021-88507190

10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید و سرزنده باید از آن ها دیدن کنید!قسمت دوم

گردشگری آژانس مافرتی مهرپرواز 05 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
گشت و گذار در سواحل شنی با آب های کریستالی، شفاف و تمیز،در حالی که هوا آفتابی است و باد در موهایتان می پیچد، تجربه ای جذاب است که در سواحل زیبای آسیایی می توانید کسب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ساحل های زیبا و شگفت انگیز آسیایی(قسمت دوم)
    گشت و گذار در سواحل شنی با آب های کریستالی، شفاف و تمیز،در حالی که هوا آفتابی است و باد در موهایتان می پیچد، تجربه ای جذاب است که در سواحل زیبای آسیایی می توانید کسب کنید. یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سپری کردن یک تعطیلات هیجان انگیز و رویایی بدون شک سواحل هستند. سواحل هم زیبا هستند و هم مکانی عالی برای ریلکس کردن و فراموش کردن دغدغه های روزانه زندگی! آسیا لیستی بلند بالا از مقاصد جذاب ساحلی دارد که شما می توانید بهترین تجربه های زندگیتان را در آن ها رقم بزنید. پس با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا بهترین سواحل آسیایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک مقصد عالی برای سفر بعدیتان انتخاب کنید.
    6.مالدیو
    مالدیو بهشت روی زمین است. هیچ اغراقی در این جمله نیست و اگر شما هم به مالدیو با تور مالدیو پاییز سفر کنید، با مهرپرواز هم عقیده خواهید شد. این سواحل که روزی خالی از سکنه بودند، امروزه به یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی دنیا تبدیل شده اند. شما می توانید در جزیره های مالدیو از غواصی، شنا و اسنورکلینگ لذت ببرید، اما این تفریحات فقط گوشه ای از تفریحات هیجان انگیز این بهشت زمینی یعنی مالدیو هستند.
    بهترین سواحل مالدیو
    تفریحگاه های مالدیو هرکدام در یک جزیره هستند، به همین دلیل انتخاب کردن بهترین سواحل مالدیو کار سختی است. همه سواحل جذاب تر از آنچه که تصور می کنید هستند. به هرحال سواحلی مثل لیلی،کاندولهو، کورومبا و هولهومیل بین توریستان بسیار محبوب و مشهور هستند.
    بهترین زمان سفر به مالدیو
    ماه های می تا نوامبر بهترین زمان برای سفر به مالدیو هستند، اما های سیزن (اوج شلوغی) در مالدیو از ماه دسامبر تا ماه آپریل است.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید باید از آن ها دیدن کنید!

    7.اوکیناوا، ژاپن
    اوکیناوا زیباترین اماکن دیدنی ژاپن را در خود جای داده است. اگر به اوکیناوا سفر کنید، فراموش می کنید که در کشور ژاپن هستید و حس و حال بودن در یک بهشت گرمسیری را خواهید داشت. البته سواحل تنها جاذبه های گردشگری اوکیناوا نیستند. اوکیناوا قلعه های بی نظیری دارد که می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید و همچنین از یادگارهای جنگ در اوکیناوا دیدن کنید.
    بهترین سواحل اوکیناوا
    اوکیناوا سواحل جذاب متعددی دارد که باید حتما از آن ها دیدن کنید. سعی کنید که در طول سفرتان از همه سواحل دیدن کنید و خوش بگذرانید. شما می توانید از شنا کردن، غواصی و اسنورکلینگ و دیگر تفریحات هیجان انگیز ساحلی در اوکیناوا لذت ببرید. سواحلی مثل اکوما، بوسنا، امرالد، سانایاما و یوشینو جذاب ترین سواحل اوکیناوا هستند.
    بهترین زمان سفر به اوکیناوا
    ماه های مارچ تا آپریل و ماه های اکتبر تا دسامبر بهترین زمان های سفر به اوکیناوا هستند.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید باید از آن ها دیدن کنید!

    8.ال نیدو، پالاوان-فیلیپین
    یکی از جذاب ترین و زیباترین مقاصد گردشگری فیلیپین، ال نیدو در جزیره پالاوان است. بیشتر زمان سفرتان به ال نیدو به شنا کردن و کشف کردن زندگی دریایی خواهد گذشت. همچنین می توانید در صخره های این جزیره گشت و گذار کنید. همچنین می توانید در شهر از رستوران ها، بارها و مراکز خرید لذت ببرید. در این جزیره نباید انتظار زندگی شبانه آنچنانی را داشته باشید اما می توانید از مهمانی هایی که در شب های کامل شدن ماه برگزار می شوند، لذت ببرید.
    بهترین سواحل ال نیدو
    سواحل ال نیدو در فاصله کمی از شهر واقع شده اند. این سواحل به قدری زیبا هستند که حتما از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد. اگر به ال نیدو سفر کردید، حتما از سواحلی مثل ماریمگمگ، ناکچان و کالیتانگ، پاپایا و پینگبویوتان دیدن کنید.
    بهترین زمان سفر به ال نیدو
    ماه های نوامبر تا می بهترین زمان برای سفر به ال نیدو هستند.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید باید از آن ها دیدن کنید!

    9.پوکت،تایلند
    پوکت یکی از پر بازدیدترین جزیره های تایلند است و دلیلش هم جنگل های بارانی و سواحل جذاب و اقامتگاه های ساحلی زیبایش هستند. پوکت پر از کلاب های شبانه، بار، مراکز خرید و مراکز ماساژ واسپا است. ترکیب زیبایی طبیعی و شور و هیجان موجود در شهر، پوکت را به یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی دنیا تبدیل کرده است.
    بهترین سواحل پوکت
    پوکت سواحل متعددی دارد و همه آن ها به یک اندازه جذاب و دیدنی هستند.اما بهترین سواحل پوکت آن هایی هستند که خلوت ترند. حتما در طول سفرتان به پوکت از سواحلی مثل سورین، پارادایس، پاتلونگ، کاتا و کامالا دیدن کنید.
    بهترین زمان برای سفر به پوکت
    بهترین زمان برای بازدید از پوکت با رزرو تور ارزان پوکت در ماه های نوامبر تا آپریل است.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید باید از آن ها دیدن کنید!

    10.کولومبو،سریلانکا
    پایتخت پر جنب و جوش سریلانکا یعنی کولومبو بسیار جذاب و پر از انرژی است. سریلانکا هم ساختمان های قدیمی دارد و هم رستوران ها و فروشگاه های جذاب و مدرنی دارد که از دیدن آن ها لذت خواهید برد.
    بهترین سواحل کولومبو
    سواحل متعدد و جذابی در کولومبو وجود دارد.حواستان باشد که در طول سفرتان این سواحل جذاب را کشف کنید و از سپری کردن اوقاتی هیجان انگیز در آن ها لذت ببرید. حتما از سواحلی مثل برووالا و بنتوتا، هیکادووا، اوناواتونا و ایندورووا در طول سفرتان با تور سریلانکا لحظه آخری دیدن کنید.
    بهترین زمان سفر به کولومبو
    ماه های ژانویه تا مارچ و ماه های نوامبر تا دسامبر ایده آل ترین زمان برای سفر به کولومبو و کشور سریلانکا هستند.

    10 ساحل آسیایی که تا هنوز جوانید باید از آن ها دیدن کنید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW