021-88507190

اماکن زیبا و نفس گیر کرابی را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 03 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با در دست داشتن لیست اماکن دیدنی زیر در سفرتان به کرابی، سفری فوق العاده جذاب و دوست داشتنی را تجربه خواهید کرد و بهترین اماکن گردشگری کرابی را از قلم نخواهید انداخت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کرابی یک استان زیبا در تایلند در نزدیک خط ساحلی آندامان است. کرابی پر از فضاهای جذاب و جزیره های بسیارزیباست. کرابی امروزه به یکی از مشهورترین نقاط دیدنی تایلند تبدیل شده است و پر از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری است. با در دست داشتن لیست اماکن دیدنی زیر در سفرتان به کرابی، سفری فوق العاده جذاب و دوست داشتنی را تجربه خواهید کرد و بهترین اماکن گردشگری کرابی را از قلم نخواهید انداخت.

     اماکن گردشگری کرابی

    1.غارها و سواحل ریلی
    شن های سفید، مناظر خیره کننده، آفتاب دل انگیز، آب های کریستالی و آب و هوای گرمسیری ساحل ریلی بسیار دلپذیر و دوست داشتنی است. اما این ویژگی های خوب باعث متمایز بودن این سواحل از بقیه سواحل کرابی نشده اند! وجه تمایز ریلی، غارهای آهکی آن است که بسیار دیدنی و جذاب هستند. البته بهتر است که بدانید به دلیل صخره های تیزی که در دو طرف مسیر این غار وجود دارد، تنها راه دسترسی به غارهای ریلی، استفاده از قایق است.
    چه چیزی در مورد غارهای و سواحل ریلی خاص است؟
    غارهای آهکی و دنجی ساحل و غارهای آن

     اماکن گردشگری کرابی

    2.پارک ملی جنگلی تونگ تئائو
    زیبایی افسانه ای و مناظر فرا زمینی عبارت هایی هستند که به خوبی پارک ملی جنگلی تونگ تئائو را توصیف می کنند! درختان بلند با رنگ سبز یشمی، آب های زمردین، حیات وحش بی نظیر و زیبایی بی حد و حصر آبشار پارک ملی، باعث شده است که تونگ تئائو یک جذابیت غیر عادی داشته باشد! پارک ملی جنگلی تونگ تئائو یکی از جاذبه های گردشگری تایلند است که به هیچ عنوان نباید بازدید از آن را از دست بدهید، حتی اگر مدت زمان اقامتتان در کرابی محدود باشد! قدم زدن دراین پارک ملی به دوستداران عکاسی فرصتی می دهد تا بهترین شات ها را با دوربینشان بگیرند و این زیبایی های باورنکردنی را ثبت کنند.
    چه چیزی در مورد پارک جنگلی تونگ تئائو خاص است؟
     آب های زمردین استخر و مناظر بسیار زیبای آن

     اماکن گردشگری کرابی

    3.غارهای وات تام سوا
    غارهای سنگی پیچ در پیچ وات تام سوا با نام تایگر کیو هم شناخته می شود و یکی از اماکن خیلی شاخص کرابی است. این غارها در میان جنگل های زیبا قرار گرفته اند و جالب است که بدانید در این غارها تعدادی زیادی معبد وجود دارد. راهبان زیادی در این غارها اقامت می کنند تا بتوانند قدمی در جهان الهیات بردارند و از لحاظ روحی ارتقا پیدا کنند. جالب است که بدانید بعضی از این راهبان از زمان تولدشان تا به حال در این غارها زندگی می کرده اند. بالا رفتن از این غارها به شما انرژی تازه ای می دهد و از نسیم خنک هوای این غارها لذت خواهید برد.
    چه چیزی در مورد غارهای وات تام سوا خاص است؟
    غارهای تماشایی و چشم انداز 360 درجه بی نظیر از بالای غارها.

     اماکن گردشگری کرابی

    4.شهر کرابی
    شهر کرابی سعی کرده که حال و هوای قدیمی و سادگیش را حفظ کند.  حتی بعد از اینکه کرابی به یکی از توریتستی ترین شهر های تایلند تبدیل شد، باز هم شکل وشمایلش را شبیه به چندین دهه پیش حفظ کرده و همین مساله کرابی را متفاوت می کند. در کانال کرابی تعدادی قایق ماهی گیری وجود دارند و کافه های کوچک و بامزه از توریستان استقبال گرمی می کنند و شما می توایند یک فنجان چای بعد از ظهری یا یک صبحانه خوش طعم در آن ها میل کنید و یا در پارک های محلی آن ها گشت و گذار کنید.
    چه چیزی در مورد شهر کرابی خاص است؟
    زیبایی و جذابیت قدیمی شهر کرابی و زیبایی بی چون و چرای آن

     اماکن گردشگری کرابی

    5.قبرستان صدف (سوسان هوی)
    یک مکان ترسناک و البته جذاب در کرابی، سوسان هوی یا همان قبرستان صدف است که یکی از باستانی ترین جاهایی است که می توانید در جزیره کرابی از آن دیدن کنید و قدمت آن به بیش از 40 میلیون سال پیش باز می گردد و مشابه این مکان فقط در سه جای جهان کشف شده است. سوسان هوی پر از پوسته های سفیلی است که با وجود سنگ های آهکی حفظ شده اند و تشکیل شده اند. سوسان هوی بهشتی برای دوستداران زمین شناسی و بقایای باستانی دریایی است. از طرفی جنگل های زیبا و معابد کوچک چینی بر جذابیت این منطقه افزوده اند. به هر حال جذابیت سوسان هوی با سواحل بی نظیر، آب های تمیز و طبیعت زیبا و منحصر به فردش به قدری زیاد است که به هیچ عنوان نمی توان از بازدید آن صرف نظر کرد. اما توصیه ما به شما این است که حتما با یک راهنما به سوسان هوی بروید تا به خوبی فسیل ها را به شما نشان دهد.اگر شما هم مسافر تور ارزان کرابی هستید حتما از این مکان جذاب دیدن کنید. 
    چه چیزی سوسان هوی را خاص کرده است؟
    شگفتی های زمین شناسی و فسیل های زیبای سوسان هوی

     اماکن گردشگری کرابی

    6.چشمه های آب گرم کلونگ توم
    آب گرمی که در این منطقه سرازیر می شود و با صخره های صیقلی زیبا تزئین شده اند، چشمه های آب گرم کلونگ توم را به یکی از منحصر به فردترین اماکن دیدنی کرابی تبدیل کرده است و گرم شدن آب های آن هم به خاطر آتشفشان های موجود در منطقه است. این عقیده وجود دارد که چشمه های آب گرم کلونگ توم شفابخش هستند و بیماری های پوستی را برطرف می کنند. جالب است که بدانید حتی در گرم ترین روزهای سال هم، آب این چشمه ها از دمای 42 تا 43 درجه بالاتر نمی رود. چشمه های آب گرم کلونگ توم تقریبا در نزدیک استخر زمردین پارک ملی جنگلی تونگ تئائو واقع شده اند و ایده خوبی است که روزتان را به شکلی برنامه ریزی کنید که از هر دوی این جاذبه های گردشگری تایلند با هم دیدن کنید.
    چه چیزی در مورد چشمه های آب گرم کلونگ توم خاص است؟
    آب شفابخش آن و زیبایی های اطراف چشمه ها
    اگر شما هم قصد سفر به کرابی را دارید، خود را برای یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین سفرهای زندگیتان آماده کنید و با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تورهای لحظه آخری و تور تایلند ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم. 

     اماکن گردشگری کرابی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW