021-88507190

برنامه ریزی جذاب برای گردش 2 روزه در بالی

راهنمای سفر م.مقیمی 21 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای سفر دو روزه و جذاب به بالی
    این مقاله راهنمای سفر به بالی در 48 ساعت برای خوشگذرانی در تور بالی پاییز است و به شما کمک می کند تا بتوانید از لحظه لحظه سفر کوتاهتان به بالی استفاده کنید و اوقاتی خوش را برای خود و همراهانتان در بالی رقم بزنید. دو روز زمان زیادی برای اقامت در بالی نیست، اما ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید همین زمان کوتاه را به زیباترین خاطرات زندگیتان تبدیل کنید و بتوانید در بالی بیشتر خوش بگذرانید. 
    بهتر است همان لحظه اول که از هواپیما در بالی پیاده شدید، به سمت سواحل جنوبی جزیره بالی بروید. بهترین و مشهورترین سواحل بالی در قسمت جنوبی جزیره واقع شده اند. همچنین می توانید مدرن ترین مراکز خرید بالی و جذاب ترین رستوران های بالی را در آنجا پیدا کنید. سپس در روز دوم می توانید به ارتفاعات بالی بروید تا چهره دیگری از بالی را ببینید. شما می توانید روز دوم اقامت خود در بالی را با ترکیبی از مناظر شگفت انگیز طبیعی و اماکن دیدنی و گردشگری بالی بگذرانید. اوبود یکی از بهترین گزینه هاییست که شما می توانید روز دوم خود را در آن سپری کنید. شما در اوبود می توانید از معابد کهن بالی دیدن کنید، به گالری های هنری بروید و یا از مناظر زیبای زمین های شالیکاری لذت ببرید. همچنین می توانید به فروشگاه های محلی اوبود بروید و خرید خوبی را در آن ها تجربه کنید. پس با ما همراه باشید تا بتوانید یک سفر عالی دو روزه به بالی را برای خود برنامه ریزی کنید.

    برنامه ریزی جذاب برای گردش 2 روزه در بالی

    روز اول- روزی حول و حوش سواحل جذاب بالی
    در طول روز: از نور آفتاب و شن های ساحل و موج سواری لذت ببرید
    بالی به خاطر سواحل زیبایش مشهور شده است. پس بهتر است که روز اول سفرتان به بالی را به سواحل اختصاص دهید و تا می توانید در سواحل جنوبی جزیره بالی گشت و گذار کنید. در روز اول اقامتتان در بالی می تواند تجربه های شگفت انگیزی را برایتان به ارمغان بیاورد. بهتر است که سری به ساحل کوتا بزنید. شما می توانید روی شن های تمیز ساحلی آن دراز بکشید و ریلکس کنید و یا هیجان را چاشنی سفرتان کیند و یک موج سواری بی نظیر را تجربه کنید. اگر هم تجربه موج سواری را ندارید می توانید در کلاس های موج سواری که در سواحل بالی برگزار می شوند شرکت کنید. چند دقیقه آن طرف تر ساحل کوتا، ساحل کانگ گو واقع شده است. در این ساحل هم می توانید موج سواریتان را با دیدن مناظر شگفت انگیز آن جذاب تر کنید.
    در طول روز: از بهترین معابد و اماکن گردشگری بالی نیز در طول روز اول اقامتتان در بالی دیدن کنید. احتمالا تا به حال تعریف معابد ساحل زیبا و جادویی بالی را شنیده اید. پس حتما از معابدی مثل اولوواتو، تاناه لوت و گارودا ویسنو کنسانا نیز دیدن کنید.

    برنامه ریزی جذاب برای گردش 2 روزه در بالی

    غروب: در غروب روز اول سفرتان به بالی بهتر است غروب زیبای آفتاب را در سواحل بی نظیر آن از دست ندهید. می توانید در زمان غروب آفتاب در رستوران ساحلی کدونگانان غذاهای دریایی میل کنید و یا بازدید از معبد اولوواتو را در زمان غروب آفتاب انجام دهید و رقص مخصوص بالی را در آن تماشا کنید. همچنین می توانید به بار راک ساحلی بروید و زیر ستاره ها به شب زنده داری بپردازید.
    شب: کل شب را می توانید به جشن و پایکوبی بگذرانید. برای مثال می توانید به محله های لگیان یا سمینیاک بروید و بهترین و به یاد ماندنی ترین پایان را برای روز اول اقامتتان در بالی رقم بزنید. برای تفریحات شبانه می توانید به جاهایی مثل اسکای گاردن، میرور لونج اند کلاب و یا بونتی بروید و ساعاتی شاد و فرح بخش را در آن ها بگذرانید.

    برنامه ریزی جذاب برای گردش 2 روزه در بالی

    روز دوم- در ارتفاعات بالی
    در طول روز: می توانید به ارتفاعات بالی بروید و از دیدن مناظر شگفت انگیز آن حیرت زده شوید
    به هر حال تفریحات بالی فقط به سواحل آن ختم نمی شود. به همین دلیل بهتر است که روز دوم خود را به کشف کردن زیبایی های دیگر بالی بگذرانید. یکی از بهترین و مشهورترین اماکن گردشگری بالی اوبود است. شما در اوبود می توانید تفریحات متعددی از رفتینگ (قایق سواری) گرفته تا گشت و گذار در کوهستان ها را تجربه کنید و در کنار چشم اندازهای زیبای بالی مثل زمین های شالیکاری آن عکس بگیرید.

    برنامه ریزی جذاب برای گردش 2 روزه در بالی

    در طول روز: شما می توانید روز دوم اقامتتان را با کشف معابد رمز آلود بالی امتداد دهید. اگر از معابد ساحلی بالی در روز قبل خوشتان آمد، به هیچ عنوان این معابد را نیز از دست ندهید، چراکه این معابد کوهستانی هم بزرگ تر هستند و هم تزئینات بیشتری دارند. فقط چند دقیقه آن طرف تر مرکز اوبود، معبد تیرتا امپول با استخرهای تطهیر و منبع آب مقدسش واقع شده است که می توانید از آن دیدن کنید. همچنین می توانید به معابد دیگری مثل مجموعه گونونگ کاوی با معابد سنگیش و یا جنگل میمون مقدس در بالی دیدن کنید. این جنگل فقط خانه میمون ها نیست، بلکه معابد رمز آلود زیبایی نیز در آن واقع شده است که دیدنشان حتما برایتان جالب خواهد بود.
    در طول روز: بهتر است که زمانی از روز دوم اقامتتان در بالی را به خرید سوغاتی و یادگاری هایی از فروشگاه های بالی بگذرانید. فروشگاه هنری اوبود یکی از مراکزی است که باید به آن سر بزنید. در این فروشگاه هم وسیله های مورد نیاز روزانه و هم سوغاتی برای فروش وجود دارد. نزدیک آن هم فروشگاه های هنری دیگری مثل سوکاواتی و گووانگ نیز وجود داردند که می توانید به آن ها نیز سری بزنید و از مهارت چانه زدن خود برای خرید استفاده کنید.

    برنامه ریزی جذاب برای گردش 2 روزه در بالی

    غروب: بهتر است قبل از پایان سفرتان یک شام خوش طعم و به یادماندنی را در بالی میل کنید. شما می تواید یک میز را در باغ رومانتیک موزاییک رزرو کنید و ساعاتی رویایی را در آن تجربه کنید. همچنین می توانید به رستوران سایان هاوس بروید و یا اینکه برای امتحان کردن یک غذای ابداعی و جدید به رستوران لوکاوور بروید و یک شام متفاوت را در بالی تجربه کنید.
    غروب: شما در غروب روز دوم اقامتتان در بالی می توانید به اماکن فرهنگی بالی که به خاطر برنامه هایی مثل رقص سنتی بالی و ارکستر indonesia مشهور شده اند، بروید. همچنین می توانید به مارینا پارک و سافاری بالی بروید و نمایش مشهور و جذاب آگونگ را در آنجا تماشا کنید. نمایش آگونگ با بیش از 150 رقصنده و موزیسین اجرا می شود. در این نمایش هنرهای سنتی و مدرن ادغام شده اند و به زیبایی فرهنگ غنی بالی را به نمایش می گذارند. اجازه دهید که این نمایش تاثیر نهایی را در سفر به بالی روی شما بگذارد. قطعا دیدن این نمایش غنی سفرتان به بالی را به یادماندنی تر می کند و پایانی زیبا به سفرتان را برایتان به ارمغان می آورد.
    اگر شما هم قصد سفر به بالی را دارید، با مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تور ارزان خارجی را به شما پیشنهاد کنیم.

    برنامه ریزی جذاب برای گردش 2 روزه در بالی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW