021-88507190

برای سفر به صربستان چه چیزهایی را باید در چمدانتان داشته باشید؟

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 10 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله قصد دارد تا به شما بگویید که برای سفر به صربستان به چه چیزهای خیلی ضروری نیاز دارید،همراه ما باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بستن چمدان برای سفر به صربستان!
    آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله قصد دارد تا به شما بگویید که برای سفر به صربستان به چه چیزهای خیلی ضروری نیاز دارید،همراه ما باشید:
    1.کیف پول
    انتخاب یک کیف پول خوب برای سفرتان به صربستان کار مهمی است که باید آن را حتما انجام دهید. خوب مثل هر کشور دیگری، بعضی جاهای صربستان امن است و بعضی جاها ممکن است خیلی امن نباشد.
    بهتر است که پولتان را در یک کیف پول مناسب در جیبتان قرار دهید و یا یک کیف کمری همراه خود داشته باشید تا جای پول هایتان امن تر باشد.

    برای سفر به صربستان چه چیزهایی  را باید در چمدانتان داشته باشید؟

    2.کوله پشتی
    حتما برای رفتن به صربستان یک کوله پشتی همراه خود داشته باشید. خیلی از ساختمان های صربستان آسانسور ندارند و جا به جایی چمدان بزرگ ممکن است برایتان سخت باشد.
    صربستان آنقدر زیباست که حتی اگر کسی برای یک سفر کاری هم به صربستان برود، جذب طبیعت آن می شود و خواسته یا ناخواسته ساعاتی را به گشت و گذار می گذراند. برای طبیعت گردی همراه داشتن کوله پشتی از الزامات هست، پس آن را فراموش نکنید.

    برای سفر به صربستان چه چیزهایی  را باید در چمدانتان داشته باشید؟

    3.لباس
    صربستان در بخش شرقی اروپا واقع شده است و فرهنگ مردمان آن بسیار متنوع است. اگر شما بخواهید از یک صومعه یا مسجد دیدن کنید، باید لباس مناسب به همراه داشته باشید. علاوه بر این هم باید یک کفش مناسب برای پیاده روی و طبیعت گردی همراه خود داشته باشید. اگر در فصل زمستان به صربستان سفر می کنید، حتما لباس گرم همراه خود داشته باشید و برای تابستان ها لباس شنا فراموشتان نشود.

    برای سفر به صربستان چه چیزهایی  را باید در چمدانتان داشته باشید؟

    4.دوربین
    حتی اگر به قصد توریستی به صربستان سفر نکنید، صربستان آنقدر مکان های تاریخی زیبا دارد که ناخود آگاه دوست دارید از آن ها عکس بگیرید. پس دوربین عکاسی را همین الان در چمدانتان قرار دهید.

    برای سفر به صربستان چه چیزهایی  را باید در چمدانتان داشته باشید؟

    5.تلفن همراه رجیستر شده
    برای سفر به صربستان با خودتان تلفن همراهی ببرید که رجیستر شده باشد تا بتوانید سیم کارت جدید خود را در آن قرار دهید و بتوانید در حین سفرتان ارتباط خود را با دوستان و خانواده تان حفظ کنید.

    برای سفر به صربستان چه چیزهایی  را باید در چمدانتان داشته باشید؟

    6.نقشه صربستان
    برای اینکه بهترین مسیرها را پیدا کنید، بهتر است یک نقشه از صربستان همراه خود داشته باشید. البته نرم افزارها هم به راحتی این امکان را برایتان مهیا می کنند.
    همچنین می توانید نقشه سیستم حمل و نقل عمومی صربستان را همراه خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی در شهر گشت و گذار کنید و هزینه های گزاف تاکسی را متقبل نشوید.
    7.پول
    همراه داشتن ارز همیشه روز اول سفرتان را راحت تر و بی دغدغه تر می کند. پول رسمی صربستان دینار صربی است، اما خیلی جاها یورو را قبول می کنند.همراه داشتن ارز در صورتی که شب هنگام به صربستان می رسید، ضروری تر می شود، چراکه بیشتر صرافی ها در این زمان بسته هستند.

    همراه داشتن ارز در صورتی که شب هنگام به صربستان می رسید، ضروری تر می شود، چراکه بیشتر صرافی ها در این زمان بسته هستند.

    8.لبخند
    در خیلی از شرایط برای سفرتان به صربستان فقط به لبخند نیاز دارید!
    9.مترجم
    در صربستان به زبان های مختلف صحبت می کنند. در صربستان مردم به زبان مجارستانی، رومانیایی، اسلواکی، روسین و کرواسی صحبت می کنند، در بعضی از جاهای صربستان هم مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند. اگر شما زبان صربی یا انگلیسی را به خوبی صحبت نمی کنید، بهتر است که یک کتاب یا اپلیکیشن ترجمه به همراه خود داشته باشید.همان طور که می بینید، مردم صربستان به زبان های مختلف صحبت می کنند، پس اگر کتاب یا اپلیکیشن ترجمه همراه خود نداشته باشید، ممکن است مجبور شوید که یک مترجم استخدام کنید و کار را برایتان کمی سخت می کند.

    برای سفر به صربستان چه چیزهایی  را باید در چمدانتان داشته باشید؟

    پس همین الان چمدانتان را ببندید و برای خودتان تور ارزان قیمت صربستان را برای یک سفر هیجان انگیز و جذاب به این کشور زیبا و دیدنی رزرو کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW