021-88507190

تفریحات هیجان انگیزی که اولین سفرتان به بالی را فراموش نشدنی میکند

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 18 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک سفر فوق العاده و هیجان انگیز در بالی انجام دهید
    اولین بارتان است که می خواهید به بالی سفر کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، پس این مقاله به شدت می تواند به داشتن اوقاتی رویایی در بالی به شما کمک کند.
    بالی با جزیره خدایان شما را با سنت های باستانیش، مناظر خیره کننده اش و جشن های رنگارنگش شگفت زده خواهد کرد. به طور کلی زندگی در بالی ساده و ارزان است. چه به بزرگ ترین شهر آن یعنی دپانسار بروید چه به دهکده ماهیگیری کوچک آن یعنی امد بروید.

    تفریحات هیجان انگیزی که اولین سفرتان به بالی را فراموش نشدنی میکند

    مردم بالی به مهربانی و سادگی مشهور هستند، چرا که آن ها در دهکده های کوچک بزرگ شده اند. در قسمت های توریستیش با زبان انگلیسی صحبت می کنند. اما به هرحال محلی ها بسیار استقبال می کنند اگر چند کلمه با زبان خودشان صحبت کنید. پس ایده خوبی است که قبل از سفرتان به بالی چند کلمه ساده و پرکاربرد را به زبان آن ها یاد بگیرید.
    در یک جزیره به بزرگی بالی بهتر است که یک ماشین اجاره کنید. وسیله های حمل و نقل محدود هستند و ترافیک محله های توریستی آن زیاد است.یک راه ارزان برای حمل و نقل در جزیره استفاه از اتوبوس است. اما دیگر وسایل حمل و نقل مثل تاکسی، اتوبوس شاتل و دوچرخه نیز در دسترس می باشد.
    بالی در ماه های جولای و آگوست و در طول تعطیلات اصلی مثل کریسمس بیشترین توریست ها را دارد. اگر حوصله جمعیت زیاد را ندارید، بهتر است از ماه آپریل تا جون یا در سپتامبر به جزیره زیبای بالی سفر کنید. بهتر است این اطلاعات فنی راجع به بالی را تمام کنیم و به اصل مطلب بپردازیم و در مورد اوقات رویایی که می توانید در بالی داشته باشید صحبت کنیم. 
    1.غذاهای محلی بالی را در اغذیه فروشی های خیابانی یا یک رستوران محلی امتحان کنید
    غذاهای بالی به خاطر طعم ها عجیب و غریب و خوشمزه شان معروفند. خیلی زود این را متوجه می شوید که خوردن برنج برای آن ها بسیار معمول است. بیشتر غذاهای محلی حاوی برنج هستند. همه غذاها پر ادویه هستند و سبزیجات تازه، گوشت و ماهی دارند.
    اغذیه فروشی های خیابانی تجربه جالبتری از رستوران ها برای شما مهیا می کنند. اما به هر حال باید حواستان باشد که غذاهای سالم بخورید.

    تفریحات هیجان انگیزی که اولین سفرتان به بالی را فراموش نشدنی میکند

    2.از نوشیدن یک کوکتل عجیب و غریب یا یک آب میوه تازه که از میوه های گرمسیری محلی درست شده اند لذت ببرید
    چه از کوکتل خوشتان می آید یا نه، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از کوکتل های محلی میوه ای بالی امتحان کنید. این کوکتل ها از میوه های محلی و سبزی هایی که هیچ جای دیگر نمی توانید پیدا کنید درست شده اند.  اگر مشروبات الکلی را دوست ندارید، کوکتل را فراموش کنید و یک آب میوه خوشمزه گرمسیری را امتحان کنید. آنقدر آبمیوه ها متنوع هستند که واقعا برای انتخابشان گیج می شوید.  بار Lucid Liquids Health بهترین انتخاب برای نوشیدن آبمیوه در طول روز می باشد.حتی میوه های معمولی مثل موز و یا نارگیل هم در بالی طعم بهتری دارند. پس یادتان باشد که تا آن جا که می توانید از آبمیوه های مختلف در بالی تست کنید .

    تفریحات هیجان انگیزی که اولین سفرتان به بالی را فراموش نشدنی میکند

    3.یک فعالیت ورزشی و فیزیکی انجام دهید تا روح و جسمتان را آزاد و فکرتان را آرام کند
    زندگی در ریتم خسته کننده شهر بدون آنکه متوجه شوید روح و جسم شما را در معرض استرس و فشار زیادی قرار می دهد. پس جایی بهتر از بالی وجود ندارد که بتوانید در آن کمی به خودتان برسید و فشار ها و استرس های شخصیتان را فراموش کنید. بهترین راه برای کشف دور و برتان در بالی این است که با دوچرخه یا پیاده در BluRoutes گشت و گذار کنید. این جاده ها برای دوچرخه سواری، پیاده روی و دویدن فوق العاده هستد و 3 مسیر در آن وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.بهترین زمان برای داشتن یک فعالیت ورزشی مثل دوچرخه سواری صبح ها ساعت 6:30 تا 9 و عصرها ساعت 16:30 تا 18 می باشد.قبل یا بعد از ورزشتان حتما سری به مرکز ماساژ بزنید تا استرس هایتان به طور کلی فراموش شوند.

    تفریحات هیجان انگیزی که اولین سفرتان به بالی را فراموش نشدنی میکند

    4.ساحل های خیره کننده و جذاب بالی را کشف کنید
    ساحل های بالی پر هستند از کلاب های ساحلی فوق العاده و آنقدر جذاب هستند که نمونه آن ها را فقط در فیلم ها دیده اید. پس خیلی جای تعجب نیست که توریست های بالی ترجیح می دهند که بیشتر اوقاتشان را در ساحل بگذرانند و کتاب بخوانند یا به موزیک مورد علاقه شان گوش دهند. بهترین ساحل های جزیره در قسمت جنوبی آن واقع شده است. پس حتما به ساحل های جنوبی جزیره هم بروید و خوش بگذرانید.

    تفریحات هیجان انگیزی که اولین سفرتان به بالی را فراموش نشدنی میکند

    5.از اماکن عمومی و زیبایی های طبیعی بالی دیدن کنید
    بالی برای کسانی که می خواهند فرهنگ indonesia را کشف کنند مثل یک قطعه از بهشت است. بالی خانه معابد هندو است و معماری فوق العاده درخشانی دارد. همچنین طبیعت زیبای آن هر ماجراجویی را شگفت زده می کند. جنگل های بارانی زیبای آن برای یک گشت و گذار پر از هیجان و ماجراجویی فوق العاده هستند.
    معبد تانالوت خاص ترین معبد بالی است و در یک صخره بزرگ واقع شده است. این معبد برای دیدن غروب آفتاب یکی از بهترین نقاط جزیره است. جنگل میمون اوبود نیز زیبایی منحصر به فردی دارد که سالانه هزاران مسافر به آن جا می روند و میمون های زیبا و بامزه آن را تماشا می کنند. در این جنگل شما می توانید برای اینستاگرامتان عکس های نفس گیر و جذابی بگیرید. شما می توانید از بزرگترین معبد در بالی یعنی معبد بساکیه نیز دیدن کنید. این معبد به نام معبد مادر مشهور است.این 5 تفریح که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم بهترین کارهایی است که می توانید برای اولین سفرتان به بالی انجام دهید. البته که یک عالمه تفریح دیگر در جزیره بالی وجود دارد. اما اگر می خواستیم به همه آن ها اشاره کنیم، به اندازه یک کتاب می شد.شما می توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و یک تور هیجان انگیز به بالی رزرو کنید و سفری فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

    تفریحات هیجان انگیزی که اولین سفرتان به بالی را فراموش نشدنی میکند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW