021-88507190

بهترین مقاصد برای سفر در ماه می کجا هستند؟!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 08 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر قصد دارید که در ماه می، به جنوب شرقی آسیا سفر کنید، باید در نظر داشته باشید که برخی مقاصد در جنوب شرقی آسیا همانند بانکوک و سایگون در این زمان از سال به شدت گرم هستند و حتی شاهد باران های شدیدی خواهیم بود. ولیکن مکان هایی مانند چین، ژاپن و یا کره جنوبی در ماه می می توانند از بهترین مقاصد سفر در این زمان باشند. همچنین قسمت هایی از هند نیز می تواند از دیگر مقاصد عالی برای سفر در این ماه باشند. آژانس مسافرتی مهرپرواز امروز برایتان لیستی تهیه کرده است تا در آن بتوانید با مقاصد عالی گردشگری در ماه می آشنا شوید و برای سفر خود در آن بازه زمانی برنامه ریزی بسیار خوبی داشته باشید تا سفری خاطره انگیز و فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

    شهر بالی در indonesia (Bali In Indonesia)

    با وجود اینکه اکثر بخش های جنوب شرقی آسیا در این ماه بسیار گرم و مرطوب هستند، ولیکن بالی در ماه می دارای آب و هوای نسبتاً سرد و خشکی می باشد. با اینکه این جزیره به مقدار کمی در جنوب خط استوا قرار گرفته است، بیشتر روزهای سال آب و هوای گرم و مرطوبی دارد اما با این وجود ماه می پاییز در شهر بالی به شمار می رود. با تمام این اوصاف بالی یکی از بهترین مقاصد سفر در ماه می، می باشد چرا که هم از هوای بسیار خوبی برخوردار است و هم جمعیت کمی در این ماه از سال در آنجا هستند. در این ماه قیمت هتل های بالی نسبتاً ارزان و مناسب است چرا که ماه می جزو فصل پرگردشگر بالی محسوب نمی شود و پیدا کردن پروازی با قیمت مناسب هم نباید کار دشواری باشد. 

    شهر بالی در indonesia (Bali In Indonesia)

    شهر توکیو در ژاپن (Tokyo In Japan)

    توکیو دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های بسیار گرمی می باشد، بنابراین بازدید از توکیو در ماه می، می تواند خوبی آب و هوای هر دو فصل را در پیش داشته باشد. البته ممکن است بارش باران را هم در این بازه زمانی مشاهده نمایید که در تمام سال وجود دارد و از این بابت شهر به شکل بسیار مناسبی تجهیز شده است. در این ماه قیمت هتل های شهر نیز مناسب است چرا که هنور وارد فصل شلوغ تابستان نشده ایم. بیشتر گردشگران و توریست ها شهر توکیو را برای بازدید انتخاب می کنند چرا که هم بسیار قابل فهم است و هم توکیو شهر بزرگ با پیشنهاد های فوق العاده ای می باشد. همچنین می توانند با قطار های سریع السیر به راحتی به شهرهای دیگر بروند و دسترسی داشته باشند که بسیار میج و شگفت انگیز نیز می باشد اما ممکن است کمی گران باشد. 

    شهر توکیو در ژاپن (Tokyo In Japan)

    شهر سئول در کره جنوبی (Seoul In South Korea)

    همانند توکیو، سئول نیز در فصل بهار و پاییز مکان بسیار خوبی از لحاظ آب و هوایی می باشد، و شما می توانید یکی از بهترین آب و هواهای این منطقه را در ماه می تجربه کنید. این شهر بسیار بزرگ برای توریست هایی که از مقاصد بسیار دور به اینجا سفر می کنند چندان شناخته شده نیست ولیکن کارها و فعالیت های بسیاری هست که می توان انجام داد. علاوه بر این ها سئول دارای مجموعه ای از بهترین غذاهای آسیایی با بهترین و مناسب ترین قیمت هاست که مورد توجه و مورد علاقه بسیاری از افراد از سرتاسر دنیاست. تعدادی از گردشگران از سئول شروع می کنند و از طریق قطار و یا از طریق پرواز از جاهای دیگر شبه جزیره کره جنوبی دیدن می نمایند، چنانچه وقت کافی برای سفر دارید، این ایده بسیار خوبی می تواند باشد که از پایتخت شروع کنید و به نقاط دیگر کشور که دارای مناظر فوق العاده ای هستند نیز بروید. پروازها در سئول معمولاً ارزان هستند و این نقطه برای شروع یک تور گردشگری در آسیا می تواند نقطه بسیار خوبی باشد.

    شهر سئول در کره جنوبی (Seoul In South Korea)

    شهر لونگ پرابنگ در لائوس (Luang Prabang In Laos)

    بعد از ظهرهای لونگ پرابنگ در ماه می گرم است ولیکن همانند شهرهای بزرگ دیگر احساس خفگی نمی کنید چرا که این شهر به خوبی در منطقه گسترش پیدا کرده است و در کنار رودخانه ای عریض واقع شده است. عصرها هوا به سوی خنکی و سرد شدن می رود. به اندازه کافی گرمای هوای روز را کاهش می دهد. فروشگاه های شبانه در این شهر بهترین راه برای گذراندن زمان به هنگام غروب آفتاب هستند. سفر به لونگ پرابنگ خیلی راحت نیست! چرا که فرودگاهی بزرگ به همراه پروازهایی ارزان قیمت به این شهر پیدا نمی شود. از این رو اکثر توریست ها و گردشگران ترجیح می دهند که از بانکوک یا ویتنام بازدید نمایند. اما اگر شما خواهان دیدن این نقطه در بین بهترین مقاصد برای سفر در ماه می هستید، می تواند گزینه بسیار خوبی برای توقفی کوتاه در طول سفر شما باشد. 

    شهر لونگ پرابنگ در لائوس (Luang Prabang In Laos)

    شهر کوالالامپور در مالزی (Kuala Lumpur In Malaysia)

    شهر کوالالامپور در بیشتر روزهای سال بسیار گرم و سوزان است و توانایی بارش های سنگین را در هرروز سال دارد، ولیکن ارزش بازدید از این شهر بسیار زیاد است. کوالالامپور شهری مدرن و نسبتاً ثروتمند به همراه بهترین امکانات حمل و نقل عمومی می باشد. مسیرهای حمل و نقل بالای شهر قرار گرفته اند و این مزیت را برای شما به ارمغان ی آورند که تهویه ای عالی و خنک زیر پاهای شما در شهر باشد. هتل های کوالالامپور بهترین مکان برای چانه زدن بر سر قیمت هستند و شما می توانید معامله ای صورت دهید به طوری که هتلی 4 ستاره را که قیمت آن حداقل 3برابر هتل های نزدیک سنگاپور است را به قیمتی مناسب فراهم کنید. رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور و پرواز به کوالالامپور بسیار راحت می باشد زیرا دارای فرودگاه عظیمی است که یکی از قطب های اصلی پروازهای آسیایی به شمار می رود. 

    شهر کوالالامپور در مالزی (Kuala Lumpur In Malaysia)

    شهر سنگاپور در سنگاپور (Singapore In Singapore)

    سنگاپور از جهت جنوب خیلی دور از کوالالامپور نیست، بنابراین می توان گفت الگو و اقلیم بارشی نسبتاً یکسانی با کوالالامپور دارد. هر دو شهر ترکیب بسیار جالبی از فرهنگ هندی، چینی و مالایی به همراه غذاهایی باور نکردنی از هر فرهنگ می باشند. در کل سنگاپور شهر گرانی محسوب می شود، به طوری که هتل های سنگاپور و دیگر قیمت هایش از کوالالامپور نیز بیشتر است ولیکن باز هم ارزش دیدن را دارد. بازدید از سنگاپور از نظر اینکه هزینه مناسب در بیایند آنچنان کار سختی نیست! اگر شما بتوانید تختی ارزان پیدا کنید و یا از رفتن به رستوران ها و بارهای گران قیمت و معروف خودداری نمایید، سنگاپور می تواند یکی از بهترین مقاصد برای سفر در ماه می باشد.

    شهر سنگاپور در سنگاپور (Singapore In Singapore)

    شهر بانکوک در تایلند (Bangkok In Thailand)

    ممکن است به نظر برسد که بانکوک در لیست ما برای بهترین مقاصد برای سفر در ماه می قرار نداشته باشد زیرا که در این ماه سال بسیار گرم و مرطوب است و بارش های شدیدی دارد، ولیکن بارش ها نهایتاً در 30 دقیقه به اتمام می رسد و همچنین سرتاسر بانکوک پر شده از فروشگاه های بزرگ و بسیار پیشرفته ای که دارای تهویه هوای بسیار خوبی می باشند که خرید را در تمام روزهای سال لذت بخش می کند. پروازها در بانکوک معمولا به نسبت نواحی دیگر دارای قیمت مناسب تری هستندو هتل های بانکوک و خوابگاه های بانکوک در اکثر اوقات قیمت های مناسبی دارند. از آنجایی که ماه می در بانکوک جزو فصل هایی است که بین زمان شلوغی و خلوتی قرار دارد، شما می توانید هتلی 4 ستاره را به قیمت هتل 2 یا 3 ستاره رزرو کنید.

    شهر بانکوک در تایلند (Bangkok In Thailand)

    شهر چیانگ مای در تایلند (Chiang Mai In Thailand)

    شهر چیانگ مای دومین شهر تایلند است که در ماه می از بهترین مقاصد سفر محسوب می شود. در ماه می شهر چیانگ مای دارای روزهای گرم است ولیکن حداقل در عصرها به میزان کافی هوا خنک می شود و گرمای آن کاهش می یابد. چیانگ مای از شهرهایی است که دارای فروشگاه های شبانه است و بیشتر افراد محلی ترجیح می دهند در طول روز از گرما دوری کنند و از غروب به بعد به فعالیت بپردازند. این شهر نیز از آن شهرهایی است که هتل هایش با چانه زدن قیمت ها را طوری عوض می کنند که گویی اشتباه شده و قیمت جدید فقط یک اشتباه چاپی است. این شهر یکی از بهترین مکان ها برای خوش گذرانی در ماه می می باشد.

    شهر چیانگ مای در تایلند (Chiang Mai In Thailand)

    شهر هانوی در ویتنام (Hanoi In Vietnam)

    شهر هانوی در ماه می بارش های شدیدی را دارد که البته پیدا کردن سرپناه در شروع طوفان و بارش کار بسیار آسانی است. دمای هوا در این بازه زمانی مطلوب است و ارزش بازدید را دارد. هتل ها دارای قیمتی ارزان و بسیار مناسب هستند به گونه ای که می توانید قسمت بیشتر پول خود را که برای رزرو هتل کنار گذاشته اید، با گرفتن اتاقی با پیشنهاد کمتر، برای خود نگه دارید.

    شهر هانوی در ویتنام (Hanoi In Vietnam)

    شهر گوا در هند (Goa In India)

    بهترین زمان سفر به گوا از ماه دسامبر تا می می باشد، بنابراین ماه می آخرین ماهی است که می توانید از سواحل افسانه ای و بسیار زیبا و آرام این منطقه لذت ببرید. با شروع فصل ژوئن فصل بارندگی نیز شروع می شود و بارانی بودن و راه افتادن سیل می تواند مشکل ساز باشد. به دلیل اینکه ماه می آخرین ماه فصل است، جمعیت در اینجا کم می باشد و قیمت ها نیز از حد معمول حتی کمتر هستند. بیشتر بخش های هند در ماه می بسیار گرم و سوزان می باشند، ولیکن گوا در ماه می یکی از مناطقی است که هنوز آب و هوای خوبی دارد. 

    شهر گوا در هند (Goa In India)

    شهر شانگهای در چین (Shanghai In China)

    شهر شانگهای یکی از قطب های اصلی بین المللی در چین است. بر خلاف پکن، شانگهای شهری بسیار فشرده است و اکثر مردم انگلیسی زبان هستند. هتل های شانگهای طبق استاندارد چین گران هستند ولیکن یکی دیگر از بهترین مقاصد برای سفر در ماه می می باشد. تور چین معمولاً از پکن گردش خود را شروع می کند و با شانگهای و یا یکی از شهرهای اطراف آن را تمام می کند.

    شهر شانگهای در چین (Shanghai In China)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW