021-88507190

5 جاذبه گردشگری بهشت ساحلی جهان یعنی گوا !

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 09 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    5 جاذبه گردشگری برتر گوا (بهشت ساحلی جهان)
    گوا یکی از بهترین مناطق گردشگری هند و همچنین جهان است و دلیلش هم در وهله اول سواحل جذاب آن است. البته علاوه بر این  سواحل بسیار زیبا و خیره کننده، گوا جذابیت های دیگری از قبیل غذاهای خوش طعم، زیبایی طبیعی و ورزش های آبی نیز دارد. از طرفی کلیساهای زیبا، مراکز خرید و زندگی شبانه مهیج و جذاب آن برای هر توریستی جذاب و لذت بخش خواهد بود.
    فستیوال و کارناوال های گوا نیز مثال  زدنی است، چراکه در هیچ کجای دیگر هند این کارناوال جشن گرفته نمی شود.آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله می خواهد شما را با 5 جاذبه اصلی گوا  که هر ساله توریست های متعددی را از سراسر جهان به خود جذب می کند، آشنا کند.
    همچنین شما میتوانید تور ارزان قیمت هند و همچنین تور گوآ را با یک تماس تلفنی از همکاران با تجربه ما رزرو کنید.

    5 جاذبه گردشگری برتر گوا (بهشت ساحلی جهان)

    1.سواحل
     گوا سرزمین سواحل است و جالب است که بدانید حدود 40 ساحل در گوا وجود دارد و بعضی هایشان هنوز بکر هستند. سواحل آنجونا،  کالانگوت، باگا، دونا پاولا، کولوا و بامبولیم مشهور ترین و زیباترین ساحل های گوا هستند که باید حتما از آن ها دیدن کنید. این  سواحل مثل بهشت زمینی هستند و بی شک حداقل یک بار در عمرتان باید آرامش حضور در این سواحل زیبا و دیدنی را تجربه کنید.

    5 جاذبه گردشگری برتر گوا (بهشت ساحلی جهان)

    2.غذاها
     غذاهای گوا از هر کجای دیگر هند خوش طعم تر است. اکثر غذاهای گوا دریایی هستند و به نظر اهالی گوا غذایی که ماهی ندارد،  غذای کاملی نیست. پس اگر به گوا سفر کردید، یادتان باشد که حتما غذای سنتی گوا یعنی ماهی و برنج با ادویه کاری را امتحان کنید،  چراکه  طعم این غذا را تا مدت ها فراموش نخواهید کرد.

    5 جاذبه گردشگری برتر گوا (بهشت ساحلی جهان)

    3.حیات وحش
     مناطق حفاظت شده بسیاری در گوا وجود دارد.در این مناطق حیوانات وحشی زیادی مثل گاومیش هندی، مار کبرا و پلنگ زندگی می کنند. علاوه بر این ها منطقه شمالی گوا برای داشتن گونه هایی نادر از پرندگان بسیار مشهور شده است.

    5 جاذبه گردشگری برتر گوا (بهشت ساحلی جهان)

    4.فرهنگ
     فرهنگ گوا ترکیبی از فرهنگ های هندی و پرتغالی است. تعداد زیادی از کلیساهای گوا به دست پرتغالی ها ساخته شده است و البته که  این کلیساها یکی از جاذبه های گردشگری مهم گوا هستند. علاوه بر این جشن هایی که شب ها در سواحل گوا برگزار می شوند نیز برای  توریستان بسیار جذاب هستند. کارناوال و زندگی شبانه گوا به درستی ترکیب فرهنگ های هندی و پرتغالی را به نمایش می گذارند.

    تصویری از یک ساختمان در گوا

    5.زیبایی طبیعی
    طبیعت زیبای گوا بی نظیر است و شما می توانید از آبشارهای جذاب، جنگل سرسبز، سواحل زیبا و همچنین تلالو خورشید آن نهایت لذت  را ببرید. طبیعت زیبای گوا آرامش بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می آورد و می توانید چند روز بی دغدغه و لذت بخش را در گوا  تجربه کنید.از طرفی کلیساها و صومعه های گوا میراث های جهانی هستند و خیلی از توریستان از سراسر دنیا برای دیدن این آثار معماری زیبا و دیدنی  به گوا سفر می کنند.پس اگر دنبال یک سفر خاص و فراموش نشدنی هستید و می خواهید چند روز سرشار از آرامش را تجربه کنید،سفر به گوا بهترین گزینه  برای شما به شمار می آید.

    5 جاذبه گردشگری برتر گوا (بهشت ساحلی جهان)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW