021-88507190

موزه افسانه ای قبرس و قدم به دنیای افسانه ها !

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 13 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

     یک موزه جادویی پر از گنجینه های افسانه ای در منطقه بافر قبرس
    در بزرگترین شهر قبرس یعنی نیکوزیا، موزه ای وجود دارد که با رفتن به آن می توانید افسانه ها را تجربه کنید و چند ساعتی را در دنیاهای افسانه ها بگذرانید.بعد از خواندن این مقاله عاشق رفتن به قبرس با تور ارزان قبرس خواهید شد!
    این موزه جالب و جذاب که در ماه فوریه سال 2017 تاسیس شد، مکانی عالی برای کشف دنیای جادویی افسانه هاست.  هدف این موزه حفظ و ترویج افسانه ها، اسطوره ها، حماسه ها و سنت های قبرس، یونان و دیگر نقاط سراسر جهان می باشد و آن را به بهترین شکل ممکن برای توریستان مهیا کرده است.

    موزه افسانه ای قبرس و قدم به دنیای افسانه ها !

    درست همان لحظه ای که پایتان را به داخل موزه می گذارید و کتابخانه آن را با سایز بسیار بزرگ و اغراق شده می بینید، احساس می کنید که وارد افسانه ها شده اید و می توانید نمایش ها، کتاب های کمیاب و کارهای هنری را تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و قدرت تخیل خود را امتحان کنید و به اتاق لباس بروید و داستان ها را به شیوه خود اجرا کنید. تصور کنید که خودتان شخصیت افسانه های مشهور دنیا هستید، پس چند ساعتی را از دنیای واقعی فاصله بگیرید ودر دنیای محبوب خود بدون دغدغه زندگی کنید و لذت ببرید.
    در این موزه درهای پنهان بسیاری وجود دارد که شما را به اتاق های اسرار آمیز و رمز آلودی هدایت می کند که می توانید بعضی از داستان های افسانه ای مثل آلیس در سرزمین عجایب، سیندرلا و دیگر افسانه ها را از نزدیک لمس کنید. پس، از کنجکاویتان استفاده کنید، یکی یکی درب ها را باز کنید و قدم به دنیای جدید بگذارید و از دیدن دنیای پشت هر در شگفت زده شوید.

    موزه افسانه ای قبرس و قدم به دنیای افسانه ها !

    شما باید کشوهای مختلف را باز کنید، چرخ دنده ها را حرکت دهید و درها را باز کنید تا اطلاعات بیشتر کسب کنید و همه جای موزه را تماشا کنید. 
    کتابخانه جادویی این موزه نیز کتاب های بزرگ و عظیم الجثه ای دارند که طولشان به بیشتر از 2.7 متر نیز می رسد که همه آن ها به نویسندگان افسانه ها و محققان محلی اختصاص دارند و با خواندن آن ها اطلاعات بیشتری کسب می کنید و بیشتر در دنیای افسانه ها غرق می شوید.

    موزه افسانه ای قبرس و قدم به دنیای افسانه ها !

    این موزه نزدیک موزه موتورسیکلت کلاسیک قبرس واقع شده است و به اندازه یک دقیقه پیاده روی با خیابان لدرا فاصله دارد. 
    اگر شما هم دوست دارید که به دنیای افسانه ها وارد شوید و چند ساعتی را با شخصیت های محبوب افسانه ای خود بگذرانید، با آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید و یک تور هیجان انگیز به جزیره زیبای قبرس را رزرو کنید و اوقاتی خوشی برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

    موزه افسانه ای قبرس و قدم به دنیای افسانه ها !

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW