021-88507190

مشهورترین جزیره استانبول، بیوک آدا

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 26 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزیره بیوک آدا که به معنی جزیره بزرگ است، بزرگترین جزیره از نه جزیره، مجمع الجزایری است که اصطلاحاً به آنها، جزایر پرنسس گفته می شود و در شهر استانبول کشور ترکیه واقع شده اند. یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه برای گشت و گذار و تفریح در یک روز آفتابی در شهر استانبول، سفر با کشتی از بندرگاه و رفتن به جزیره تماشایی بیوک آدا می باشد. هنگامی که به این جزیره آرام و دیدنی می روید، خستگی و نیز کسالت را به راحتی فراموش می کنید. می توانید در اسکله تاریخی و فوق العاده زیبای بیوک آدا قدم بزنید و از هوای پاک و تازه و بسیار عالی این منطقه نهایت لذت را ببرید. در طول مسیر رفتن به جزیره بیوک آدا می توانید از همراهی پرندگان دریایی هم لذت ببرید و هم عکس یا فیلم های عالی و به یادماندنی بگیرید که یادگاری فوق العاده ای از سفر فراموش نشدنی تان به تور استانبول برایتان بماند.

    مشهورترین جزیره استانبول، بیوک آدا

    برای رفت و آمد به جزیره بیوک آدا گزینه های مختلفی وجود دارد، می توانید از اتوبوس های دریایی و یا قایق استفاده نمایید. می توانید از محله هایی همانند بستانچی، کادیکوی، کاباتاش و سیرکجی در استانبول سفر خود را شروع کنید. اگر که با اتوبوس های دریایی به این سفر بروید، هم از نظر زمانی صرفه جویی می کنید و هم بسیار ارزان تر برایتان تمام می شود، اما آژانس هواپیمایی مهرپرواز پیشنهاد می کند که با قایق های سواری، این مسیر بسیار زیبا و لذت بخش را به سوی بیوک آدا طی نمایید. با استفاده از قایق، تجربه شما از سفر لذت بسیار بیشتری خواهد داشت و در طول مسیر می توانید شهر استانبول را پشت سر خود ببینید، در همین مسیر همچنین می توانید به پرندگان دریایی نان بدهید و نیز چای بنوشید، با این کارها طی مسیر جزیره لذت دوچندانی برای شما خواهد داشت. در مسیر رفت و برگشت به این جزیره، از دریای سیاه استانبول نیز عبور خواهید کرد و از این رو هم مسیر برای مسافران بسیار جذاب تر خواهد بود.

    مشهورترین جزیره استانبول، بیوک آدا

    هنگامی که به بیوک آدا می رسید و آرام آرام از بندر جزیره فاصله می گیرید، کم کم رستوران ها و کافه ها و بستنی فروشی هایی خواهید دید که از شما دعوت به میل کردن غذا و بستنی می کنند. با قدم زدن در جزیره سگ ها و گربه هایی را خواهید دید که از شما طلب خوراکی می کنند و نیز مردمانی که در حال دوچرخه سواری هستند. آب و هوای جزیره بیوک آدا به قدری لذت بخش است که به محض ورود، هوس می کنید به کافه ای رفته و استراحت کنید.
    یکی از هدف های بازدید در این جزیره، کلیسای حاجیا یورگی است. در مسیر رسیدن به کلیسا، خانه های قدیمی و با اصالت را می بینید که خالی از لطف نیست، همچنین در کنار خانه ها باغچه هایی کوچک با گل های رنگارنگ و چشم نواز، منظره بسیار دیدنی را ایجاد کرده اند. هنگامی که تمایل به خرید و میل کردن بستنی های شکل رز در این مکان داشتید، این را در نظر داشته باشید که از فروشندگان دورگرد در روبروی باشگاه ورزش های آبی می ایستند، خرید کنید. برای رفتن به کلیسا دو راه بیشتر ندارید: یا با پای پیاده بروید و یا سوار چهارپایان شوید. بهتر است که سوار قاطرهای موجود در ابتدای مسیر شوید زیرا که مسیر مورد نظر، مسیری طولانی و شیب دار است. گرچه که ممکن است در اول راه حس کنید که از پشت قاطر می افتید و یا راه را اشتباه می روید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. در حال سواری بر روی قاطرها، استانبول از دوردست ها پیداست و می توانید آن را مشاهده کنید.
    هوای بسیار پاک و تمیز بیوک آدا، به سرعت گرسنه تان می کند. برای میل کردن غذا، رستوران های بسیاری وجود دارد که می توانید به یکی از آنها رفته و غذاهای محلی و لذیذی را نوش جان نمایید.

    مشهورترین جزیره استانبول، بیوک آدا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW