021-88507190

معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول (بخش اول)

گردشگری م.لشکری 17 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین اوت لت ها یا فروشگاه های همیشه حراج در استانبول(بخش اول)

    استانبول یکی از بهترین شهر های مد و خرید در جهان است که یکی از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفر نیز میباشد.این شهر علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری بسیار،امروزه  به خاطر حضور برند های معتبر، مراکز تجاری و اوت لت سنترهای متعدد بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار گرفته.پیش تر درباره ی بهترین مراکز خرید در استانبول با شما صحبت کردیم و امروز میخواهیم به معرفی بهترین اوت لت سنترها در استانبول بپردازیم.

    اوت لت چیست؟

    اوت لت فروشگاهی است که تولید کننده به صورت مستقیم مازاد تولید خود را در آنجا به فروش میرساند. در سالهای گذشته معمولاٌ فروشگاههای اوت لت جایی بودند که به کارخانه و یا تولیدی اصلی متصل بودند اما امروزه به دلیل اینکه مشتریان راحت تر بتوانند خرید کنند ، مراکز خرید ویژه ای برای اوت لت ها اختصاص داده شده و یا در مراکز خرید بزرگ تعدادی از مغازه ها به اوت لت ها اختصاص دارند. تمام مارک های معروف در سرتاسر دنیا دارای فروشگاههای اوت لت هستند که اجناسی را که مربوط به فصل قبل است یا تک مانده است را با نرخ بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.اوت‌لت سنتر‌ها در استانبول مناسب‌ترین گزینه‌ برای خرید‌های شما هستند. در این اوت‌لت ها شما می‌توانید کالاهای بهترین برندها را با قیمت باور نکردنی بخرید!در معرفی بهترین اوت لت های استانبول با مهرپرواز همراه  باشید:

    1.اولیویوم _Olivium

    اولیویوم اولین اوت لت سنتر استانبول و بزرگترین اوت لت سنتر ترکیه میباشد.این مرکز خرید در 4 طبقه در بخش اروپایی استانبول از سال 2000 افتتاح شده.این مرکز خرید مثل ستاره ای درخشان در منطقه ی Zeytinburnu میدرخشد که ساختار معماری این مجموعه با منطقه ی تاریخی که در آن قرار دارد به خوبی همخوانی دارد.ابتدا این فروشگاه با 25 فروشگاه افتتاح شده بود و بعد رفته رفته به تعداد فروشگاه ها افزوده شد و هم اکنون این فروشگاه دارای 125 فروشگاه متنوع است. بازدید کنندگان این مجموعه نه تنها از ساکنان  در این منطقه بلکه از سرتاسر استانبول میباشند که روز به روز به شهرت و قدرت این مجموعه اضافه میشود. این مرکز خرید میزبان بسیاری از برند های مطرح ترکی و جهانی است. شما در این فروشگاه شاهد برند هایی مثل Adidas، Puma، Penti، Pierre Cardin ،Levi's، Armine،Columbia،Nike ،US Polo هستید. این مجموعه هم چنین دارای امکانات تفریحی نظیر 6 سینما تئاتر،بولینگ و انواع مختلفی از کافه ها و رستوران ها میباشد.
    آدرس : No:30, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول

    2.اپتیموم _ Optimum

    مرکز خرید اپتیموم در منطقه ی Yenisahra در همسایگی منطقه ی Atasehir در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد. این مجموعه در 5 طبقه ساخته شده که شامل یک مجموعه گسترده از برند های مختلف، امکانات سرگرمی و فودکورت است که یکی از اوت لت های خوب برای خرید به شمار میرود. بسیاری از برندهای شناخته شده مثل Mango ،US Polo ،Benetton ،Puma ،Adidas ،Nike ،Tommy Hilfiger ،LC Waikiki و... در اپتیموم شعبه دارند. امکانات تفریحی این مرکز خرید نیز شامل یک رینگ یخی برای اسکیت بازی و یک تئاتر سینمایی است.فوت کورت این مرکز غذاهای خوشمزه ای دارد که شب ها خیلی شلوغ می شود.
    آدرس : Yeni Sahra Mahallesi, Demokrasi Cd No:2, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول

    3.ویا پورت_ ViaPort

    ویا پورت یک اوت لت سنتر بزرگ در بخش آسیایی استانبول است که دارای فضای باز شامل خیابان ،میدان ، فضای سبز و حتی یک حوضچه بزرگ که در آن اردک شنا میکند میباشد.خیابان ها یک فضای مدیترانه ای دارند که درختان زیتون و گل های فصلی در همه جا در امتداد راه هستند.برخی از برند های معروف این مجموعه شامل Victoria’s Secret ،Sprint ،Hummel ،Mango ،Herry میباشند. این مجموعه دارای رستوران ها و کافه های متعدد نیز میباشد. در کنار این مجموعه یک مرکز سرگرمی بزرگ قرار دارد که هم بزرگسال و هم کودکان علاقه زیادی به آن دارند.

    آدرس :Yenişehir Mahallesi, Dedepaşa Blv. No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول4.ونزیا_Venezia

    آدرس :Karadeniz Mahallesi, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول
    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول

    5.اوت لت 212

    آدرس : Mahmutbey Merkez Mah., Taşocağı Cad. No:5, 34218 Bağcılar/İstanbul, Turkey

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول

    6.دیپوسایت_deposite

    این اوت لت که در منطقه‌ی ایکیتالی استانبول واقع شده، دارای ۱۱۰ فروشگاه شامل برند‌هایی چون سامسونگ، کوتون و رومن است. ۱۲ رستوران و سالن‌های مجهز ورزشی از جمله دیگر امکانات این اوت‌لت بزرگ است. این مرکز نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ باز است.
    آدرس :Başakşehir, Giyim Koop. Sanayi Sitesi No:25, Ziya Gökalp Mahallesi, 34490 İkitelli, Osb/Başak, 34490 İstanbul, Turkey

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول

    7.استار سیتی_starcity

    آدرس : Yenibosna Merkez Mahallesi, Değirmenbahçe Cd. No:34, 34197 Bahçelievler/İstanbul, Turkey

    معرفی بهترین اوت لت سنترهای استانبول
    آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تورهای ارزان استانبول و ترکیه میباشد. شما میتوانید جهت رزرو بلیط استانبول و یا رزرو هتل در استانبول با مشاورین ما تماس بگیرید. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW