021-88507190

پرش از هواپیما در تایلند یک تجربه هیجان انگیز و کمی هم ترسناک

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 21 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما در این مقاله شما را با دو نوع اصلی اسکایدایوینگ آشنا می کنیم و در پایان می توانید مکان های برگزاری این تفریح هیجان انگیز را مشاهده کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اسکای دایوینگ در تایلند یک تجربه فراموش نشدنی
    تا حالا شده که آرزو کنید که ای کاش می توانستم پرواز کنم؟ آیا شما هم عاشق هیجانید؟ آیا با فکر کردن به کارهای ماجراجویانه و هیجانی قلبتان پر از شور و اشتیاق می شود؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها مثبت است، پس خود را برای یک سفر هیجان انگیز به تایلند و یک پرش جانانه از هواپیما آماده کنید!کشور هیجان انگیز تایلند امکان تجربه پرواز را برای شما مهیا کرده است و می توانید در این کشور زیبا و توریستی بیشترین هیجان ممکن را در زندگی تجربه کیند. اسکای دایوینگ در  کشور تایلند به شما احساس آزادی و پرواز به مثال یک پرنده را می دهد. پس معطل چه هستید؟ این مقاله را تا پایان بخوانید و سپس با مهرپرواز تماس بگیرید و ارزانترین تور تایلند را برای خودتون رزرو کنید و یادتون باشه که فقط قراره یک بار زندگی کنیم!خرید آنلاین بلیط هواپیما و بلیط چارتر در سایت مهرپرواز!

    اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در تایلند یک تجربه هیجان انگیز

    دوست دارید که با انواع اسکایدایوینگ تایلند آشنا بشید؟
    ما در این مقاله شما را با دو نوع اصلی اسکایدایوینگ آشنا می کنیم و در پایان می توانید مکان های برگزاری این تفریح هیجان انگیز را مشاهده کنید. تفریح در تایلند تنها تفریحات آبی نیست، تفریحات هوایی هیجان انگیزی نیز در تایلند وجود دارد. 
    1.اسکایدایوینگ دو پشته در تایلند
    اگر اولین بارتان است که می خواهید پرش از هواپیما را تجربه کنید، این نوع از اسکایدایوینگ برای شما بهتر است. در این مدل از اسکایدایوینگ، شما به وسیله یک مهار به مربی متصل هستید. این پرواز بسیار مهیج است و خوبیش این است که هم آسان است و هم به مهارت و آموزش خیلی زیادی نیاز ندارد. 
    اگر هم شما بخواهید اسکایدایوینگ را به طور حرفه ای در تایلند یاد بگیرید، این مدل از پرش از هواپیما، اولین مدلی است که به شما آموزش خواهند داد.

    اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در تایلند یک تجربه هیجان انگیز

    2.اسکایدایوینگ یک نفره
    همان طور که از نامش پیداست، شما در این مدل از اسکایدایوینگ، سقوط آزاد بدون اتصال به شخص دیگری تجربه خواهید کرد و همین مسئله پروازتان را چالش برانگیز تر و البته مهیج تر می کند. این اسکایدایوینگ به شما تجربه کاملی از پرواز را می دهد و شما دقیقا احساس پرنده را درک خواهید کرد.

    اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در تایلند یک تجربه هیجان انگیز

    مکان های برگزاری اسکایدایوینگ در تایلند
    این مراکز بهترین مکان های تایلند برای تجربه پرواز هستند:
    1.اقامتگاه بردز پارادایس اکستریم (Bird’s Paradise Extreme Resort)
    این اقامتگاه یکی از بهترین مکان های برگزار کننده اسکای دایوینگ در تایلند می باشد و در استان ساکون ناخون تایلند واقع شده است. در این اقامتگاه شما می توانید انواع و اقسام تفریحات مهیج و هیجان انگیز را تجربه کنید. در این اقامتگاه آموزش های لازم برای اسکای دایوینگ به شما داده می شود. علاوه بر این شما می توانید از تفریحاتی مثل کوهنوردی و صخره نوردی نیز لذت ببرید. این اقامتگاه امکانات رفاهی مثل خدمات ماساژ و دیگر تفریحات فرهنگی مخصوص تایلند را برای مهمانانش مهیا کرده است.

    اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در تایلند یک تجربه هیجان انگیز

    2.مرکز تای اسکای (Thai Sky)
    اگر شما قصد سفر به پاتایا  با تور ارزان پاتایا را دارید و دوست دارید که تفریحات فراموش نشدنی و هیجان انگیزی را تجربه کنید، مرکز تای اسکای جایی است که دنبالش هستید. انواع مختلف اسکای دایوینگ در این مرکز برگزار می شود که می توانید از بین آن ها بهترین گزینه مناسب حال خودتان را انتخاب کنید. این مرکز آموزش های لازم را به شما می دهد و لازم نیست نگران آن باشید. همچنین می توانید پکیج های مختلف اسکای دایوینگ را آنلاین رزرو کنید و از خدمات ترانسفر آن به هتلتان استفاده کنید.

    اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در تایلند یک تجربه هیجان انگیز

    3.مرکز فری فال تایلند (Freefall Thailand)
    این مرکز در خط ساحلی استان رایونگ واقع شده است و برای رسیدن به آن باید از بانکوک و پاتایا رانندگی کوتاه مدتی را داشته باشید. در این مرکز می توانید تجربه پرش از بیشترین ارتفاع یعنی ارتفاع 4 کیلومتری از سطح دریا را کسب کنید. شما می توانید درحالی که حس پرواز در کران آسمان ها را تجربه می کنید، چشم انداز وسیعی از سواحل دریا را تماشا کنید و لذت ببرید. تجربه ای که می توانید در این مرکز کسب کنید، برای همیشه در ذهنتان ماندگار خواهد بود.

    اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما) در تایلند یک تجربه هیجان انگیز

    اگر شما هم رویای پرواز را در سر می پرورانید...
    با مهرپرواز تماس بگیرید و یک تور هیجان انگیز و لذت بخش را به تایلند رزرو کنید و فراموش نشدنی ترین سفرتان را تجربه کنید.
    دوستان عزیز و همراهان همیشگی مهرپرواز لازم به ذکر است که به اطلاعتان برسانیم در وب سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز  میتوانید خیلی سریع و آسان خرید آنلاین بلیط هواپیما را با بهترین قیمت برای تمامی ایرلاین ها انجام بدید و پایین ترین نرخ بلیط آنلاین پرواز را به هر کجای جهان تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW