021-88507190

48 ساعت عالی و فراموش نشدنی در وارنای بلغارستان!

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 05 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه می توان 48 ساعت عالی را در وارنا گذراند؟
    در اين مقاله زيبا و جذاب مهرپرواز قصد دارد به شما عزيزان نشان دهد که چگونه 48 ساعت فراموش نشدني و هيجان انگيز را در وارنا، شهر ساحلي و جذاب بلغارستان بگذرانيد،حتی اگر 2 روز فرصت دارید که در وارنا باشید مهر پرواز برای لحظه لحظه شما برنامه ریزی کرده است!خيلي خوب است که بدانيد در سفر به شهر وارنا بايد به کجا برويد و چه کارهايي را انجام بدهيد تا هم هزينه کمتري بکنيد و هم بيشتر بهتان خوش بگذرد!  به اعتقاد مهرپرواز شما به سادگي مي توانيد بهترين استفاده را از48 ساعت اقامتتان در شهر زيباي وارنا، شهر ساحلي مشهور بلغارستان ببريد.میتوانید تلفن را بردارید و با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور بلغارستان را رزرو کنید.

    48 ساعت عالی و فراموش نشدنی در وارنای بلغارستان

    اين راهنماي سفر را مطالعه کنيد تا مطمئن شويد که بهترين مکان هاي پايتخت ساحلي بلغارستان يعني شهر وارنا را براي گنجاندن در برنامه سفرتان مي شناسيد.خوب با روز اول شروع ميکنيم:
    برنامه صبح (روز اول)
    روز پر ماجراي خود را با يک صبحانه محلي بلغاري آغاز کنيد تا انرژي فراواني براي يک روز هيجان انگيز به دست آوريد. شيريني هاي سرخ شده و پخته شده براي صبحانه عالي هستند. پس به نظرمان فکر خوبي است اگر رژيمتان را فعلا متوقف کنيد و از اين شيريني هاي خوشمزه لذت ببرید.Trymekitsa (شيريني سرخ شده شبيه به دونات) يا Banitsa (شيريني پخته شده با تخم مرغ و پنير فتاي بلغاري) هر دو در همه نانوايي ها در دسترس هستند. فقط  به حس بويايي خود اطمينان کنيد و بو ها را دنبال کنيد و بينيتان شما را به جاي درست براي امتحان کردن اين شيريني هاي خوش طعم مي رساند مطمئن باشيد که اين صبحانه براي شما بسيار دلچسب خواهد بود.در وارنا جاهاي زيادي هستند تا شما بتوانيد در آن ها قهوه صبحتان را ميل کنيد. اما پيشنهاد مهرپرواز به شما کافه هتل سه دلفين (The three Dolphins Hotel) که واقعا به دليل نوشيدني هايش که از دانه هاي قهوه اي ساخته شده است که در يک فروشگاه خانوادگي در اتريش ساخته ميشوند ، بسيار خاص و دلپذير هستند.زماني که در شهر وارنا هستيد، جايي وجود دارد که قديمي ترين دست سازه هاي طلايي کشف شده اند، ديدن آن ها را در موزه باستانيMuseum)  (Archaeological از دست ندهيد. تعدادي از سالن هاي موزه به يافته هاي مهم باستان شناسي اختصاص يافته است که تصادفا در هنگام ساخت و ساز در سال 1972 کشف شدند.اين موزه  در خيابان Knyaginya Maria Luiza در وارنا واقع شده است.
    برنامه بعداز ظهر(روز اول)
    براي ناهار خودتان را در غذاهاي سنتي رستوران Staria Chinar که يک رستوران زنجيره اي است، غرق کنيد. در اين رستوران شما مي توانيد غذاهاي خوشمزه محلي مثل گوشت و خوراکه مرغ را امتحان کنيد.اين رستوران در Pristanishten kompleks در وارنا واقع شده است .شما در يک شهر ساحلي هستيد، پس نبايد آفتاب گرفتن در ساحل زيباي آن را از دست دهيد. خبر خوب اين است که اطراف ساحل تعداد زيادي بارهاي ساحلي وجود دارند که مي توانيد از تخت هاي آن ها براي حمام آفتاب استفاده کنيد و يا نوشيدني بخوريد و از شنيدن موزيک هاي بي نظير با دي جي هاي سرشناس بلغاري لذت ببريد.

    48 ساعت عالی و فراموش نشدنی در وارنای بلغارستان

    برنامه شب (روز اول)
    مردم وارنا عاشق غذاهاي مديترانه اي هستند و خيلي از رستوران ها غذاهاي اصيل و با کيفيت را در محلي آرام سرو مي کنند. در باغ Olea که شعبه اي از رستوران زنجيره اي BM است، بنشينيد و غذاهاي دريايي و بشقاب ماهي آن را که با سبزيجاتي ارگانيک پخته شده اند، امتحان کنيد.اين رستوران در خيابان Akchelar در وارنا واقع شده است.بعد از تاريکي در کنار فواره آواز (Singing Fountain) در ميدان Nezavisimost بايستيد تا نمايش شبانه آن را با نور و موسيقي تماشا کنيد. جايي که ارتفاع آب آن به بيشتر از 40 متر مي رسد.

    48 ساعت عالی و فراموش نشدنی در وارنای بلغارستان

    برنامه صبح (روز دوم)
    حتي اگر هتل اقامتتان باشگاه دارد، روزتان را با قدم زدن يا دويدن در Sea Garden Park شروع کنيد. صبح ها اين پارک پر از دونده ها و دوچرخه سوارانيست که در حالي که از نسيم دريايي لذت مي برند، خوش اندام و سر زنده هم مي شوند! با سفارش دادن يک نوشيدني ويتامين دار از کافه Take me که نزديک ورودي اصلي پارک است، حال خود را بهتر کنيد و يا از يکي از کافه هاي متعدد بلوار Slivnitsa  يک قهوه بگيريد و ميل کنيد.سپس به پارک دلفين هاي فستا ( Festa ) برويد و از ديدن نمايش اين موجودات بامزه و باهوش لذت ببريد. آن ها مهارت هاي عالي مثل رقصيدن، بازي 
    بسکتبال و همچنين پاشيدن آب به تماشاگران دارند! البته حواستان باشد که بليط هايتان را زودتر بگيريد، چراکه اين تفريح در تابستان ها بسيار پرطرفدار است و ممکن است که هيچ بليطي نصيب شما نشود.

    48 ساعت عالی و فراموش نشدنی در وارنای بلغارستان

    برنامه بعد از ظهر( روز دوم)
    اگر دوست داريد که کمي آرامش بگيريد و ريلکس کنيد، آن را به بهترين شکل انجام دهيد. Halle 3 يک مرکز آموزش سرپوشيده اسکي بورد است که البته يک ناحيه براي ريلکس کردن و همچنين ميزهاي پينگ پونگ و فوتبال هم دارد. سالن آن مثل يک فضاي شهري عمل مي کند که تعداد زيادي از رويدادها در آن رخ مي دهند. شما مي توانيد نزديک يک  صفحه نمايشگر بنشينيد و يک فيلم انگليسي را تماشا کنيد، به مهماني برويد و برقصيد يا به بازار صنايع دستي آن سري بزنيد. به خودتان اجازه دهيد که در فرهنگ جوانان شهر وارنا غوطه ور شويد و لذت ببريد.اين مرکز در بلوار Hristo Botev در وارنا واقع شده است .يکي ديگر از جاذبه هاي عجيب و غريب که اگر تجربه اش را نکرده ايد ممکن است برايتان جالب باشد، اين است که يک جامعه کومونيستي را در موزه Retro با کلکسيون ماشين هاي کومونيستي و اشياء روزانه و چهره هاي موميايي  شده مشاهده کنيد.اين موزه در خيابان Akademik Andrei Saharov   واقع شده است .

    48 ساعت عالی و فراموش نشدنی در وارنای بلغارستان

    برنامه شب (روز دوم)
    اگر شما در فصل تابستان به وارنا سفر کرديد، رويدادهايي که در حال برگزاري در تئاتر تابستاني وارنا هستند را چک کنيد. ( وبسايت مشخصي ندارد، پس شما مي توانيد از هتل برنامه هاي اجرايي زمان مسافرتتان را بپرسيد.) اين تئاتر که در پارک  Sea Garden  نزديک درياي سياه واقع شده است، يکي از مهم ترين مراکز فرهنگي وارنا در فصل تابستان است و ميزبان کنسرت، تئاتر، اپرا و همچنين فستيوال هاي مختلف مي باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW