021-88507190

در کجای دبی می توان برندهای لاکچری دنیای مد را با قیمت مناسب تر خرید کرد؟

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 23 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با وجود تعداد زیاد شعب برندهای مطرح و لاکچری دنیای مد در مراکز خرید دبی، گاهی اوقات پیدا کردن مراکز خریدی که می توان خرید به صرفه ای داشت، سخت است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خرید ارزان در دبی
    با وجود تعداد زیاد شعب برندهای مطرح و لاکچری دنیای مد در مراکز خرید دبی، گاهی اوقات پیدا کردن مراکز خریدی که می توان خرید به صرفه ای داشت، سخت است. خوشبختانه مراکز خریدی در دبی وجود دارد که مازاد لباس ها، لوازم آرایشی و وسایل دکوری خانه را با قیمت های کمتر عرضه می کنند. شما در این مراکز خرید می توانید انواع و اقسام لباس ها را از برندهای لاکچری گرفته تا برندهای ورزشی و همین طور برندهای سطح پایین تر پیدا کنید. به شما توصیه می کنیم که تخفیف های بزرگ آن ها را از دست ندهید. 

    در کجای دبی می توان برندهای لاکچری دنیای مد را با قیمت مناسب تر خرید کرد؟

    اوت لوت ویلیج (The Outlet Village)
    تصورش را بکنید که برندهایی مثل گالری لافایت، دی کی ان وای، کوچ، روبرتو کاوالی، کارولینا هرگا، هوگو باس و خیلی از برندهای دیگر را می توانید با قیمت های مناسب تر در مرکز خرید اوت لت ویلیج پیدا کنید. در این مرکز خرید با تم ایتالیایی شما می توانید کیف های دستی لوکس را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید. پس ارزشش را دارد که مسافت 45 دقیقه ای را از مرکز شهر طی کنید و به این مرکز خرید برسید. از طرفی دقیقا کنار این مرکز خرید، پارکی وجود دارد که می توانید خوش گذرانی و خرید را با همدیگر ترکیب کنید و یک روز فوق العاده عالی را برای خود و همسفرانتان بسازید.

    در کجای دبی می توان برندهای لاکچری دنیای مد را با قیمت مناسب تر خرید کرد؟

    اوت لت مال(The Outlet Mall)
    اوت لت مال مرکز خریدی است که مختص فشن و سبک زندگی است. جالب است که بدانید همه مراکز خرید مطرح دبی، لباس های کمی قدیمی تر خود را به اوت لت مال می فرستند. شما انتخاب های زیادی از برندهای لوکس و مطرح دنیا گرفته تا برندهای معمولی تر مثل آلدو، آدیداس و رانگلر دارید که اتفاقا قیمت های بسیار کمتری از حالت عادی خود دارند. همچنین شما می توانید مبلمان خانه را با قیمت های پایین تر خریداری کنید. اگر دنبال برندهای لوکس دنیا هستید و دوست دارید که با قیمت کمتر خرید کنید، این مرکز خرید را از دست ندهید.

    در کجای دبی می توان برندهای لاکچری دنیای مد را با قیمت مناسب تر خرید کرد؟

    گاردروب(Garderobe)
    گاردروب بوتیک مشهوری است که لباس های تخفیف خورده و همچنین  لباس های استوک برندهای لوکس را به فروش می رساند. این بوتیک در جاده ساحلی دبی واقع شده است و فروش آنلاین نیز دارد. شما می توانید کیف، کفش و دیگر آیتم های فشن را از طراحانی مثل شنل، الکساندر مک کوئین و سلین را در این بوتیک از قیمت 500 تا 40000 درهم پیدا کنید. علاوه بر این کسانی که عاشق دنیای مد هستند همواره لباس های کمد خود را تغییر می دهند و به این ترتیب لباس های استوک دوستداران دنیای مد نیز در این بوتیک با قیمت پایین تر به فروش می رسد. هر شخصی که با این بوتیک آشناست و به برندهای لوکس دنیای مد نیز علاقه دارد.، در طول سفرش به دبی حتما یک بار به آن سر می زند.
    اگر شما هم عاشق خرید و دنیای مد هستید، فستیوال خرید امسال دبی (5 دی تا 8 بهمن) را از دست ندهید و با تور ارزان دبی به این شهر جذاب سفر کنید.خرید آسان و راحت بلیط لحظه آخری هواپیما با پایین ترین نرخ در سایت مهرپرواز.

    در کجای دبی می توان برندهای لاکچری دنیای مد را با قیمت مناسب تر خرید کرد؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW