021-88507190

عوامل بسیار جالب و جذاب مشهور بودن سوئیس در جهان

گردشگری م.مقیمی 04 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با مهرپرواز همراه باشید تا با این علل مشهوریت سوئیس در جهان آشنا شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سوئیس کشوری رمزآلود برای بیشتر مردم جهان است! اما نکته ای که همه مردم جهان به آن مطمئنند، این است که سوئیس به خاطر این 8 مورد مشهور شده است! با ما همراه باشید تا با این علل مشهوریت سوئیس در جهان آشنا شوید.
    1.شکلات سوئیس
    تا به حال شکلات های لینت را امتحان کرده اید؟ خیلی از مردم جهان عاشق طعم بی نظیر این شکلات سوئیسی هستند. به هر حال سوئیس یکی از مشهورترین تولیدکنندگان شکلات در جهان است. پس اگر عاشق شکلات هستید، سفر به سوئیس بهترین گزینه می تواند برای شما باشد. حتی می توانید در سوئیس در یک کلاس شکلات سازی شرکت کنید! شاید توانستید کسب و کار شکلات سازی خودتان را تشکیل دهید! چرا که نه؟

    شکلات سوئیس

    2.پنیر سوئیسی
    به جز شکلات، چه چیز بهتری می توان با شیر درست کرد؟ معلوم است! پنیر! احتمالا تا به حال یک پنیر سوئیسی میل کرده اید یا حداقل نامش را شنیده اید. اگر عاشق پنیر هستید، سوئیس نیز مثل فرانسه، یکی از بهترین جاهای جهان برای خوردن پنیر است. 

    پنیر سوئیسی

    3.بانک های سوئیس
    احتمالا از زمان کودکی در فیلم ها  سیستم بانکداری سوئیس را دیده باشید و در مورد سنت رازداری بانک های این کشور شنیده باشید. اما جالب است که بدانید در چند سال اخیر مشهوریت این بانک ها در سوئیس بیشتر هم شده است. اگر در خیابان بانهوف سوئیس قدم بزنید و به تابلوی روی درها دقت کنید، می بینید که چه تعداد زیادی بانک در این خیابان واقع شده است! به هرحال سیستم بانکداری سوئیس یکی از جالب ترین دارایی های سوئیس است.
    4.بی طرفی سوئیس در جنگ
    سوئیس کشوری کاملا بی طرف است و از سال 1815 در هیچ جنگی شرکت نکرده است و این بی طرفی برای کشوری که درست در مرکز دو جنگ جهانی بوده است، بسیار جالب است! 
    5.چاقوهای نظامی سوئیسی
    ممکن است شما هم یکی از این چاقوهای قرمز رنگ چندکاره سوئیسی داشته باشید! من که خودم سه تا از این چاقوها دارم! جالب است که بدانید نیروهای نظامی سوئیس از این چاقوها استفاده نمی کنند، اما این چاقوها از گذشته به همین نام باقی مانده اند. 

    چاقوهای نظامی سوئیسی

    6.ساعت سوئیسی
    البته مشهوریت ساعت های سوئیسی با آمدن اپل واچ مقداری کم شده است! اما به هر حال ساعت های سوئیسی به قدری محبوب هستند که هر توریستی دوست دارد یکی از این ساعت ها را از سوئیس خریداری کند و با خودش به خانه بازگرداند. خود شما دوست ندارید که یک ساعت رولکس داشته باشید؟ 
    در سوئیس برندهای خیلی زیادی ساعت تولید می کنند. خیلی از برندهای مشهور ساعت سوئیسی هستند و خیلی از آن برندها متعلق به سواچ هستند. برای نمونه ساعت های رولکس، کارتیر، امگا، لانگینس، تیسوت، تگ هویر و سواچ همگی متعلق به کشور سوئیس هستند.
    نکته سورپرایز کننده در مورد ساعت های سوئیسی این است که بیشتر این ساعت های مشهور جهانی در یک فضای خیلی کوچک در بخش فرانسوی زبان کشور سوئیس و معمولا در شهرهای خیلی کوچک ساخته می شوند.

    ساعت سوئیسی

    7.قطارهای سوئیس
    چه کسی در سوئیس نیاز به داشتن ماشین دارد؟ ممکن است برایتان عجیب باشد، اما با سیستم حمل و نقل عمومی و قطارهای منحصر به فرد سوئیس، هیچ کس در سوئیس نیاز به ماشین پیدا نخواهد کرد. قطارها کاملا سر موقع می آیند و کافی است که روی صندلی بنشینید و به مناظر شگفت انگیز اطرافتان نگاه کنید تا سر موقع به مقصد خود برسید. رفتن از این سر کشور تا آن سر کشور سوئیس بسیار ساده است. برای مثال با یک قطار سوئیسی می توانید شیب 45 درجه ای کوهستان های سوئیس را نیز به راحتی طی کنید! اگر قصد سفر به سوئیس با تور ارزان اروپا را داشتید سعی کنید از سنت موریتز به زرمات با قطار سفر کنید، چراکه مناظر آن در زمستان به طرز غیر قابل باوری جذاب و دیدنی است.جاذبه های دیدنی سوئیس بسیار زیبا و جذاب هستند و همین دلیل باعث شده که سوئیس به یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان تبدیل شود.

    قطارهای سوئیس

    8.کوهستان های آلپ در سوئیس
    60% سوئیس کوهستانی است. اگر شما عاشق دیدن مناظر زیبای کوهستانی و ورزش های هیجان انگیز هستید، سفر به سوئیس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کوهستان های بسیار جذابی در سوئیس مثل ماترهورن و ایگر وجود دارد که احتمالا تا به حال نامشان را شنیده اید. اما جالب است که بدانید سوئیس کوهستان های زیبای دیگری نیز دارد. پس اگر دوست دارید که اسکی کنید، کوهنوردی کنید و یا سوار تلکابین شوید و چشم اندازهای بی نظیر کوهستانی را ببینید، سفر به سوئیس برای شماست!اگر شما هم دوست دارید که به سرزمین شکلات ها، ساعت ها و کوهستان ها سفر کنید، با آژانس مسافرتی مهرپرواز در تماس باشید. 

    کوهستان های آلپ در سوئیس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW