021-88507190

7 نوع لباسی که بهتر است از پوشیدن آن در هواپیما خودداری کنید

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 03 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چه یک پرواز طولانی داشته باشید، چه یک پرواز کوتاه، مهم ترین نکته برای انتخاب لباستان این است که در آن راحت باشید و احساس ناراحتی نکنید.ما در اینجا یک لیست از لباس هایی را آماده کرده ایم که نباید برای پروازتان آن ها را انتخاب کنید. پس این مقاله را تا انتها بخوانید تا بتوانید لباسی مناسب برای پروازتان را انتخاب کنید.
    1.عطر
    در حین پرواز، شما در یک فضای بسته کوچک می نشینید، پس بهتر است که از عطرهای خیلی سنگین استفاده نکنید تا مسافران دیگر اذیت نشوند. از طرفی احتمالش هست که کسی در نزدیکی شما نشسته باشد و به بوی عطر شما آلرژی داشته باشد.

    تصویری از یک عطر در دستان یک زن

    2.لباس های تنگ
    بهتر است که لباس های تنگ به تن نکنید، مخصوصا اگر قرار است پروازتان بیشتر از 4 ساعت طول بکشد. در پروازهای خیلی طولانی مسافران در معرض خطر "دی وی تی" یا لخته شدن خون هستند. این عارضه بیشتر برای پاهای مسافران رخ می دهد. برای جلوگیری از این عارضه، جوراب های خیلی تنگ به پا نکنید و در کل لباس های راحت تری را برای پروازتان انتخاب کنید و در طول پرواز هر وقت که توانستید، کمی قدم بزنید. 

    7 لباسی که بهتر است از پوشیدن آن در هواپیما خودداری کنید

    3.لباس های پیچیده
    سرویس های بهداشتی هواپیما خیلی کوچک هستند. اگر لباس سرهمی بپوشید، برای رفتن به سرویس بهداشتی به مشکل می خورید. پس بهتر است لباسی به تن کنید که برای استفاده از سرویس بهداشتی کوچک هواپیما به مشکل نخورید. لباس هایی که یک عالمه دکمه و زیپ دارند، لباس های مناسبی برای پوشیدن در هواپیما نیستند.

    7 لباسی که بهتر است از پوشیدن آن در هواپیما خودداری کنید

    4.لباس یا جواهراتی که در آن ها فلز کار شده است
    اگر در لباس یا جواهراتتان فلز کار شده است، بهتر است از پوشیدن آن ها صرف نظر کنید. چراکه همان طور که می دانید در حین عبور از ورودی فرودگاه، به خاطر وجود فلز در لباستان صدای آژیر بلند می شود و روند عبورتان از این قسمت را کند می کند، مجبور می شوید قسمت فلزی را در لباستان پیدا کنید و آن را از تن خارج کنید تا بتوانید از قسمت امنیتی فرودگاه عبور کنید.

    7 لباسی که بهتر است از پوشیدن آن در هواپیما خودداری کنید

    5.لباس های خنک و تابستانی
    حتی اگر شما می خواهید به کشوری با آب و هوای گرم سفر کنید، بهتر است برای پروازتان لباس خیلی خنک و تابستانی به تن نکنید، چراکه دمای هوا درون هواپیما بسیار پایین است و احتمالا سردتان خواهد شد. بهتر است لباسی چند لایه بپوشید تا بتوانید سفر راحت تری را تجربه کنید.

    7 لباسی که بهتر است از پوشیدن آن در هواپیما خودداری کنید

    6.لنزهای طبی
    در طول پرواز، رطوبت هوا کم می شود و حتی ممکن است به میزان 20% هم برسد که در نتیجه لنز چشمتان را خشک می کند و چشمانتان اذیت می شود. اگر پرواز طولانی دارید، بهتر است که لنز خود را در بیاورید و به جایش از عینک استفاده کنید، مخصوصا اگر می خواهید در طول پرواز بخوابید.

    7 لباسی که بهتر است از پوشیدن آن در هواپیما خودداری کنید

    7.کفش های پاشنه بلند
    اگر کفش پاشنه بلند بپوشید، ممکن است که ماموران امنیتی فرودگاه از شما بخواهند که کفش هایتان را از پا دربیاورید. چراکه می توان از پاشنه کفش برای جاسازی موارد غیر قانونی استفاده کرد و علاوه بر آن فلز موجود در پاشنه کفش ممکن است آلارم امنیتی ورودی فرودگاه را به صدا دربیاورد. هیچ کسی دوست ندارد که پابرهنه روی زمین بایستد، پس بهتر است کفش راحتی به پا کنید تا با این دردسرها رو به رو نشوید.آژانس مسافرتی مهرپرواز برای شما سفری آرام و به دور از استرس را آرزو می کند.برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به سایت مهرپرواز مراجعه کنید.

    7 لباسی که بهتر است از پوشیدن آن در هواپیما خودداری کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW