل شده . این سازه فوق العاده و بزرگ شهرت جهانی دارد و نماد شهر دبی نیز می باشد . این بنای بی نظیر , بلندترین و مرتفع ترین زمین تنیس جهان را در خود جای داده است که در نزدیکی بالاترین طبقه برج واقع شده است .
ساخت این بنا در سال 1994 شروع شد و در سال 1999 به پایان رسید . امروزه این برج , یکی از گران ترین و لوکس ترین هتل های جهان به حساب می آید که از امکانات بسیار با کیفیت و لوکسی بهره مند است .
در بالای این برج , در ارتفاع 212 متری از سطح دریا , یک پد هلیکوپتر با 24 متر پهنا ساخته شده است که امکان فرود و صعود از برج العرب را توسط هلیکوپتر امکان پذیر می سازد .
برج العرب 202 اتاق دارد که همه آنها سوئیت های دوبلکس هستند , همچنین این هتل دارای 18 آسانسور و نیز رستوران های بی نظیر و بسیار لوکس می باشد . این مجموعه دارای سوئیت‌ هایی با اتاق‌ های لوکس ، سوئیت‌ هایی با نمای پانوراما یا ۳۶۰ درجه ، سوئیت ‌های باشگاهی ، سوئیت ‌های دوگانه ، سوئیت ‌های ریاست جمهوری و سلطنتی است .
در کل برای ساخت این هتل لوکس و خاص , 650 میلیون دلار هزینه شده است . برای ساخت این مجموعه چندین شرکت و پیمانکار از بریتانیا , ایالت متحده آمریکا و دبی و به علاوه 3.000 کارگر باهم همکاری کردند .
کوچکترین سوئیت این هتل 169 متر و بزرگترین آن به 780 متر مربع می رسد . برای ساخت دیوار ها و طبقات این هتل از حدود 43.000 متر مربع سنگ مرمر استفاده شده است .

مسافران تور دبی برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر , می توانند به سایا آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایند .

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW