021-88507190

برای سفر به مالزی حتما این وسایل را در چمدانتان قرار دهید!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 14 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مطلب به شما خواهیم گفت که برای سفر به مالزی چه چیزهایی لازم است که در چمدانتان بگذارید و با خود ببرید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    وسایل ضروری برای سفر به مالزی 

    کوالالامپور شهری پرهیاهو پرتلاطم و مملوء از آسمان خراش های شگفت انگیز است. جذابیت این شهر و تفریحات مفرح و هیجان انگیزش هر ساله توریستان متعددی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.اگر شما هم جزء کسانی هستید که می خواهند به مالزی و شهر زیبای کوالالامپور سفر کنند، با ما همراه باشید تا بدانید که چه وسایلی را باید در چمدان خود قرار دهید تا در طول سفرتان با تور ارزان قیمت مالزی ریلکس و راحت باشید.
    انتظار چه هوایی را از کوالالامپور داشته باشیم؟
    کوالالامپور در کل آب و هوای گرمی دارد و در سرتاسر سال برای مسافرت ایده آل به نظر می رسد. ماه های مارچ تا آپریل و ماه های سپتامبر تا نوامبر بارانی تر هستند. کوالالامپور در ماه های می تا آگوست و همچنین ماه های سپتامبر تا فوریه بیشترین توریست ها را به خود جذب می کند. در این زمان هوای این شهر زیبا گرم و مرطوب است، اما طوفان ممکن است برای ساعاتی هوا را هم کمی خنک کند.

    برای سفر به مالزی حتما این وسایل را در چمدانتان قرار دهید!

    چه وسایلی را در چمدان خود قرار دهیم؟

    1.لباس
    گرما و رطوبت در شهر کوالالامپور خیلی جدی است، پس بهتر است که لباسی خنک همراه خود داشته باشید که در این شرایط آب و هوایی اذیت نشوید . مردم این کشور مسلمان هستند، پس بهتر است که مناسب فرهنگ این کشور لباس بپوشید. البته این توصیه فقط برای احترام گذاشتن به فرهنگ کشور میزبان است.
    -چند لباس خنک و نازک همراه خودتان داشته باشید.
    -توصیه آژانس مسافرتی مهرپرواز این است که چند دامن نخی، شلوارک لی و پیراهن های نخی همراه خود داشته باشید.
    -چند رکابی هم همراه خود داشته باشید.
    -بهتر است چند لباس شیک و رسمی هم همراه خود داشته باشید تا در مواقع لازم به تن کنید.
    2.کفش های راحت
    در تور کوالالامپور احتمالا پیاده روی های طولانی داشته باشید، پس بهتر است که کفش های راحتی همراه خود داشته باشید. توصیه من به شما این است که یک جفت کتونی و چند صندل همراه خود داشته باشید.

    برای سفر به مالزی حتما این وسایل را در چمدانتان قرار دهید!

    3.لباس شنا
    حواستان باشد که لباس شنا را فراموش نکنید، چراکه احتمالا بخواهید از استخر هتلتان استفاده کنید. حتما عینک شنا و دیگر لوازم لازم برای شنا را هم همراه خود ببرید.
    4.آفتاب گیر و عینک
    شما برای سفرتان به مالزی به یک عینک و یک کلاه یا آفتاب گیر نیاز دارید. حتما از آفتابگیر در طول سفرتان استفاده کنید تا پوستتان نسوزد. 
    5.محصولات مراقبت از مو
    بهتر است که گیره موی سرو اسپری مو همراه خود داشته باشید تا بتوانید موهایتان را در برابر رطوبت زیاد هوا درست کنید. 
    6.کیف دارو
    یک کیف دارو با داروهای ضروری و مورد نیاز همراهتان داشته باشید تا اگر در شب هنگام در مسافرت بیمار شدید، از آن ها استفاده کنید.
    7.چتر و بارانی
    حتما برای سفر به کوالالامپور همراه خودتان یک بارانی و چتر داشته باشید، چراکه هوای کوالالامپور اغلب بارانی است و اگر لباستان خیس شود، ممکن است سردتان شود.
    8.کیف دستی کوچک
    یک کوله پشتی یا کیف دستی هم در چمدانتان قرار دهید تا وسایل لازم روزانه تان ( مثل دوربین، بطری آب، چتر و ...) را در آن قرار دهید و همیشه در طول سفر همراه خود داشته باشید. 
    9.محصولات آرایشی بهداشتی
    حتما محصولات آرایشی بهداشتی مورد علاقه تان را در چمدانتان قرار دهید، مخصوصا اگر پوست حساسی دارید، کرم مورد نیازتان را همراه خود داشته باشید.
    10.آداپتور 
    پریزهای کوالالامپور از نوع G هستند و نوع کابل هایتان باید 3تایی باشد. پس بهتر است که یک آداپتور همراه خود داشته باشید تا از وسایل الکترونیکیتان بتوانید به راحتی استفاده کنید.
    11.سعی کنید که لباس های کمی همراه خود ببرید و سبک سفر کنید.

    برای سفر به مالزی حتما این وسایل را در چمدانتان قرار دهید!

    کوالالامپور یک سرزمین شگفت انگیز برای خرید است، پس احتمالا در پایان سفر برای خریدهایتان نیاز به فضای خالی در چمدانتان خواهید داشت. توصیه ما به شما این است که برای سفر به کوالالامپور سبک سفر کنید و لباس های اضافه همراه خودتان نبرید.
    اگر شما هم دوست دارید که سفری هیجان انگیز و جذاب به مالزی را تجربه کنید، با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW