021-88507190

بهترین تفریحات مالدیو را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 09 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم فکر می کنید که سفر به مالدیو فقط برای زوج های جوان و ماه عسل های رویایی است؟ پس با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم که سفر به مالدیو تا چه اندازه می تواند متفاوت و هیجان انگیز باشد!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحاتی که از وجود آن ها در جزایر مالدیو بی خبرید!

    آیا شما هم فکر می کنید که سفر به مالدیو فقط برای زوج های جوان و ماه عسل های رویایی است؟ پس با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم که سفر به مالدیو تا چه اندازه می تواند متفاوت و هیجان انگیز باشد!  این جزایر زیبا در اقیانوس هند پر از امکانات رفاهی و تفریحات آبی هستند. در ادامه به تفریحاتی که احتمالا از وجود آن ها در مالدیو بی خبرید، می پردازیم.
    1.موج سواری در مالدیو
    احتمالا شما هم تا به حال فکر می کردید که آب های اطراف جزایر مالدیو آرام و بدون موج هستند! اما باید به شما بگوییم که بعضی از جزایر یک پکیج هیجان انگیز موج سواری را برای شما مهیا کرده اند. همه اقامتگاه ها دسترسی مستقیم به موج ندارند، اما به راحتی با قایق های جزیره می توانید به نزدیک ترین مکان موج سواری بروید و از این تفریح مهیج در مالدیو لذت ببرید.

    موج سواری در مالدیو

    2.غواصی با ماساژ در مالدیو!
    احتمالا اطلاع دارید که جزایر مالدیو امکانات غواصی متعددی دارند و همین طور مراکز اسپا و ماساژ حرفه ای در مالدیو به وفور یافت می شود.اما می دانستید که هر دوی این تفریحات مفرح را می توانید با همدیگر انجام دهید. چه کسی از کشتی سواری روی آب های زیبای مالدیو و گرفتن ماساژ بدش می آید؟ در حالی که تجهیزات غواصی نیز همراه کشتی هست و بعد از گرفتن یک ماساژ آرامش بخش می تواند به اعماق آب برود و جهان شگفت انگیز زیر آب را تماشا کند!

    غواصی در مالدیو

    3.شبیه سازی حیات زیر آب در مالدیو
    در بعضی از جزایر مالدیو زیردریایی هایی وجود دارد که با کمک آن ها می توانید تا عمق 1.3 متری آب را نیز تماشا کنید و از دیدن موجودات شگفت انگیز دریایی لذت ببرید. این تفریح برای کسانی که از غواصی و بودن در آب های آزاد هراس دارند، بسیار مناسب است. شما بدون شیرجه زدن در آب می توانید کنار ماهی ها و دیگر موجودات دریایی قرار بگیرید و زندگیشان را از نزدیک تماشا کنید.

    مالدیو

    4.میل کردن یک غذای خوش طعم در زیر آب در مالدیو
    مالدیو یکی از معدود اماکن دیدنی جهان است که رستوران های زیر آبی دارد. برای مثال رستوران ایتها در جزیره رانگالی اولین رستوران تمام شیشه ای زیر آب در جهان بود که ساخته شد. در این رستوران زیبا شما می توانید با چشم اندازی 180 درجه به حیات زیر آّب شام خود را میل کنید. تصورش هم جذاب است! نه؟

    رستوران زیر آب در مالدیو

    5.بازدید از جزایر محلی مالدیو
    اگرچه جدا شدن از اقامتگاه لوکستان در جزایر مالدیو کمی سخت است، اما باید به شما بگوییم که با بازدید از جزایر محلی نگاهی تازه به مالدیو پیدا خواهید کرد و واقعا ارزشش را دارد که زمانی از اقامتتان در مالدیو را به گشت و گذار در جزایر محلی اختصاص دهید. اقامت در جزایر توریستی مالدیو مثل بودن در یک حباب است! چراکه شما را مستقیم از فرودگاه به اقامتگاهتان در جزیره اختصاصی می برند و به همین دلیل در طول اقامتتان  با مردم محلی ارتباط خاصی ندارید. اما گشت و گذار در جزایر محلی و اماکن گردشگری مالدیو به شما این شانس را می دهد تا زندگی واقعی مردم را در این کشور زیبا کشف کنید. به شما توصیه می کنیم که برای بازدید از جزایر محلی مالدیو مقداری پول نقد همراه خودتان داشته باشید. چارکه کارگاه های صنایع دستی بی نظیری در آن ها وجود دارد که ممکن است دلتان بخواهد از آن ها خرید کنید.

    جزایر محلی مالدیو

    6.اقامت در یک مهمانخانه در مالدیو
    تعدادی مهمانخانه در جزایر محلی مالدیو وجود دارد که می توانید در آن ها اقامت کنید. اقامت در این مهمانخانه ها بسیار ارزان است و نگاهی جدید به زندگی مالدیوی ها به شما می دهد. فقط حواستان به این نکته باشد که مردم مالدیو مسلمان هستند و در جزایر محلیشان بهتر است که لباس مناسب و پوشیده به تن داشته باشید. 
    7.اقامت در یک هتل ترانزیت در ماله
    اگر دیر وقت به مالدیو رسیدید و زمان رسیدنتان به فرودگاه ماله و ترانسفر هتلتان با هم یکی نبود، می توانید شب اول را در هتل ترانزیت در ماله بگذرانید. این هتل 4 ستاره اتاق های شیک، یک استخر زیبا روی بام، مرکز ماساژ و باشگاه ورزشی دارد و فقط 7 دقیقه با قایق با فرودگاه ماله فاصله دارد. همچنین می توانید با تور رایگان هتل gen به پیاده روی، بازار ماهی فروش ها و پارک سلطان بروید و از مسجد زیبایی در نزدیکی هتل دیدن کنید.
    8.اقامتی لوکس با قیمت مناسب در مالدیو
    بیشتر مردم فکر می کنند که اقامت در مالدیو خیلی گران است، اما همیشه این طور نیست! شما می توانید در ویلاهای ساحلی جزیره با قیمت مناسب تر اقامت کنید. این ویلاها بسیار لوکس هستند اما نسبت به هتل ها قیمت مناسب تری دارند. در این صورت شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر اقامتی لوکس را در جزایر مالدیو تجربه کنید.
    اگر شما هم قصد سفر به جزایر زیبای مالدیو را دارید، با همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تور مالدیو را به شما معرفی کنیم.

    هتل مالدیو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW