021-88507190

10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید(قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 07 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پاتایا سال هاست به یکی از جذاب ترین و خاص ترین مراکز توریستی جهان تبدیل شده است و اوقاتی جذاب و فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می زند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پاتایا سال هاست به یکی از جذاب ترین و خاص ترین مراکز توریستی جهان تبدیل شده است و هر ساله هزاران توریست را از سراسر دنیا به خود جذب می کند تا اوقاتی جذاب و فراموش نشدنی را برایشان رقم بزند. پاتایا سواحل زیبا، اقامتگاه های لوکس و زندگی شبانه منحصر به فردی دارد.به هر حال پاتایا فقط گوشه ای کوچک از پازل جذاب تایلند است. تایلند مناطق گردشگردی و توریستی متعدد و جذابی نزدیک پاتایا دارد که باید حتما از آن ها هم دیدن کنید.اگر شما هم قصد سفر به پاتایا با تور لحظه آخری پاتایا را دارید، می توانید برنامه سفرهای کوتاه را از شهر پاتایا به این اماکن گردشگری داشته باشید.این مقاله را بخوانید تا در مورد این اماکن دیدنی نزدیک پاتایا بیشتر بدانید و برنامه سفرتان به پاتایا را جذابترکنید.
    1.بانکوک
    شهر بانکوک بیشترین توریست های را در دنیا به خود جذب می کند و به پاتایا خیلی نزدیک است. در بانکوک می توانید تفریحات متعددی داشته باشید و جاذبه های گردشگری بانکوک را ببینید.  بانکوک معابد زیبایی دارد که حتما از دیدن معماری بی نظیرشان شگفت زده خواهید شد. علاوه بر این ها، فروشگاه چاتوچاک در بانکوک یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است و حتما از خرید از آن لذت خواهید برد. همچنین می توانید از زندگی شبانه فوق العاده بانکوک لذت ببرید. بانکوک زنده ترین شهر در نزدیکی پاتایاست که حضور در آن سفرتان را به یادماندنی خواهد کرد.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید(قسمت اول)

    2.جزیره کورال
    این جزیره به خاطر زندگی دریایی شگفت انگیزش و همچنین مرجان های دریایی اش مشهور است و یکی از بهترین اماکن دیدنی پاتایا که به هیچ عنوان نباید از دستش بدهید. شما می توانید یک سفر یک روزه را از پاتایا به جزیره کورال ترتیب دهید. اگرچه این جزیره کمی شلوغ است، اما ارزشش را دارد که برای دیدن آن زمان بگذارید و از شن های سفید و آب  تمیزش که به رنگ سبزآبی است، لذت ببرید. همچنین می توانید از تفریحاتی مثل ورزش های آبی آن لذت ببرید و یا به غواصی بروید و زندگی دریایی جذابش را از نزدیک کشف کنید. این جزیره در 7 کیلومتری پاتایا واقع شده است.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    3.جزیره کوه سامت
    جزیره کوه سامت برای سپری کردن روزهای آرامش بخش عالی است و شما می توانید در سواحل ماسه ایش دراز بکشید و تمام دغدغه های زندگیتان را فراموش کنید. همچنین می توانید در کنار این زیبایی، از ماساژ بی نظیر تایلندی هم لذت ببرید و سفرتان به تایلند را لذت بخش تر کنید. ورزش های آبی متعددی نیز در جزیره کوه سامت وجود دارد که می توانید آدرنالین خونتان را بالا ببرید. می توانید در سواحل بی نظیر کوه سامت جت اسکی کنید و از ته دل سرزنده بودن و نشاط را تجربه کنید. این جزیره در 74 کیلومتری پاتایا واقع شده است.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    4.پارک ملی خائویای
    پارک ملی خائویای مثل بهشتی طبیعی است که جزء میراث جهانی یونسکو است که یکی از بهترین اماکن گردشگری پاتایا است. این پارک ملی گیاهان و جانوران شگفت انگیزی دارد که حتما از دیدنشان لذت خواهید برد. همچنین می توانید در کنار آبشارهای زیبایش عکس بگیرید و گونه های مختلف پرندگان را در اطراف جزیره تماشا کنید. این جزیره زیبا و دیدنی در 195 کیلومتری پاتایا واقع شده است.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    5.کوه سی چانگ
    کوه سی چانگ برای آرامش گرفتن بعد از چند روز اقامت در شهر شلوغ و پر همهمه پاتایا بهترین گزینه است. کوه سی چانگ یکی از آرام ترین مناطق نزدیک پاتایاست.در سواحل کوه سی چانگ می توانید آفتاب بگیرید وریلکس کنید و از جو فوق العاده آن شگفت زده شوید.همچنین می توانید غذاهای دریایی خوش طعم تایلندی را در آنجا امتحان کنید و طعم بی نظیرشان را بچشید. همچنین می توانید یک دوچرخه کرایه کنید و در جزیره گشت و گذار کنید و معابدش را از نزدیک ببینید. این جزیره در 26 کیلومتری پاتایا واقع شده است.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW