021-88507190

چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
چه بخواهید به یک سفر کاری بروید یا سپری کردن چند روز هیجان انگیز را در برنامه سفر خود داشته باشید، این نکات به شما کمک می کند که زمان لازم برای بستن چمدانتان را به حداقل برسانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چه بخواهید به یک سفر کاری بروید یا سپری کردن چند روز هیجان انگیز در یک جزیره را در برنامه سفر خود داشته باشید، این نکات به شما کمک می کند که زمان لازم برای بستن چمدانتان را به حداقل برسانید. با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا به شما نشان دهیم که چمدانتان را چگونه برای سفر گردشگری ببندید.

    چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

    یک چمدان با سایز مناسب انتخاب کنید!
    برای یک سفر کوتاه بهتر است یک کیف کوچک انتخاب کنید و با مهارت وسایلتان را در آن جا دهید. اما اگر نمی توانید خیلی سبک سفر کنید، بهتر است که کیفی را انتخاب کنید که به راحتی همه وسایل ضروریتان در آن جا می شود، چراکه احتمالا زمان برگشت سوغاتی و وسایل بیشتری در چمدانتان داشته باشید. پس بهتر است چند لحظه به حجم وسایلتان فکر کنید و یک چمدان مناسب انتخاب کنید.

    چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

    برای وسایلتان از پوشش های مناسب استفاده کنید
    برای اینکه بستن چمدانتان را به حداقل زمان ممکن برسانید، بهتر است از قبل چند کیف کوچک آماده داشته باشید تا در مواقع سفرتان از آن ها استفاده کنید. مثلا در کمدتان یک کیف لوازم آرایش و یک کیف پلاستیکی و ضد آب برای سفرهای بعدیتان آماده داشته باشید تا در زمان لازم از آن ها استفاده کنید. یک سایز مسافرتی از شامپو و دیگر لوازم بهداشتی مصرفیتان خریداری کنید و یا شامپویتان را در یک ظرف کوچکتر بریزید و آن را در یک کیف پلاستیکی قرار دهید. جواهرات و دیگر وسایل خرده ریز خود را نیز در یک کیف جداگانه قرار دهید. بهتر است کیف ها شفاف باشند تا به راحتی بتوانید محتویات آن را ببینید و به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. 


    چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

    لباس های درستی انتخاب کنید
    به لباس هایی که می خواهید هر روز در سفرتان بپوشید فکر کنید و متناسب با آن، لباس هایتان را جمع کنید. در این صورت شما می توانید از بردن لباس های اضافه و بلا استفاده جلوگیری کنید. بهتر است که لباس هایی را انتخاب کنید که با همدیگر متناسبند. مثلا شلواری را انتخاب کنید که به چند مدل تیشرتتان بیاید و نیاز به حمل چندین شلوار جین نداشته باشید.  به عنوان یک قانون کلی شما به 3 جفت کفش برای یک سفر تجاری نیاز خواهید داشت: یک کفش غیر رسمی، یک کفش رسمی و یک کتونی راحت برای بعد از ظهرها. بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که به راحتی با همدیگر ست می شوند. برای یک مسافرت سیاحتی هم بهتر است که باخودتان 3 جفت کفش غیر رسمی همراه خود داشته باشید.  پس تا جایی که ممکن است لباس های اضافه با خودتان حمل نکنید.

    چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

    قبل از بستن چمدان همه لباس ها را مقابل چشم خود قرار دهید
    همه لباس هایی که قرار است همراه خود ببرید را اول روی تختتان قرار دهید تا همه را یک جا ببینید و وسایل اضافی را حذف کنید. بعد از این می توانید لباس ها را یکی یکی رول کنید تا جای کمتری بگیرد. راستی لوازم ضروری مثل شارژر تفن همراه، سشوار و اتوی مو را فراموش نکنید. بهتر است قبل از بستن چمدان همه وسایل جلوی رویتان آماده باشد.

    چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

    چمدانتان را لایه لایه ببندید
    ابتدا لباس هایتان را رول کنید و آن ها را در کف چمدانتان قرار دهید. لوازم شکستنی مثل شیشه عطرتان را در لایه ای بین لباس ها قرار دهید و وسایل ضروری مثل مسواک را در محلی قرار دهید که به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. در پایان هم لایه دیگری از لباس ها را به صورت تاشده در قسمت بالایی چمدان قرار دهید تا سطح چمدان صاف و هموار شود و زیپ چمدانتان به راحتی بسته شود. 
    کفش هایتان را طوری رو به روی هم قرار دهید که پاشنه یکی روی پنجه آن یکی کفش قرار گرفته باشد و در نهایت کفش ها را در لبه های کناری چمدان قرار دهید و داخل آن ها را با اقلام کوچک تر مثل عینک و یا جوراب پر کنید. یک کیف پلاستیکی و ضدآب کوچک هم در چمدانتان قرار دهید تا در مسافرت بتوانید لباس های کثیف را از لباس های تمیزتان جدا کنید. شارژر تلفن همراه و دیگر کابل های الکتریکی را در یک کیف جداگانه و یا جیب چمدانتان قرار دهید تا بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. 

    چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

    در پایان  یک لایه ضخیم مثل حوله در بالای چمدانتان قرار دهید
    قبل از بستن چمدان یک لایه ضخیم مثل حوله روی لباس ها قرار دهید. در این صورت همه وسایلتان در طول سفر در جای خود باقی می مانند و جا به جا نمی شوند.
    خوب! چمدانتان آماده است. برای رزرو تورهای ارزان قیمت و هیجان انگیز با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    چگونه چمدان خود را در 30 دقیقه یا کمتر ببندیم؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW