021-88507190

10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید و سرزنده باید از آن ها دیدن کنید!قسمت اول

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 04 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
گشت و گذار در سواحل شنی با آب های کریستالی، شفاف و تمیز، در حالی که هوا آفتابی است و باد در موهایتان می پیچد، تجربه ای جذاب است که در سواحل زیبای آسیایی می توانید کسب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    ساحل های زیبا و شگفت انگیز آسیایی(قسمت اول)

    گشت و گذار در سواحل شنی با آب های کریستالی، شفاف و تمیز، در حالی که هوا آفتابی است و باد در موهایتان می پیچد، تجربه ای جذاب است که در سواحل زیبای آسیایی می توانید کسب کنید. یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سپری کردن یک تعطیلات هیجان انگیز و رویایی بدون شک سواحل هستند. سواحل هم زیبا هستند و هم مکانی عالی برای ریلکس کردن و فراموش کردن دغدغه های روزانه زندگی! آسیا لیستی بلند بالا از مقاصد جذاب ساحلی دارد که شما می توانید بهترین تجربه های زندگیتان را در آن ها رقم بزنید. پس با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا بهترین سواحل آسیایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک مقصد عالی برای سفر بعدیتان انتخاب کنید.برای خرید آسان و راحت بلیط ارزان هواپیما به وب سایت مهرپرواز مراجعه بفرمایید.
    1.سنگاپور
    سنگاپور مقصدی عالی برای کسانی است که عاشق شهرهای شلوغ و پر هیاهو هستند. سنگاپور پر از رستوران، بار و مراکز خرید است و شما می توانید اوقاتی هیجان انگیز را در آن سپری کنید.سنگاپور به خاطر تنوع فرهنگی غذاهای متفاوت و جذابی دارد که حتما از خوردنشان لذت خواهید برد.
    بهترین سواحل سنگاپور
    سنگاپور شاید سواحل طبیعی نداشته باشد، اما از سواحل مصنوعی آن می توانید بی نهایت لذت ببرید و آنقدر زیبا هستند که مصنوعی بودنشان را باور نخواهید کرد.
    پس حتما یک بار در زندیگیتان با تور سنگاپور از این سواحل مثل سنتوسا، پالاوان و تانجونگ دیدن کنید.
    بهترین زمان سفر به سنگاپور
    ماه های فوریه تا آپریل بهترین زمان برای سفر به سنگاپور هستند، اگرچه سنگاپور در کل سال هوای گرمی دارد. 

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید و سرزنده باید از آن ها دیدن کنید!

    2.پانجیم- گوا
    بهترین سواحل گوا
    گوا یک مقصد جذاب توریستی در هند است. شما عاشق هیجان سواحل گوا با ورزش های آبی و جو جالب آن می شوید.می توانید در ساحل دراز بکشید و به موزیک گوش کنید و نوشیدنی بخورید.بیشتر سواحل نزدیک پانجیم پر از توریست هستند و شما می توانید اوقات هیجان انگیزی را در آن ها سپری کنید. پس حتما با تور ارزان گوا از سواحلی مثل دونا پاولا، میرامار، کندولیم و کالانگوت دیدن کنید.
    بهترین زمان سفر به گوا
    آب و هوای گوا در بیشتر اوقات سال گرم و مرطوب است. در ماه نوامبر تا اوایل فوریه، گوا آب و هوای خنک تر و خوشایندتری دارد.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید و سرزنده باید از آن ها دیدن کنید!

    3.پاتایا، تایلند
    پاتایا یکی از شهرهایی است که اگر عاشق مهمانی و جشن و پایکوبی هستید، باید از آن دیدن کنید. پاتایا پر از بار و رستوران است و می توانید اوقاتی هیجان انگیز را در آن ها سپری کنید.
    بهترین سواحل پاتایا
    در پاتایا می توانید از بودن در سواحل، موج سواری، ورزش های آبی و ریلکس کردن در زیر نور آفتاب به همراه غذاهای خوش طعم لذت ببرید. اگر به پاتایا  با تور پاتایا لحظه آخری سفر کردید حتما از سواحلی مثل پاتایا، ناکلوا، جومتین و دونگتان دیدن کنید.
    بهترین زمان سفر به پاتایا
    بهترین زمان برای تجربه سفر هیجان انگیز به پاتایا، اواسط ماه نوامبر تا اوایل ماه فوریه است.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید و سرزنده باید از آن ها دیدن کنید!

    4.بوراکای، فیلیپین
    جزیره بوراکای شبیه گوشه ای از بهشت است و سواحل جذاب و دریای آن باعث می شوند که بهترین سفر زندگیتان را در آن تجربه کنید. جزیره بوراکای آنقدر زیباست که به خاطر زیبایی جایزه هم گرفته است. برخلاف کوچک بودنش، هر امکاناتی که فکر می کنید یک مسافر برای خوش گذرانی به آن نیاز دارد را در خود جای داده است. شما می توانید از رستوران ها، بارها، مراکز خرید، موسیقی زنده و ورزش های آبی جزیره بوراکای لذت ببرید. 
    بهترین سواحل جزیره بوراکای
    منتظر دیدن بهترین سواحل دنیا در جزیره بوراکای باشید. سواحل جزیره بوراکای رویایی هستند و شما می توانید از شن های سفید و آب های کریستالی آن لذت ببرید.پس حتما بازدید از سواحلی مثل ساحل سفید، بولابوگ و تلیگ تلیگان را در برنامه سفر خود با تور ارزان قیمت فیلیپین بگنجانید.
    بهترین زمان سفر به جزیره بوراکای
    سفر به بوراکای در هر زمانی از سال لذت بخش است، اما بهترین زمان سفر ماه های نوامبر تا آپریل است.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید و سرزنده باید از آن ها دیدن کنید!

    5.لومبوک، indonesia
    اگر شما هم عاشق تعطیلات ساحلی هستید، بدون شک عاشق لومبوک خواهید شد.در لومبوک می توانید موج سواری کنید و بیشتر زمان خود را در ساحل بگذرانید. 
    بهترین سواحل لومبوک
    لومبوک هم سواحل شلوغ و توریستی و هم سواحل منزوی و آرام دارد.به همین دلیل هم می توانید در لومبوک ریلکس کنید و از آرامش سواحل لذت ببرید و هم می توانید در سواحل شلوغ از تفریحات هیجانی لذت ببرید. اگر به لومبوک سفر کرید، حتما از سواحلی مثل تانجونگ آن، سلونگ بالاناک و ساحل صورتی دیدن کنید.
    بهترین زمان سفر به لومبوک
    فصلی که آب و هوای خشک تری دارد بهترین زمان برای سفر به لومبوک با تور لحظه آخری اندونزی است. این فصل از ماه می شروع می شود و تا ماه اکتبر ادامه دارد.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید و سرزنده باید از آن ها دیدن کنید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW