021-88507190

جاهای دیدنی پوکت

گردشگری م.مقیمی 11 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پوکت که بزرگترین جزیره تایلند است، جاهای دیدنی متعددی دارد. جاذبه های گردشگری پوکت زیبا و متنوع هستند و باعث می شود که سفر به پوکت برای همه افراد جالب باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جاذبه های گردشگری پوکت

    پوکت که بزرگترین جزیره تایلند است، جاهای دیدنی متعددی دارد. جاذبه های گردشگری پوکت زیبا و متنوع هستند و همین مساله باعث می شود که سفر به پوکت برای همه گروه های سنی و برای همه مسافران با سلیقه های متنوع جالب باشد. اگر شما هم دوست دارید که بیشتر با حال و هوای پوکت آشنا شوید، با ما همراه باشید تا یکی یکی جاهای دیدنی پوکت و جاذبه های گردشگری این جزیره را به شما معرفی کنیم. 

    جاهای دیدنی پوکت

    شهر قدیمی پوکت

    با اینکه خیلی از توریست های پوکت ترجیح می دهند که وقتشان را در مناطق پر شور و حالی مثل پاتونگ سپری کنند، توصیه ما به شما این است که برای یک بار هم که شده، به منطقه قدیمی پوکت یا اولد تاون سر بزنید. این منطقه که پر از خیابان ها و کوچه پس کوچه های قدیمی و رنگارنگ است، هر گوشه اش سرشار از زیبایی است و در آن می توانید انواع و اقسام خانه های زیبا و قدیمی، فروشگاه های دنج و رستوران ها و اغذیه فروشی های جذاب را از نزدیک ببینید. ضمن اینکه می توانید در این منطقه عکس های اینستاگرامی زیبا نیز بگیرید و از قدم زدن در آن لذت ببرید. 

    شهر قدیمی پوکت

    بودای بزرگ پوکت

    در تایلند بیشتر مردم بودایی هستند و با این حساب جای تعجبی ندارد که در این جزیره معابد متعددی وجود داشته باشد. اما از همه معابد جورواجور پوکت که بگذریم، باید این را به شما بگوییم که معبد بودای بزرگ به شکل دیگری زیباست. این معبد که یک مجسمه 45 متری از جنس مرمر سفید دارد، به قدری شگفت انگیز است که همه توریست ها به بازدید از آن و عکس یادگاری گرفتن در کنارش علاقه نشان می دهند. قسمت خوب ماجرا اینجاست که نه تنها این مجسمه زیبا و دیدنی است، یک چشم انداز شگفت انگیز به جزیره پوکت دارد که در نوع خودش بی نظیر است. 

    بودای بزرگ پوکت

    خیابان بانگلا پوکت

    چه به دنبال یک خیابان خوب برای قدم زدن و رستوران گردی باشید و چه از تفریحات شبانه خوشتان بیاید و به کافه گردی علاقه داشته باشید، در هر صورت شیفته خیابان بانگلا می شوید. خیابان بانگلا از آن خیابان هایی است که همه توریست ها باید در تور پوکت تایلند از آن دیدن کنند و در میان کافه ها، کلاب ها و بارهای آن گشت و گذار کنند. البته افرادی که به صدای موزیک و شلوغی علاقه دارند، بیشتر به قدم زدن در این خیابان علاقه نشان می دهند و در نتیجه بیشتر جوانترها در آن رفت و آمد می کنند.

    ساحل آزادی پوکت

    جزیره پوکت سواحل متنوعی دارد که حال و هوای هر کدامشان با دیگری متفاوت است. در بعضی از سواحل پوکت صدای موزیک به گوش می رسد، بعضی هایشان مجهز به امکانات تفریحی هستند و برخی از آن ها برای ورزش های آبی مناسبند. در کنار این سواحل، یک سری ساحل در پوکت وجود دارند که بکر و دیدنی هستند و آرامششان مثال زدنی است. یکی از این سواحل آرام و دیدنی که در ان ها خبری از ورزش های آبی و صدای بلند موزیک نیست، ساحلی به نام ساحل آزادی یا فریدام بیچ است که با اینکه امکانات خیلی زیادی ندارد، اما بسیار جذاب است. فریدام از آن سواحلی است که تصویرش بر روی کارت پستال ها چاپ می شود و با این اوصاف ارزش دیدن را دارد. 

    ساحل آزادی پوکت

    بازار شبانه پوکت

    بازار شبانه که در آخر هفته ها در پوکت برپا می شود، یک بازار عالی برای خرید ارزان در پوکت است. این بازار نه تنها برای خرید لباس و عطر، بلکه برای خرید صنایع دستی و ظرف و ظروف عالی است و گذشته از همه این ها، غذاهای محلی بی نظیری برای فروش دارد. بازار شبانه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری پوکت شناخته می شود و علاوه بر خرید، محیط خوبی برای تفریح و وقت گذرانی دارد.

    ساحل سورین

    کافی است که یک نگاه به ساحل سورین بیندازید تا متوجه شوید که چرا تفریح در ساحل سورین بین ثروتمندان تایلندی و خارجی محبوب شده است. این ساحل که پر از تفریحات لوکس است، انواع و اقسام رستوران ها و کافه های شیک و لاکچری را در خود جای داده است و جدای از همه این ها، زیبا و سرشار از آرامش است. با این اوصاف اگر شما هم به دنبال یک ساحل آرام، زیبا و لوکس هستید، باید نام ساحل سورین را به خاطر بسپارید و در تور پوکت تایلند از آن دیدن کنید.

    برای رزرو تور پوکت از تهران می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره پوکت بیشتر بخوانید:

    مراکز خرید پوکت

    اماکن تفریحی پوکت

    تفریحات پوکت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW