021-88507190

7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 06 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کسانی که به صربستان سفر کرده اند، این کشور را محلی برای اکتشافات عالی و جدید تعریف می کنند که می توانند اوقات بسیار خوشی را در آن بگذرانند و خاطرات عالی را در ذهنشان ثبت کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دلایلی وسوسه انگیز برای سفر به صربستان!
    چه چیزی را از سفرتان انتظار دارید؟ آیا دوست دار زندگی شبانه عالی و پر از هیجان هستید؟ آیا عاشق غذا هستید و دوست دارید غذاهای خوشمزه را امتحان کنید؟ آیا دوست دارید که سنت های جدید را کشف کنید؟ آیا دوست دارید که سال جدید را با یک راه و روش جدید و فراموش نشدنی جشن بگیرید؟ خوب پس به صربستان خوش آمدید!
    اگر پاسخ شما به هر کدام از سوالات بالا "بله" است، شما یک کاندیدای عالی برای دیدن کشوری هستید که با کلمات گرم و صمیمی، مهمان نوازی و دنیای خوش گذرانی تعریف می شود. کسانی که به صربستان سفر کرده اند، این کشور را محلی برای اکتشافات عالی و جدید تعریف می کنند که می توانند اوقات بسیار خوشی را در آن بگذرانند و خاطرات عالی را در ذهنشان ثبت کنند.
    معطل چه هستید؟! با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید ، تور صربستان را رزرو کنید به این کشور زیبا بروید و کلی خوش بگذرانید!

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    به هر حال اگر شما یکی از کسانی هستید که دلایل بیشتری برای انتخاب صربستان به عنوان مقصد بعدیتان برای داشتن یک تعطیلات فوق العاده نیاز دارید، بقیه مقاله را نیز مطالعه کنید:
    1.داشتن اوقاتی فوق العاده در صربستان تضمین شده است
    این گفته 100% درست است. آیا مدرکی داریم؟ البته که داریم!
    اجرا شدن بعضی از مشهورترین فستیوال های اروپایی مثل اگزیت، گوچا و اس پلیز (کلاب های شناور در رودخانه) در صربستان و همین طور مهمان نوازی و گرمی مردم صربستان و زندگی های شبانه عالی در این کشور زیبا همه دلایلی هستند که می تواند اوقاتی هیجان انگیز و فرح بخش را برای شما رقم بزنند.
    این بدین معنی است که همه چیزی که شما نیاز دارید یک مود خوب و حال خوب است  و چه زمانتان را در صربستان برنامه ریزی کنید و چه آن را به شانس واگذار کنید و به عبارتی اوقاتتان را در صربستان با جمله "هرچه پیش آید، خوش آید" بگذرانید، در هر دو صورت اوقاتی خوش را برای خودتان فراهم خواهید کرد و یکی از بهترین خاطرات زندگیتان را شکل خواهید داد.
    در طول تعطیلات، جو شهرهای سراسر صربستان حتی هیجان انگیز تر از اوقات معمول می شود. پس خیلی راحت می توانید کارهای هیجان انگیز را برای خودتان برنامه ریزی کنید. فرقی ندارد که شما اوقات خوش را در گوشه کنار شهر یا در اماکن عمومی و یا در رستوران های سنتی صربستان ببینید، در هر حال به شما خوش می گذرد.

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    2.بهشت برای شکمو ها و عاشقان خوراکی های خوشمزه!
    تعطیلات معمولا به معنای ریلکس کردن و رها کردن رژیم و شمردن کالری های دریافتی است. در تعطیلات می توان از جادوی طعم غذاها به معنای واقعی لذت برد.
    در صربستان تعطیلات ارتباط مستقیمی با غذاهای متفاوت،خوشمزه، طعم دار و تند دارد.
    معمولا منوی تعطیلات شامل غذاهای سنتی می شود. اگر برای تعطیلات به صربستان سفر کردید حتما گوشت قلقلی هایش را امتحان کنید. بورک آجوار، سواپی، کپگیبانیکا کاجماک جزء غذاهای خوشمزه منو هستند که باید آن ها را امتحان کنید. 
    به این دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به یک رستوران سنتی صربستان یا یک دهکده در صربستان سر بزنید و غذاهای سنتی هیجان انگیز و جادویی را خودتان امتحان کنید.

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    3.جشن سال جدید دو بار در صربستان برگزار می شود
    بله! شما این جمله را درست خواندید! اگر شما در تعطیلات سال نو به صربستان سفر کنید، شانس دو بار شرکت کردن در جشن سال نو را دارید. هنوز جریانش را متوجه نشدید؟ در حالی که به نظر پیچیده می آید، اما در واقع خیلی ساده است.  مسئله این است که صربستانی ها علاوه بر سال نو عادی، سال نو اردوتوکسی صربستانی را نیز جشن می گیرند. جالب است. نه؟
    سال نو ارتودوکسی صربستانی به ما یک دلیل دیگر برای جشن گرفتن و پراکندن انرژی مثبت و داشتن اوقاتی خوش و هیجان انگیز می دهد.

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    4. روبوسی، یک لبخند و خوش آمد گویی بلند
    این دقیقا همان جمله ای است که می توان با آن نحوه خوش آمدگویی صربستانی ها به شما را تعریف کرد. همچنین امکان دارد که میزبانتان به شما پیشنهاد دهد که با هم گشتی در شهر بزنید و یک عالمه حقیقت های جالب راجع به تاریخ، فرهنگ و مردم صربستان را به شما بگوید.
    مردم صربستان با توجه به مهمان نوازی هایشان در برابر توریست ها، به خونگرمی و مهربانی مشهور شده اند. اگر به صربستان سفر کردید از این همه خونگرمی شگفت زده می شوید و حس می کنید که در خانه خودتان هستید.

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    5.گنجینه های کشف نشده
    اگر به دنبال مکان های غیر تجاری هستید و می خواهید تعطیلات خود را در جاهای کمتر شناخته شده بگذرانید، به مکان های مخفی بروید تا بتوانید یک عالمه فضا را در سفرتان به صربستان کشف کنید. هزاران گنج تاریخی، فرهنگی و طبیعی در سراسر صربستان وجود دارد که لبریز از توریست های مختلف نیستند و با زیبایی هایشان شما را شگفت زده خواهند کرد.
    اگر medieval monasteries را برای بازدید انتخاب کردید، کوه ها، رودخانه ها، آب گرم ها و غارهای دهکده های قومیتی را کشف کنید و لذت ببرید. با خودتان نقشه، دوربین، انرژی خوب و روحیه اکتشافی ببرید و اجازه دهید تا ماجراجویی تعطیلاتتان آغاز شود.

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    6.زمان جشن ها
    اگز شما دوست دار سنت های خاص، باور های عجیب و تشریفات مذهبی جالب هستید، صربستان انتخاب خوبی برای سفرتان می باشد.  تعطیلات جذاب و تشریفات سنتی که در ماه دسامبر و ژانویه وجود دارد، به شما یک شانس عالی برای تجربه فرهنگ خاص و ویژه مردم صربستان می دهد.

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    7.سازگاری با بودجه کم
    یکی از جنبه های مثبت دیگر برای گذراندن تعطیلات در صربستان این است که شما لازم نیست راجع به بودجه تان نگران باشید. قیمت های کم غذا، نوشیدنی و خدمات، قیمت های پایین بلیط های موزه ها و دیگر جاذبه های گردشگری صربستان را در صدر لیست مقصدهای ارزان اروپایی قرار می دهد.
    به همین دلیل شما راحت تر می توانید به صربستان بروید، ریلکس کنید، صربستان را کشف کنید و از هر آن چه که صربستان به شما پیشنهاد می دهد، لذت ببرید. ما منتظر شما هستیم،تلفن را بردارید و با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور صربستان را برای خودتون رزرو کنید!

    7 دلیل برای اینکه به صربستان سفر کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW