021-88507190

موزه ایلوشنز در دبی شما را به دنیای خیال انگیز و تخیلی می برد!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 06 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم تا به حال فکر می کردید که موزه ها فقط در مورد تاریخ، ادب و هنر و ... هستند، این مقاله را بخوانید تا به شما ثابت شود که همیشه هم این طور نیست!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    موزه وهم و خیال دبی!
    موزه یکی از جاذبه های گردشگری است که در هر نقطه ای از دنیا یافت می شود. حتما شما هم تجربه بازدید از موزه ها را داشته اید. بعضی از توریستان عاشق گشت و گذار در موزه های مختلف هستند و دوست دارند که در مورد تاریخ، هنر، دانش و دیگر وجهه های یک تمدن بیشتر بدانند. اما بعضی ها هم اصلا اهل موزه گردی نیستند و دیدن موزه ها برایشان کاری خسته کننده و حوصله سر بر تلقی می شود. اما اگر شما هم تا به حال فکر می کردید که موزه ها فقط در مورد تاریخ، ادب و هنر و ... هستند، این مقاله را بخوانید تا به شما ثابت شود که همیشه هم این طور نیست.دبی از هیچ تلاشی برای جذاب تر کردن شهر زیبا و توریستیش فروگذار نمی کند و به تازگی این موزه هیجان انگیز را طراحی کرده است تا تجربه ای متفاوت را برای توریستانش رقم بزند. یک موزه جدید خیالی به زودی در دبی افتتاح می شود و به قدری جذاب است و صحنه هایی باور نکردنی را برایتان خلق خواهد کرد که شگفت زده خواهید شد.

    موزه ایلوشنز در دبی شما را به دنیای خیال انگیز و تخیلی می برد!

    این موزه جدید در السیف نزدیک نهر دبی واقع شده است و بزرگترین کلکسیون صحنه های خیال انگیز را در 80 طرح مختلف دارد و هر موضوعی که فکرش را بکنید و برای انسان جذاب باشد را در خود جای داده است.بعضی از این صحنه های خیال انگیز به شکلی طراحی شده اند که فکر می کنید زمین در زیر پاهایتان استوار نیست و احساس می کنید زیر پایتان خالی می شود. ممکن است در اتاق دیگری وارد شوید و احساس کنید که ابعادتان کوچک شده است و یا مثل کارتون های بچگی، به صورت ناگهانی بزرگ شده اید. جالب است که بدانید هر اتاقی در این موزه داستان خودش را دارد و شما در هر لحظه ای از دیدن این صحنه های هیجان انگیز و باور نکردنی سورپرایز خواهید شد. این موزه هم برای کودکان و هم برای بزرگترها جذاب و دیدنی است و سفرتان به دبی  با تور لحظه آخری دبی را جذاب تر از پیش می کند.

    موزه ایلوشنز در دبی شما را به دنیای خیال انگیز و تخیلی می برد!

    بهترین قسمت این موزه این است که روی هیچ دیواری تابلوی "عکس برداری ممنوع" ، "ورود ممنوع" و یا "به وسیله ها دست نزنید" را نمی بینید و راحت می توانید در همه جای موزه گشت و گذار کنید و عکس های یادگاری و جنجالی از خود و همراهانتان بگیرید و دوستانتان را از دیدن عکس ها شگفت زده کنید. شاید باور نکنید اما کارکنان این موزه شما را تشویق هم می کنند که تا می توانید موقعیت های مختلف را در موزه امتحان کنید و در طول این ماجراجویی هیجان انگیز عکس بگیرید.این موزه خیال انگیز در 12 سپتامبر امسال افتتاح می شود و هزینه ورودی برای بزرگسالان 80 درهم و برای کودکان 60 درهم است.
    خوب! برای تجربه این ماجراجویی شگفت انگیز در دبی آماده اید؟ پس برنامه یک سفر هیجان انگیز به دبی را ترتیب دهید و با مهرپرواز تماس بگیرید تا ارزان ترین تور دبی را به شما پیشنهاد بدهند تا شما هم بتوانید این سفر جذاب به دبی را تجربه کنید.

    موزه ایلوشنز در دبی شما را به دنیای خیال انگیز و تخیلی می برد!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW