021-88507190

راهنمای بهترین مکان ها در دبی برای مراسم ژانویه 2019

راهنمای سفر م.مقیمی 20 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جشن سال نو 2019 در دبی،راهنمایی برای جشنی که تا عمر دارید فراموش نخواهید کرد!
    دبی یکی از هیجان انگیزترین شهرهای دنیا برای جشن گرفتن سال نو میلادی است.آسمان خراش های زیبا، آتش بازی خیره کننده، مهمانی ها، کلاب ها و نمایش های بی نظیر جذابیت این شهر را در طول سال نو دوچندان می کنند. اماکن تفریحی دبی متعدد و زیاد هستند برای جشن گرفتن سال نو و به همین دلیل به یکی از مشهورترین مقاصد دنیا در روزهای پایانی سال تبدیل شده است. اگر شما هم قصد سفر به دبی با تور ارزان دبی برای ژانویه 2019 را دارید، این راهنما برای شماست تا بتوانید بهترین و هیجان انگیزترین سال نو را برای خود رقم بزنید و بیشترین استفاده را از اماکن توریستی دبی در طول سفرتان داشته باشید و تا جایی که ممکن است خوش بگذرانید.

    راهنمای بهترین مکان ها در دبی برای مراسم ژانویه 2019

    1.آتش بازی های زیبا و خیره کننده دبی را تماشا کنید
    در دبی می توانید بهترین و جذاب ترین آتش بازی های کل عمرتان را تماشا کنید. این مراکز دیدنی دبی بهترین جاهایی هستند که می توانید این آتش بازی های مشهور را ببینید.
    برج خلیفه
    آتش بازی های سال نو و ژانویه 2019 در برج خلیفه دبی در کل جهان مانند ندارد و به واقع هیجان انگیز است. توریست ها و محلی های دبی در اطراف برج خلیفه جمع می شوند تا مشهورترین رویداد تلویزیونی دبی را از نزدیک تماشا کنند. کسانی هم که در هتل های دبی اطراف این جاذبه گردشگری زیبای دبی اقامت دارند می توانند در هتلشان بمانند و این آتش بازی زیبا را تماشا کنند.

    دبی یکی از هیجان انگیزترین شهرهای دنیا برای جشن گرفتن سال نو میلادی است.آسمان خراش های زیبا، آتش بازی خیره کننده، مهمانی ها، کلاب ها و نمایش های بی نظیر جذابیت این شهر را در طول سال نو دوچندان می کنند

    پالم جمیراه
    یکی از جذاب ترین اماکن گردشگری دبی برای جشن گرفتن سال نو در دبی و دیدن آتش بازی بدون شک هتل پالم جمیراه است. این آتش بازی به قدری زیباست که شاید در حین دیدن آن باورتان نشود که روی زمین هستید و این نمایش بی نظیر به صورت واقعی در حال برگزاری است. بهترین جاهای پالم جمیرا برای دیدن این آتش بازی ها ساحل کایت، ساحل جمیرا و هتل های اطراف نخل هستند.

    دبی یکی از هیجان انگیزترین شهرهای دنیا برای جشن گرفتن سال نو میلادی است.آسمان خراش های زیبا، آتش بازی خیره کننده، مهمانی ها، کلاب ها و نمایش های بی نظیر جذابیت این شهر را در طول سال نو دوچندان می کنند

    برج العرب
    یکی دیگر از نقاط دیدنی دبی برای جشن گرفتن سال نو میلادی، اطراف هتل لوکس برج العرب است. این مکان برای کسانی که دوست ندارند در هیاهوی برج الخلیفه حضور داشته باشند، مناسب تر است. برای بهتر دیدن این آتش بازی می توانید در پارک ام سوکیم جلوی آکادمی پلیس دبی و یا ساحل جمیرا و مدینه جمیرا بایستید و در کنار دیگر توریستان به جشن و پایکوبی بپردازید.

    تصویری از دبی

    2.در مهمانی های سال نو دبی شرکت کنید
    دبی میزبان بهترین مهمانی های ژانویه در کل دنیا به شمار می آید.  دبی پر است از مهمانی های بی نظیر از اجراهای وی آی پی گرفته تا جشن ها و آتش بازی ها و شما می توانید به راحتی در یکی از این جشن ها شرکت کنید و خوش بگذرانید. پس اگر شما هم قصد دارید که آخرین روزهای امسال را در دبی سپری کنید، به شما تبریک می گوییم، چراکه بهترین و هیجان انگیزترین مهمانی های دنیا در انتظار شماست.
    بهترین اماکن توریستی دبی برای جشن گرفتن رویداد سال نو ساحل ناسیمی و بار باراستی است. از طرفی در ساحل ساندنس نیز بهترین دی جی ها اجرا دارند و شما می توانید کل شب را به جشن و پایکوبی بگذرانید. 

    جشن سال نو 2019 در دبی

    3.یک شام رویایی را در کشتی های کروز دبی میل کنید
    یکی از رومانتیک ترین و خاص ترین تجربه هایی که می توانید در طول سال نو میلادی در دبی داشته باشید، صرف شام در کشتی های کروز مخصوص سال نو است. شما می توانید آتش بازی زیبا و بی نظیری را روی آب ها تماشا کنید و همزمان یک شام خوش طعم و رویایی را میل کنید.

    راهنمای بهترین مکان ها در دبی برای مراسم ژانویه 2019

    4.یک شام خوش طعم را در رستوران هایی میل کنید که بهترین چشم انداز را به آتش بازی دارند.
    بدون شک دبی بهترین رستوران های جهان را دارد، اما فقط بعضی از آن ها به جشن و آتش بازی سال نو دید دارند. شما می توانید به رستوران و بار 360 درجه، آتلانتیس د پالم و یا رستوران مدینه جومیرا بروید تا یکی از بهترین شام های زندگیتان را با چشم انداز زیبا و رنگارنگ آتش بازی میل کنید.
    5.به یک پیک نیک ساحلی در روزهای سال نو بروید.
    یکی از بهترین راه ها برای جشن گرفتن سال نو با خانواده در دبی این است که یک پیک نیک متفاوت را در یکی از سواحل مشهور جومیرا برنامه ریزی کنید. این تفریح هم راهی رایگان برای تماشا کردن آتش بازی است و هم می توانید با این روش سال نو را با عزیزانتان کنار هم جشن بگیرید. اما به شما توصیه می کنیم که چند ساعت قبل از مراسم به این ساحل بروید تا بتوانید جای مناسبی برای خود و همراهانتان پیدا کنید.

    راهنمای بهترین مکان ها در دبی برای مراسم ژانویه 2019

    6.سال نو را با یک سافاری صحرایی جشن بگیرید
    سافاری در صحرا یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین راه ها برای جشن گرفتن سال نو میلادی است. رویدادهای گردشگری جذابی در صحرای دبی برای سال نو برگزار می شود. برای مثال می توانید از دیدن رقص باله، خوردن خوراکی های خوش طعم و نقاشی حنا روی دست خود لذت ببرید و سال نو را به سنتی ترین روش ممکن با سافاری در صحرا تجربه کنید و در پایان می توانید زیباترین آتش بازی ها را در آسمان بی نظیر صحرا تماشا کنید و با توریستان دیگر سال نو را جشن بگیرید و شبی فراموش نشدنی را برای خودتان رقم بزنید.
    همان طور که در این مقاله دیدید، سال نو میلادی در دبی یکی از خاص ترین و جذاب ترین جشن های کل جهان به شمار می آید. اگر شما قصد سفر به دبی برای جشن گرفتن سال نو 2019 را دارید، با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترینتور گردشگری با قیمت مناسب را برای ژانویه 2019 به شما پیشنهاد کنیم.

    راهنمای بهترین مکان ها در دبی برای مراسم ژانویه 2019

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW