021-88507190

10 تفریح هیجان انگیز که می توانید در پوکت انجام دهید(قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 15 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره پوکت در دریای آندامان در جنوب تایلند واقع شده است و به طور حتم یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق توریستی سراسر جهان است و هر ساله میلیون ها توریست را جذب زیبایی ها و شگفتی های خود می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزیره پوکت در دریای آندامان در جنوب تایلند واقع شده است و به طور حتم یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق توریستی سراسر جهان است و هر ساله میلیون ها توریست را جذب زیبایی ها و شگفتی های خود می کند.
    با وجود این همه تفریح موجود در پوکت، شکی نیست که سفرتان به تایلند با تور ارزان قیمت تایلند یکی از به یادماندنی ترین سفرهای تمام عمرتان خواهد شد. 
    در پوکت شما می توانید از تورهای قایقی لذت ببرید و غروب های باور نکردنی و زیبای خورشید را تماشا کنید، در نمایش ها و کنسرت های زنده شرکت کنید، ورزش های آبی هیجان انگیز و مفرح را امتحان کنید و از زندگی شبانه فوق العاده این جزیره زیبای تایلندی به وجد بیایید. مهرپرواز در این مقاله 10 تا از بهترین تفریحات پوکت را برایتان گردآوری کرده تا بتوانید در سفر هیجان انگیزتان به پوکت از این تفریحات غافل نشوید.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید

    1.از یک تور قایقی در بندر فانگ نگا لذت ببرید
    رفتن به تورهای قایقی بندر فانگ نگا یکی از جذاب ترین کارهایی است که می توانید در پوکت با تور ارزان قیمت پوکت انجام دهید.این قایق ها شما را از صخره های آهکی عبور می دهند و چشم اندازهایی را در مقابلتان قرار می دهند که از زیبایی های شگفت انگیزش متحیر خواهید شد. شما می توانید با یک تور هیجان انگیز به جزیره مشهور جیمز باند و یا دهکده ماهی گیری کوه پانیی و یا جزیره شناور مسلمانان بروید و از خوردن یک ناهار خوش طعم تایلندی لذت ببرید. همچنین می توانید با یک تور یک روزه به جزیره فیفی بروید و یک روز آرام و لذت بخش را در سواحل شنی جذاب آن بگذرانید. 
    این تفریحات را از دست ندهید: بندر فانگ نگا محلی شگفت انگیز برای ورزش های آبی مثل غواصی، اسنورکلینگ، کایاک سواری و قایق های سرعتی است.
    بهترین زمان برای رفتن به یک تور قایقی در پوکت: ماه های نوامبر تا ژانویه در طول روز یا قبل از غروب خورشید.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید

    2.به شهر قدیمی پوکت بروید و در دنیای باستانی آن غرق شوید
    یکی دیگر از کارهای جذابی که باید در پوکت انجام دهید، دیدن آثار باستانی شهر قدیمی پوکت است. خیلی قبل تر از این که پوکت به یک مقصد توریستی در جهان تبدیل شود، یکی از گذرگاه های تجاری بین کشورهای چین و هند بوده است و شما هنوز که هنوزه می توانید آثار به جا مانده از آن را در شهر قدیمی ببینید.
    این تفریحات را از دست ندهید: در خیابان تالانگ هر یکشنبه ایونتی برای پیاده روی جمعی برگزار می شود و هزاران توریست در آن جمع می شوند. علاوه بر این ایونت حتما از فروشگاه های محلی نیز دیدن کنید و همه خیابان های شهر قدیمی پوکت را کشف کنید و لذت ببرید.
    بهترین زمان برای رفتن به شهر قدیمی پوکت: از ماه های دسامبر تا مارچ است چون هوای پوکت دلپذیر است. اما برای خرید بهتر است از اواسط ماه ژوئن تا اواسط ماه آگست به شهر قدیمی پوکت بروید تا بتوانید از تخفیف 80% فروشگاه های آن استفاده کنید.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید

    3.از سواحل مشهور پوکت دیدن کنید
    پوکت پر است از سواحل جذاب که می توانید در آن ها آفتاب بگیرید، زمانی عاشقانه را سپری کنید، از غروب آفتاب لذت ببرید و یا ورزش های آبی مفرح و جدید را امتحان کنید. بعضی از سواحل مشهوری که باید حتما در سفرتان به پوکت از آن ها دیدن کنید عبارت اند از:
    -ساحل آزادی (Freedom Beach): این ساحل آرام است و برای زوج های جوان و همچنین ماجراجویان بسیار مناسب است. شما باید برای رسیدن به ساحل آزادی از یک جنگل عبور کنید.
    -ساحل کاتا: این ساحل که یک مسیر نیم کیلومتری شنی دارد برای یک قدم زدن رویایی در ساحل ایده آل است. همچنین می توانید از ورزش های آبی مثل جت اسکی در این ساحل لذت ببرید.
    -ساحل بنانا (Banana Beach): این ساحل آب های کریستالی و تمیزی دارد که آن را به مکانی ایده آل برای شنا و اسنورکلینگ (نوعی غواصی) تبدیل کرده است. رستوران های ساحلی هم غذاهای خوش طعم تایلندی را سرو می کنند.
    -ساحل لائم سینگ (Laem Singh Beach): این ساحل که معمولا مملوء از جمعیت توریستان است، با جنگلی زیبا احاطه شده است. شما می توانید در این ساحل از شنا، موزیک ساحلی و ... لذت ببرید.
    -ساحل بانگ تائو (Bang Tao Beach): ساحل بانگ تائو یک ساحل 8 کیلومتری شنی است که اطراف آن را هتل ها و رستوران های ساحلی احاطه کرده اند.
    این تفریحات را از دست ندهید: از ورزش های ساحلی لذت ببرید و قلعه های شنی درست کنید، دور آتش جمع شوید و از یک دورهمی جذاب لذت ببرید.
    بهترین زمان برای رفتن به سواحل پوکت: بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل پوکت از ماه نوامبر تا مارچ است.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید

    4.در زندگی شبانه جذاب پوکت غرق شوید
    پوکت یکی از بهترین شهرهای تایلند برای لذت بردن از زندگی شبانه است. خیابان بانگلا در پاتونگ یکی از بهترین مرکزها برای تجربه یک زندگی شبانه عالی در پوکت است. نور های رنگارنگ، موزیک جذاب، دی جی های بین المللی و جمعیت جوانی که در این خیابان جمع می شوند، شبتان را جذاب تر می کند.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید

    5.از مجسمه بزرگ بودا دیدن کنید
    فرهنگ غنی و مکان های مذهبی پوکت این را به شما ثابت می کند که تفریحات پوکت فقط به سواحل و زندگی شبانه آن محدود نمی شوند. برای یک تجربه روحانی می توانید از مجسمه 45 متری بودا که بر فراز تپه های ناکرد است بروید و از فضای آن لذت ببرید.
    این مجسمه فقط یک سمبل مذهبی نیست، بلکه سمبل عدالت، انسانیت و عشق نیز هست که آن ها را در بازدید از مجسمه به خوبی حس خواهید کرد.  
    این تفریحات را از دست ندهید: حتما به رستوران ناکرد نزدیک مجسمه بودا سری بزنید. همچنین می توانید از معابد دیگر نزدیک این مجسمه دیدن کنید.
    بهترین زمان برای رفتن به مجسمه بزرگ بودا: بهتر است که صبح های زود یا بعد از ظهر ها از این مجسمه دیدن کنید.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW