021-88507190

راهنمای سفر به سنگاپور

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چنانچه بخواهیم یک کشور بسیار مدرن آسیایی را نام ببریم، به طور قطع آن کشور سنگاپور است. نام این کشور به زبان "سانسکریت" به معنای شهر شیر است که به همین علت یک مجسمه شیر در پارک مرلیون سنگاپور قرار گرفته است تا این مفهوم را به جهانیان برساند. به جرأت می توان کشور سنگاپور را یکی از بهترین و برترین نقاط گردشگری در آسیا نام برد. با وجود مساحت نه چندان زیاد سنگاپور، اما این کشور سالانه پذیرای رویدادهای بسیار مهم و تعداد بسیار زیادی توریست و گردشگر می باشد. علاوه بر اینها جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و جذابی که دارد، به جذب توریست های بیشتر نیز کمک می کند. کشور سنگاپور از طریق کنار هم قرار گرفتن تعدادی جزیره به وجود آمده است. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و مساحت آن 718 کیلومتر مربع می باشد که این بدان معناست که از بحرین حتی کوچکتر است. سنگاپور از لحاظ ذخایر معادن کشوری فقیر محسوب می شود اما طی تصمیماتی که گرفته شده این کشور اقصاد خود را بر صنعت و خدمات متکی کرده است. به صورتی که امروزه سنگاپور چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا شناخته شده است. 
    مهرپرواز راهنمای سفر به سنگاپور را برایتان فراهم کرده است تا با کمک آن بتوانید سفری بی نظیر و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. با آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه باشید تا بیشتر با این کشور مدرن آسیایی آشنا شوید:

    راهنمای سفر به سنگاپور

    اطلاعات کلی کشور سنگاپور

    اختلاف ساعت با تهران: 4:30+ (چهار ساعت و نیم از تهران جلوتر است)
    زبان رسمی: انگلیسی، ماندارین، تامیل مالایی
    واحد پول: دلار سنگاپور
    کد سنگاپور: 65+
    جهت رانندگی: چپ
    فرودگاه: فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور
    شماره آتش نشانی و آمبولانس: 995
    شماره پلیس: 999

    راهنمای سفر به سنگاپور

    آب و هوای سنگاپور

    کشور سنگاپور به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد، به صورت معمول، آب و هوای معتدلی دارد. در بیشتر مواقع سال متوسط دمای هوا بین 25 الی 31 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت در سنگاپور به صورت نسبی بین 70 الی 80 درصد می باشد. در سنگاپور گرمترین ماه سال آوریل، و خنک ترین ماه سال ژانویه است. 

    راهنمای سفر به سنگاپور

    بهترین زمان سفر به سنگاپور

    برای سفر به سنگاپور زمان خاص و مشخصی نیاز نیست. به صورت کلی در تمام ماه های سال می توان به سنگاپور سفر کرد. این منطقه دارای آب و هوای گرم استوایی است و تمام طول سال بارانی است. سنگاپور از آن دسته کشورهایی است که پذیرای مسافران بسیاری در طول سال است. به همین دلیل کم پیش می آید که هتل های این کشور با کمبود مسافر روبرو شود. قیمت هتل های سنگاپور کمی بالاست. به همین دلیل اگر می توانید سفر خود را در زمان هایی که در این کشور رویدادهای بزرگی است به تعویق بیاندازید تا بتوانید در هزینه های سفر خود کمی صرفه جویی کنید.

    راهنمای سفر به سنگاپور

    هزینه اقامت در سنگاپور

    با توجه به این موضوع که سنگاپور همواره برگزار کننده بسیاری از رویدادهای علمی بزرگ جهان است. سالانه مسافران بسیاری بابت انجام امور کاری و تجارتی به این منطقه سفر می کنند، از این رو هزینه ها در این کشور کمی بالاست. برای مثال برای اقامت در یک هتل 2 ستاره باید حدود 45 دلار هزینه نمایید. البته نکته قابل توجه این است که هتل های سنگاپور از همه خدمات مورد نیاز مسافران و مهمانان جهت سفری راحت و آرام بهره می برند. 

    راهنمای سفر به سنگاپور

    خوراکی های محبوب در سنگاپور

    با توجه به این موضوع که سنگاپور در کنار دریا قرار گرفته است و همچنین پذیرای مهاجمان بسیاری در طول تاریخ بوده است، از این رو در این کشور تنوع غذایی بسیار زیادی دارد. تعدادی از محبوب ترین و معروف ترین خوراکی های سنگاپور را برایتان نام می بریم:
    مرغ و برنج هاینان: یکی از محبوب ترین غذاهایسنگاپور است که از طرف چینی ها در این کشور باقی مانده است.
    ماهی کبابی: یکی از غذاهای خیابانی سنگاپور ماهی کباب شده می باشد که بین مردم محبوبیت بسیاری دارد.
    ساتای: گوشت کبابی به سیخ کشیده شذه، کیک برنج به همراه سس بادام زمینی و فلفل قرمز کنار هم غذایی را تشکیل می دهند که یکی از معروف ترین غذاها در سنگاپور است که بیشتر به عنوان پیش غذا استفاده می شود.

    راهنمای سفر به سنگاپور

    هزینه حمل و نقل در سنگاپور

    تا جای ممکن سعی کنید در سفر خود به سنگاپور از تاکسی استفاده نکنید، چرا که سیستم حمل و نقل ام آر تی (MRT) در سنگاپور امکان رفت و آمد به تمام نقاط شهر را فراهم آورده است. قیمت بلیط مترو در این کشور در کل حدود 4 دلار می باشد. کارت های توریستی هم در این منطقه وجود دارد که امکان استفاده نامحدود را در سیستم مترو شهری را به گردشگران می دهد. کارت های یک روزه 10 دلار، دو روزه 16 دلار و سه روزه 20 دلار قیمت دارد. 

    راهنمای سفر به سنگاپور

    جاذبه های گردشگری مهم سنگاپور

    سنگاپور شکوه بسیار خاصی از ثروت را به شما نشان می دهد ولیکن این تمام آن چیزی نیست که این سرزمین برای عرضه دارد. جدای از مراکز خرید پیشرفته، هتل های لوکس و رستوران های مدرن، سنگاپور تاریخ بسیار غنی دارد و فضاهای عمومی و طبیعت آن بسیار دوست داشتنی است.
    از آنجایی که تقریباً تمام مردم شهر به آسانی انگلیسی صحبت می کنند و نشانه های شهری نیز انگلیسی است، این سرزمین می تواند یک مقصد آسان برای گردشگری باشد. چند نمونه از مهمترین جاذبه های توریستی سنگاپور را برایتان نام می بریم:

    • پرنده سنگاپور
    • باغ های خلیج سنگاپور
    • محله چینی ها سنگاپور
    • موزه تمدن آسیایی سنگاپور
    • معبد مقدس دندان بودا سنگاپور
    • اسکله کلارک سنگاپور

    جهت اطلاعات بیشتر درباره تور سنگاپور پاییز 97 می توانید با همکاران ما در آژانس مهرپرواز در تماس باشید.

    راهنمای سفر به سنگاپور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW