021-88507190

قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 08 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در صنعت غذا، دبی به خاطر رستوران های لوکس و سرآشپزهای مشهورش شناخته شده است، اما شما حتما نباید برای غذا خوردن در دبی مبلغ زیادی پرداخت کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    لذیذترین غذاها در دبی چه قیمتی دارند؟
    در صنعت غذا، دبی به خاطر رستوران های لوکس و سرآشپزهای مشهورش شناخته شده است، اما شما حتما نباید برای غذا خوردن در دبی مبلغ زیادی پرداخت کنید. شما با هر بودجه ای می توانید در دبی لذت چشیدن غذاهای خوش طعم آن را تجربه کنید. پس با مهرپرواز و تور ارزان قیمت دبی همراه باشید تا بهترین غذاهای دبی را با هر بودجه ای که دارید، به شما معرفی کنیم.

    قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

    غذاهای ارزان قیمت
    فست فود در دبی بسیار محبوب است و دلیل آن هم ارزان بودن و خوش طعم بودن غذاهای فست فود دبی است. پس اگر به دبی سفر کردید، حتما فست فودهای خوش طعم دبی را امتحان کنید. رستوران هایی مثل (کافه تریای آنتار) و (ایت اند درینک) (Antar Cafeteria ) و (Eat  and  Drink ) بین خود شهروندان دبی خیلی محبوب هستند، پس حتما سری به آن ها بزنید و حتما برگرهای خوش طعم کافه تریای آنتار را امتحان کنید. قیمت برگرهای این کافه تریا فقط 13 درهم (4 دلار) است و طعم بی نظیرش متحیرتان خواهد کرد. قیمت ساندویچ مرغ اسپایسیی و سیب زمینی هم در این رستوران فقط 6 درهم (2 دلار) است. همچنین می توانید به رستوران ایت اند درینک بروید و شاوارما غذای سنتی دبی را با پرداخت 5 درهم (1 دلار) امتحان کنید.
    سرویس بیرون بر این دو رستوران نیز جالب توجه است! کافیست با ماشین جلوی رستوران بایستید، بوق بزنید و منتظر بمانید تا یکی از پیشخدمت های رستوران نزد شما بیاید و با لبخند سفارشتان را دریافت کند. راستی یادتان باشد که حتما آب میوه های طبیعی، خوش طعم و تازه این رستوران ها را هم امتحان کنید.

    قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

    غذاهایی با قیمت متوسط
    اگر عاشق غذا هستید، حتما رفتن به رستوران های محبوبی مثل ریم البوادی (Reem Al Bawadi) و شکسپیر اند کو ( Shakespeare and Co) را در برنامه سفرتان به دبی قرار دهید. رستوران ریم البوادی غذاهای سنتی خوش طعم خاورمیانه را سرو می کند و رستورانش جو جالبی دارد. این رستوران شعبه های متعددی در سراسر دبی دارد، پس به راحتی می توانید شعبه نزدیک به محل هتلتان را انتخاب کنید و از طعم غذاهای جذاب این رستوران لذت ببرید.
    شما می توانید در رستوران ریم البوادی غذاهای لذیذ مخصوص عربی مثل هوموس، سیب زمینی اسپایسی و دلمه برگ را با پرداخت قیمتی حدود 25 درهم (7 دلار) را سفارش دهید. البته پیشنهاد من به شما این است که به جای سفارش یک غذای اصلی، تا جایی که می توانید چند پیش غذا سفارش دهید تا بتوانید طعم غذاهای خاورمیانه را به بهترین شکل تجربه کنید. 
    رستوران شکسپیر اند کو طراحی کاملا متفاوتی با رستوران ریم البوادی دارد، اما سطح قیمت های غذاهایشان تقریبا مثل هم هست. در این رستوران غذاهای خوش طعم سراسر دنیا سرو می شود. شما می توانید روزتان را با پرداخت 57 درهم (16 دلار) و خوردن یک صبحانه انگلیسی خوش طعم  شروع کنید. این رستوران که 37 شعبه در سراسر خاورمیانه دارد، به سبک قدیمی دیزاین شده است و حال و هوای انگلیسی دارد. 

    قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

    غذاهایی گران قیمت
    وقتی صحبت از رستوران های بسیار لوکس می شود، دبی بهترین گزینه ها را ارائه می دهد. دبی شهریست که می توان در آن غذاهای خوش طعم و بی نظیری را امتحان کرد و با تمام وجود لذت برد. یکی از رستوران های مشهور و با کیفیت در دبی رستوران فرانسوی مدیترانه ای باگاتل (Bagatelle) است. بشقاب خاویار یکی از غذاهای مخصوص این رستوران است که قیمت آن 550 درهم (150 دلار) است. قیمت هر غذای اصلی در این رستوران از 445 درهم (121 دلار) تا 695 درهم (189 دلار) متغیر است، اما آنقدر این غذاها خوش طعم هستند که ارزش امتحان کردن حتی با این قیمت های گزاف را دارند. 
    رستوران الایوان ( Al Iwan) در مشهورترین هتل دبی یعنی برج العرب واقع شده است. بوفه ناهار در الیوان به ازای هر نفر 450 درهم (123 دلار) و بوفه شام برای هر نفر 505 درهم (137 دلار) قیمت دارد. رفتن به این رستوران فرصتی عالی است تا نمای داخل این هتل مشهور 7 ستاره را ببینید و غذاهای خوش طعم عربی را با بهترین طعم و کیفیت امتحان کنید. این رستوران که دیزاین خاورمیانه ای دارد، یکی از بهترین اماکن توریستی دبی است.
    رزرو راحت و ارزان بلیط هواپیما به صورت آنلاین در وب سایت مهرپرواز.

    قیمت بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی چقدر است؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW