021-88507190

سافاری در بالی، ماجراجویی که تا عمر دارید در خاطرتان خواهد ماند

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 05 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آیا به دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز برای روزهای اقامتتان در بالی هستید؟ پس بدون شک به سافاری بالی بروید! سافاری بالی یکی از جذاب ترین کارهاییست که می توانید در بالی انجام دهید. این تفریح برای کسانی که دنبال یک تفریح هیجان انگیز و البته کمی هم ترسناک در بالی هستند، بهترین گزینه است. سافاری در بالی تجربه ای است که هیچ گاه در زندگیتان نداشته اید و همیشه در ذهنتان ماندگار خواهد شد. برای رزرو تور ارزان قیمت بالی و دیدن جاذبه های گردشگری بالی با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و به یادماندنی ترین سفر زندگیتان را تجربه کنید.

    سافاری در بالی ماجراجویی که تا عمر دارید در خاطرتان خواهد ماند

    درباره سافاری بالی
    برای تجربه این ماجراجویی هیجان انگیز باید به پارک مارین بروید. این پارک باغ وحشی بزرگ در بالی است که در آن حیوانات اهلی، وحشی و همچنین موجودات دریایی جذابی زندگی می کنند. شما در این پارک همراه یک گروه 10 نفره از توریستان سوار یک ماشین می شوید و با آن به قسمت های مختلف پارک می روید و حیات وحش را از نزدیک تماشا می کنید. البته دو نفر محافظ نیز همراهتان می آیند تا امنیتتان را در طول سافاری تضمین کنند. یک راهنما هم در طول مسیر اطلاعات لازم درباره پارک و حیوانات را به شما می دهد. قسمت هیجان انگیزش این است که فقط چند متر بین شما و حیوانات وحشی فاصله است! شما می توانید به حیوانات غذا هم بدهید، البته اگر این کار را دوست داشته باشید و جرعتش را هم داشته باشید! 

    سافاری در بالی ماجراجویی که تا عمر دارید در خاطرتان خواهد ماند

    چطور به پارک سافاری بالی برویم؟
    ایستگاه های زیادی دور تا دور جزیره بالی وجود دارد که سرویس پارک از آن ها عبور می کند و توریستان را به مقصد پارک سافاری سوار می کند. پس مهم نیست که کجای بالی اقامت داشته باشید، شما می توانید سوار سرویس اتوبوس شوید و خیلی راحت به پارک برسید.

    سافاری در بالی ماجراجویی که تا عمر دارید در خاطرتان خواهد ماند

    هزینه سافاری بالی و پارک مارین
    بلیط سافاری در باغ وحش بالی برای بزرگسالان 1100 روپیه و برای کودکان 880 روپیه است که می توانید آن را را آنلاین پرداخت کنید،  بلیطتان را رزرو کنید و از خدمات ترانسفر رایگان آن استفاده کنید. اگر هم بلیط را برای بیشتر از 4 نفر رزور کنید، می توانید از تخفیف ویژه پارک استفاده کنید. 

    سافاری در بالی ماجراجویی که تا عمر دارید در خاطرتان خواهد ماند

    ساعات کاری پارک سافاری بالی
    پارک سافاری بالی از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است و شما می توانید یک روز هیجان انگیز و به یادماندنی را در آن سپری کنید.

    سافاری در بالی ماجراجویی که تا عمر دارید در خاطرتان خواهد ماند

    تئاتر آگونگ در بالی
    بعد از سافاری در پارک می توانید از نمایش زیبای آگونگ، افسانه الهه های بالی در پارک سافاری لذت ببرید. این نمایش به قدری جذاب است که قطعا عاشق داستان، کاراکترها، لباس ها و دکور این نمایش خواهید شد.
    بعد از نمایش هم می توانید در رستوران تی ساوو لیون با تم آفریقایی شام خود را میل کنید و در حین صرف شامتان، از نگاه کردن به شیرها در زیستگاه طبیعی خودشان لذت ببرید. رستوران از این خاص تر سراغ دارید؟
    آماده یک ماجراجویی هیجان انگیز، خاص و به یادماندنی هستید؟ پارک مارین و سافاری بالی یکی از مشهور ترین و هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری جزیره بالی است که باید حتما در طول سفرتان از آن دیدن کنید و لذت ببرید.

    سافاری در بالی ماجراجویی که تا عمر دارید در خاطرتان خواهد ماند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW