021-88507190

15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها را از فرودگاه خریداری کنید

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 26 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هر کسی قبل از پرواز با هواپیما مجبور است که زمانی را در فرودگاه به انتظار بگذراند. اگر شما یکی از این موارد زیر را از فرودگاه خریداری کنید، این انتظار برایتان گران تمام می شود.
    برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما  ارزان قیمت به وب سایت مهرپرواز مراجعه کنید.
    وسایل الکترونیکی
    ممکن است که شما با عجله وسایلتان را جمع کرده باشید و شارژر یا هدستتان را فراموش کرده باشید. در این صورت، بهتر است که آن ها را از کیوسک فرودگاه خریداری نکنید، چرا که در فرودگاه وسایل الکترونیکی با قیمت بیشتری فروخته می شود.برای وسایل کوچک الکترونیکی ممکن است شما مجبور شوید 10 تا 15 دلار بیشتر از قیمت واقعی پرداخت کنید. در مواردی مثل دوربین دیجیتال نیز شما باید 50 تا 200 دلار بیشتر از قیمت واقعی به فروشندگان در فرودگاه پرداخت کنید! پس بهتر است که خرید وسایل الکترونیکی از فرودگاه را فراموش کنید!

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    غذا
    سعی کنید که از فرودگاه غذا تهیه نکنید، چرا که هم قیمت بیشتری دارد و هم معمولا طعم و مزه فوق العاده ای ندارند و از نظر کیفیت برای سلامتیتان خوب نیستند. خیلی از مسافران بدون اینکه گرسنه باشند، برای گذراندن وقت مرده شان به رستوران های فرودگاه می روند و غذا می خورند! پس اگر شما هم از این دسته مسافرین هستید، بهتر است که از خانه تان کمی غذا همراه خود به فرودگاه ببرید.

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    آب 
    همان طور که می دانید در گیت بازرسی نمی توانید مایعات را با خودتان حمل کنید. می توانید یک بطری خالی و یا یک لیوان به همراه داشته باشید و آن را بعدا پر کنید. درغیر این صورت باید آب معدنی را با قیمت دو برابر خریداری کنید.

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    سوغاتی
    بهتر است که سوغاتی را قبل از پروازتان از فروشگاه های داخل شهر خریداری کنید تا مجبور نشوید که چند برابر قیمت معمول برای خریداری یک سوغاتی در فرودگاه پرداخت کنید.
    ارز
    پول خود را به هیچ عنوان در فرودگاه تبدیل نکنید. صرافی های داخل فرودگاه گزینه خوبی برای گرفتن ارز نیستند، چراکه رقیبی در این محل ندارند و از طرفی این صرافان از نیاز فوری مسافران برای گرفتن ارز مطلعند. به همین دلیل شما نمی توانید ارزتان را با بهترین نرخ در فرودگاه تبدیل کنید. 

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    بالشت گردن
    اگر قرار است که پروازی طولانی را تجربه کنید، بهتر است که یک بالشت برای راحتی گردنتان قبل از سفر خریداری کنید. در فرودگاه این بالشت ها را با قیمت بیشتر به فروش می رسانند، علاوه بر این تعداد زیادی از مسافران قبل از شما آن را امتحان کرده اند و به آن دست زده اند و خیلی بهداشتی نیستند.

    تصویری از یک بالشت گردن

    دارو
    اگر نیاز به داروی خاصی دارید، آن را از قبل خریداری کنید و حتما قبل از سفر وسایلتان را چک کنید تا دارو و دیگر وسایل مهمتان را فراموش نکرده باشید. داروها نیز در فرودگاه با قیمت بالاتری به فروش می رسند.
    ماشین های اجاره ای
    اگر شما قصد دارید که در مقصدتان یک ماشین اجاره کنید، بهتر است هماهنگی های لازم برای آن را قبل از رسیدن انجام دهید، چراکه در فرودگاه مقصد گزینه های کمتری برای انتخاب دارید و ممکن است مجبور شوید که ماشینی که دوست ندارید را با قیمت بسیار بالاتری اجاره کنید.

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    چمدان
    ممکن است در سفرتان خرید زیادی انجام دهید و در زمان برگشت نیاز به یک چمدان اضافه پیدا کنید. در این صورت بهتر است چمدانتان را از فروشگاه های شهر خریداری کنید. اگرچه واقعا وسایل فروشی در فرودگاه ها جذاب و زیبا هستند، اما قیمت بالاتری از حد معمول دارند.

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    کتاب
    بهتر است که برای زمان انتظارتان در فرودگاه، کتابی به همراه داشته باشید. در صورت امکان این کتاب را از خانه با خودتان به فرودگاه بیاورید تا مجبور نشوید که برای سرگرم کردن خودتان در یک زمان کوتاه هزینه گزافی پرداخت کنید. راه حل دیگر این است که در فرودگاه بگردید تا کیوسک اجاره کتاب را پیدا کنید. در این صورت می توانید کتاب را در فرودگاه مطالعه کنید و بعد از مطالعه آن را پس دهید.

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    شکلات
    اگر به فروشگاه های فرودگاه سری بزنید و قیمت شکلات هایش را نگاه کنید، متوجه می شوید که این قیمت ها دو یا سه برابر قیمت واقعی آن ها هستند. در فرودگاه شکلات ها را با سایز های بسیار بزرگتر به فروش می رسانند تا برای خریدار جذاب تر باشند. اما قبل از خریدتان لحظه ای فکر کنید تا ببینید واقعا به این همه شکلات با این قیمت گزاف نیاز دارید؟
    عطر
    احتمال اینکه عطرهای داخل فرودگاه، اورجینال نباشند، بسیار زیاد است. پس بهتر است به جای فرودگاه، عطرهایتان را از فروشگاهی که به آن اعتماد دارید خریداری کنید.

    15 چیزی که به هیچ عنوان نباید آن ها از فرودگاه خریداری کنید

    پارکنیگ
    اگر می خواهید ماشینتان را روزهای طولانی در فرودگاه پارک کنید، قیمت آن را از قبل چک کنید. معمولا نزدیک فرودگاه ها پارکینگ های شخصی و گاراژ های متعددی وجود دارد که می توانید ماشینتان را با قیمت کمتر در آن ها پارک کنید.

    جهت رزرو بلیط و نیز رزرو هتل می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW