021-88507190

پیشنهادات و نکات مفید برای گذراندن یک آخر هفته عالی در ارمنستان

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 24 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مهرپرواز در این مقاله قصد دارد شما را با کارهایی که آخر هفته ها می توانید در ایروان پایتخت کشور ارمنستان انجام دهید آشنا کنیم تا در طول سفرتان به ارمنستان بیشتر به شما خوش بگذرد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پیشنهادات و نکات مفید برای گذراندن یک آخر هفته عالی در ارمنستان
    مهرپرواز در این مقاله قصد دارد شما را با کارهایی که آخر هفته ها می توانید در ایروان پایتخت کشور ارمنستان انجام دهید آشنا کند تا در طول سفرتان به ارمنستان بیشتر به شما خوش بگذرد.قابل توجه دوستانی که میخواهند ارزان به ارمنستان سفر کنند ،حتما در غالب تور و با تور ارزان ارمنستان به این کشور زیبا سفر کنید!
    آخر هفته در ایروان:
    اول از همه اگر می خواهید خودتان را در فرهنگ محلی ارمنی ها غرق کنید، باید روزتان را با یک قهوه خوش طعم ارمنی شروع کنید، چراکه محلی های ارمنی روز خود را با طعم بی نظیر قهوه شروع می کنند. حتی اگر قهوه نوشیدنی مورد علاقه تان نیست، به شما پیشنهاد می کنیم در ارمنستان این نوشیدنی را امتحان کنید، چرا که ارمنی ها با روش خاصی آن را درست می کنند و طعم آن بی نظیر است.

    پیشنهادات و نکات مفید برای گذراندن یک آخر هفته عالی در ارمنستان

    خوب حالا بعد از خوردن این قهوه خوش مزه، آماده اید که گشت و گذاری در شهر ایروان داشته باشید. بهتر است کار را با موزه تاریخ که کنار تالار شهر ایروان است، شروع کنید. این موزه مجموعه ای غنی از آثار باستان شناسی، قوم شناسی ، هنرهای زیبا و ... دارد. این موزه شما را به قرن ها پیش می برد تا تاریخ این شهر باستانی را کشف کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تاریخ ایروان 29 سال قدیمی تر از تاریخ روم است! به هر حال بعد از بازدیدتان از این موزه زیبا، اگر مایل بودید که بیشتر درباره مردم ارمنستان و شاهکارهایشان آشنا شوید، سری به موزه ماتناداران هم بزنید.دیگر مکان های فرهنگی تاریخی ایروان موزه اربونی، موزه تاریخی ارمنستان و گالری ملی ارمنستان هستند که در صورت تمایل می توانید از آن ها دیدن کنید.

    پیشنهادات و نکات مفید برای گذراندن یک آخر هفته عالی در ارمنستان

    اگر گرسنه شدید، بهتر است یک ناهار محلی را در ایروان امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما خوردن اسپاس (نوعی سوپ ماست ارمنی) است. این سوپ معمولا در هر رستوران یا کافه ای در ایروان سرو می شود. این سوپ بسته به آب و هوای شهر، سرد یا گرم سرو می شود. به هر حال لذت چشیدن این سوپ خوش طعم ارمنی را به هیچ عنوان از دست ندهید.
    اگر دوست داشتید به کلاب های شبانه ایروان بروید، شنبه شب ها بهترین زمان برای آن است، چراکه خیلی از کلاب های ایروان، شنبه ها برنامه های خاصی مثل موسیقی زنده را برگزار می کنند و همه کلاب ها پر از توریست و حتی محلی های ایروان می شود. پس از زمان خود لذت ببرید و در پایان روز خود را با یک شام خوش طعم ارمنی پایان دهید.  

    پیشنهادات و نکات مفید برای گذراندن یک آخر هفته عالی در ارمنستان

    یکشنبه های ارمنستان بیشتر زمانی برای استراحت و ریلکس کردن است. بعد از گذراندن شنبه ای پر شور و هیجان، احتمالا شما هم دوست دارید کمی ریلکس کنید، در شهر قدم بزنید و سوغاتی بخرید. پس زمان خوبی است که به فروشگاه های صنایع دستی ارمنستان سر بزنید.
    اگر شما هم عاشق هنرهای مدرن هستید و می خواهید که سوغاتی های خیلی خاصی از ارمنستان تهیه کنید، می توانید به باغ مجسمه سازی کافسجیان بروید و از موزه هنرهای مدرن کافسجیان دیدن کنید. این موزه کلکسیون جالب توجهی از هنر مدرن دارد. فروشگاه موزه در طبقه اول آن واقع شده است و عروسک های دست ساز، جواهرات خاص، سمبل های ملی ارمنستان، تزئینات چوبی و دکوری های خانگی زیبایی را به فروش می رساند. 
    پس از آن می توانید سری به بازار محلی ورنیساج بزنید و از فروشگاه های آن دیدن کنید و در صورت تمایل نقاشی های سفالی، وسایل چوبی و سنگی تزئینی، سنگ های قیمتی وجواهرات زیبای نقره را از آن تهیه کنید.
    و در آخر برای پایان دادن این روز، غروب خود را در میدان جمهوری بگذرانید و از دیدن نمایش موزیکال آبنماهای آن لذت ببرید. بعد از ساعت 9 شب آبنماهای رنگارنگ اجرای خود را شروع می کنند و نمایشی با موزیک های مدرن و کلاسیک اجرا می کنند.

    پیشنهادات و نکات مفید برای گذراندن یک آخر هفته عالی در ارمنستان

    واقعا ارمنستان یک کشور بسیار جذاب و مهمان نواز است. شما با سفر به ارمنستان، گرمی و مهمان نوازی ارمنی ها را به طور کامل حس خواهید کرد و به همین دلیل دوست دارید دوباره و دوباره به این کشور زیبا سفر کنید.
    شما تا به حال تجربه گذراندن روزهای آخر هفته را در ایروان داشته اید؟ چه کارهایی انجام دادید و به کجاها رفتید؟ خوشحال می شویم که نظرات شما را در زیر این مقاله بخوانیم.
    لذت خرید تور ارزان و همچنین راحتی خرید آنلاین بلیط هواپیما را در وب سایت مهرپرواز تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW