021-88507190

تونل عشق کجای کره خاکی قرار دارد؟

گردشگری آزانس مسافرتی مهرپرواز 05 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تونل لاو یا تونل عشق (Tunnel Of Love)، یکی از بهترین و رویایی ترین مکان های دیدنی اوکراین می باشد. این تونل فوق العاده زیبا بر روی ریل قطار در منطقه "کلوان" قرار دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تونل لاو یا تونل عشق (Tunnel Of Love)، یکی از بهترین و رویایی ترین مکان های دیدنی اوکراین می باشد. این تونل فوق العاده زیبا بر روی ریل قطار در منطقه "کلوان" در استان "ریونه" شهر اوکران واقع در قاره اروپا، قرار گرفته است. این ریل قطار در قسمتی از مسیر خود دارای درختانی است که به شکل کمان هستند و این موضوع باعث شده است تا گیاهانی دور تا دور مسیر بپیچند و تصویری شگفت انگیزی را پدید آورند. این مسیر تبدیل به تونلی سبز رنگ شده است که منظره ای از سبزی بهشتی و غیر قابل باور را به وجود آورده است. این تونل که در واقع گذرگاهی در مسیر ریل قطار است، حدود 3 الی 4 مایل (5 الی 6 کیلومتر) طول دارد و منظره ای شبیه به جنگل پدیدار کرده است. ولیکن تونل به خودی خود در حدود 1.8 الی 3 مایل (2 الی 5 کیلومتر) امتداد دارد. در فصول بهار و تابستان و هنگامی که آب و هوا برای رویش درختان و همچنین گیاهان مناسب تر می شود، تونل عشق کاملاً به رنگ سبز در می آید و به محلی رویایی مبدل می شود. با این وجود زیبایی بی نظیر تونل عشق به این دو فصل ختم نمی شود و در پاییز تصویری از رنگ های زرد و نارنجی گیاهان چشم شما را به خود خیره می کند، همچنین در فصل سرد و برفی زمستان نیز تونل به رنگ سفید برفی در می آید و می توان گفت در همه فصول سال در این مکان رویایی، جذابیتی توصیف نشدنی را شاهد هستید به طوری که در هیچ کجای دنیا همانند آن را نخواهید یافت. 

    تونل عشق در بهار

    تونل عشق به عنوان یکی از بهترین و مهمترین جاذبه های گردشگری اوکراین بین گردشگران و توریست های خارجی و مردم محلی است. تعداد بسیاری از زوج های جوان به تونل عشق می روند تا بتوانند درون تونل عکس های رویایی و یادگاری خاصی را برای خود ثبت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که کشاورزان و یا دولت هیچ نقشی از ساخت این تونل فوق العاده نداشتند و به همین علت توریست ها و بازدید کنندگان می توانند به صورت رایگان از این تونل دیدن نمایند و هرچقدر هم که مایل باشند در آنجا بمانند و نهایت لذت را ببرند. 

    تونل عشق در تابستان

    شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که تونل اینچنینی چطور ساخته شدخ و شکل گرفته است؟ داستان ساخت و شکل گیری تونل عشق به این شکل است که ارتش در دوران جنگ سرد برای استتار و انجام عملیات گوناگون این مکان را ساختند و بعد از به اتمام رسیدن جنگ، آن را به حال خود رها کردند. 

    تونل عشق در پاییز

    جهت اطلاعات بیشتر و خواندن مطالب بیشتر می توانید به وبسایت رسمی آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید.

    تونل عشق در زمستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW