021-88507190

تفریح جنجالی که در ارمنستان می توان انجام داد!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تفریحات مهیج و جنجالی در ارمنستان توجیه بسیار خوبی است برای این موضوع که چرا هر ساله تعداد توریست ها و گردشگرانی که به تور ارمنستان سفر می کنند، بیشتر می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات در ارمنستان توجیه بسیار خوبی است برای این موضوع که چرا هر ساله تعداد توریست ها و گردشگرانی که به تور ارمنستان سفر می کنند، بیشتر می شود. ارمنستان با تفریحات هیجان انگیز و جنجالی که دارد همانند برگزاری کلاس های آشپزی برای توریست ها یا غواصی در دریاچه سوان ارمنستان، گردشگران بسیاری را همیشه به خود جذب کرده است. با توجه به انتخاب ها و اولویت هایی که در تور ارمنستان پاییز 97 برای خود در نظر می گیرید، باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که در ارمنستان جاهای دیدنی و تفریحات متنوعی وجود دارد که بدون شک از آنها بی خبر هستید. ارمنستان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. 
    آژانس مهرپرواز امروز برایتان یکی از جنجالی ترین تفریحات را در ارمنستان نام می برد و معرفی می کند که می توانید در تور گردشگری خود به ارمنستان از آن نهایت لذت را ببرید.
    پاراگلایدر در ارمنستان
    یکی از تفریحات مهیج ارمنستان که بین توریست ها و گردشکران ارمنستان بسیار محبوب و پرطرفدار است، پاراگلایدر می باشد. ارمنستان به دلیل اینکه کشوری کوهستانی است، و زیبایی های ارمنستان با تماشا از ارتفاع زیاد کامل می شود. می توان گفت پاراگلایدر یک تفریح جدید در گردشگری ارمنستان است که در حال حاضر بهترین و محبوب ترین تفریح در این کشور نیز می باشد. در کوه هاتیس، دریاچه سوان، کوه آراگاتس، کوه تقنیس و کوه آرا وجود دارد. افراد ماهری که در باشگاه اسکای وجود دارند، به افراد مبتدی و غیر مبتدی آموزش های لازم را می دهند تا بتوانند به پرواز در بیایند. همچنین افرادی که فقط برای یکبار می خواهند این فعالیت را تجربه نمایند را همراه خود می پرانند. می توانید مطمئن باشید که این تفریح و ورزش هیجان انگیز و جالب است که می توانید نهایت لذت را از تماشای کوهستان، ابرهای کنارتان و همچنین دریاچه زیر پایتان خواهید برد. 
    هزینه پرواز با یک مربی ماهر 48.000 درام ارمنستان است که این هزینه شامل پرواز هر شخص متوسط 20 دقیقه همراه با عکس و فیلم برداری در طول پرواز می باشد.
    در قسمت تماس با ما، شماره هایی وجود دارد که شما می توانید برای کسب هرگونه اطلاعاتی درباره سفر با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در ارتباط باشید.

    تفریح جنجالی که در ارمنستان می توان انجام داد!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW