021-88507190

3 نکته مهم قبل از سفر انفرادی به پوکت !

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 18 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نکات مهم قبل قبل از سفر یک نفره به تایلند
    سفر تنهایی به کشوری غریبه ممکن است ترسناک به نظر برسد. ایمنی شخصی مهم ترین مسئله در سفرهای اینچنینی است، اما تایلند جزء کشورهایی است که به نظر برای سفر تنهایی یک خانم امن است، اما به شرطی که هوشیار باشید و حواستان به دور و برتان مخصوصا در شب هنگام باشد.
    سفر تک نفره از بعضی از جنبه ها کمی سخت به نظر می رسد، اما مزیت های خاص خودش را دارد. شما می توانید به راحتی برنامه هایی که دوست دارید را در سفر داشته باشید. در حالی که در سفرهای گروهی، هر شخصی نظر خاص خودش را دارد و ممکن است باعث شود که شما همه تفریحات هیجان انگیزی که دوست دارید را در سفر نتوانید انجام دهید. در جایی مثل پوکت که تفریحات متعدد و گوناگونی وجود دارد، سفر تک نفره باعث می شود که آزادی تمام عیاری برای انتخاب بین تفریحات گردشگری داشته باشید.
    در هر صورت اگر شما هم قصد سفر تک نفره به پوکت را دارید، قبل از هر اقدامی این نکات را بخوانید و سعی کنید به خاطر بسپاریدشان.

    3 نکته مهم قبل از سفر انفرادی به پوکت !

    نکته اول: قبل از سفر برنامه ریزی داشته باشید
    ممکن است شما از آن دسته از افراد باشید که عاشق ریس کردن هستند و دوست دارند که سفر را با مصداق هر چه پیش آید خوش آید بگذرانند. اما توصیه ما به شما این است که قبل از سفر تک نفره به پوکت، کمی اطلاعاتتان را در مورد سفر به پوکت افزایش دهید و سفرتان را از قبل برنامه ریزی کنید. برای مثال بهتر است که هتلتان در پوکت را حداقل برای شب اول اقامتتان از قبل رزرو کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز می تواند بهترین هتل های پوکت را به شما معرفی کند. رزرواسیون هتلتان به شما حس اطمینان می دهد و باعث می شود که از نگرانیتان در کشور غریبه کاسته شود.
    اگر قصد دیدن جزیره های اطراف پوکت را دارید، حتما اینترنت داشته باشید و آن را از قبل برنامه ریزی کنید. حتما برای آپلود عکس هایتان در اینستاگرام به اینترنت نیاز پیدا می کنید!
    شما می توانید از پوکت سیم کارت تهیه کنید و از اینترنت آن استفاده کنید و یا اگر نیاز داشتید می توانید یک وای فای جیبی تهیه کنید و همراه خود داشته باشید.

    3 نکته مهم قبل از سفر انفرادی به پوکت !

    نکته دوم: تا می توانید از تفریحات و امکانات پوکت استفاده کنید
    پوکت به خاطر تفریحات جمعی و مهمانی هایش مشهور است، اما یک عالمه تفریح برای هر مدل مسافری در پوکت وجود دارد. شما می توانید از گشت و گذار در آب های زیبا و کریستالی پوکت لذت ببرید، اما ممکن است که از تنهایی در آب ها کلافه شوید و احساس افسردگی به شما دست دهد، پس بهتر است که مکان های توریستی پوکت را از قبل شناسایی کنید و سفرتان به پوکت را مهیج برنامه ریزی کنید تا نا امیدی و احساس تنهایی به سراغتان نیاید و بتوانید بازدید از مراکز تفریحی پوکت را در طول سفرتان بگنجانید.
    شب های پوکت برای شما تفریحات جذاب و ایده آلی به ارمغان می آورد. اگر دوستدار رویدادهای فرهنگی هستید، حتما از نمایش سیام نیرامیت خوشتان می آید. این نمایش یکی از بزرگترین نمایش های فرهنگی کل جهان است و بیش از 100 مجری دارد. شما می توانید شامتان را هم در بوفه این نمایش بخورید و یا از دیگر تفریحات شبانه پوکت استفاده کنید.
    به هر حال قبل از سفر، در مورد تفریحات و کارهای هیجان انگیز در پوکت بیشتر تحقیق کنید و سعی کنید که راهنمای سفر به پوکت را پیش از سفر مطالعه کنید.

    3 نکته مهم قبل از سفر انفرادی به پوکت !

    نکته سوم: کمی از نقطه امن خود فاصله بگیرید
    کمی هیجان برای سفر بد نیست! بهتر است در زمان اقامتتان در پوکت کمی از نقطه امن و آسایش خود فاصله بگیرید. سفر تنهایی فرصت مناسبی است که تفریحاتی که همیشه دوست داشتید را انجام بدهید.اگر می خواهید که با ترس از ارتفاع در وجودتان مقابله کنید و خود را به چالش بکشید، بهتر است که زیپ لاین در جنگل های پوکت را امتحان کنید و احساس پرواز را بین درخت ها تجربه کنید. اگر هم از ارتفاع خیلی خوشتان نمی آید، می توانید تفریحات دیگری مثل سافاری در پوکت را امتحان کنید. شما می توانید در مسیرهای جنگلی سافاری کنید. بدون شک زیبایی های جنگل متحیرتان می کند و ساعاتی جذاب و پر از خنده را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین می توانید به سمت مجسمه بزرگ بودا بروید و از آن جا چشم انداز زیبای شهر پوکت را ببینید. اگر اصلا تجربه رانندگی ندارید، نگران نباشید. شما در این صورت هم می توانید از این تفریح در جنگل های پوکت استفاده کنید، چراکه مربیان ماهر شما را راهنمایی می کنند و در طول مسیر از شما چشم بر نمی دارند.

    3 نکته مهم قبل از سفر انفرادی به پوکت !

    همچنین می توانید به جزیره رایا بروید. جزیره رایا، ایده آل ترین مکان برای ماجراجویی و غواصی است. آب های این جزیره آرام هستند و تیم مجربی در آن جا می توانند به شما غواصی را آموزش دهند. شما در این جزیره می توانید همه نگرانی های خود را کنار بگذارید و با تمام وجود از غواصی خود لذت ببرید.
    اگر شما هم قصد سفر به پوکت با تور ارزان پوکت را دارید، با مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تور گردشگری تایلند را به شما معرفی کنیم. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW