021-88507190

تفریحات عجیب و هیجان انگیز در آفریقای جنوبی!

گردشگری م.مقیمی 10 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با مهرپرواز همراه باشید تا با بهترین و مهیج ترین تفریحات آفریقای جنوبی آشنا شوید و خودتان را برای متفاوت ترین سفر زندگیتان آماده کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آفریقای جنوبی یکی از جذاب ترین و بهترین مقاصد توریستی جهان است و دلیل آن هم کوهستان های زیبا، جنگل های سرسبز، سواحل زیبا و حیات وحش بی نظیر آن است.با مهرپرواز همراه باشید تا با بهترین و مهیج ترین تفریحات کیپ تاون آشنا شوید و خودتان را برای متفاوت ترین سفر زندگیتان آماده کنید.کیپ تاون به قدری جاذبه های گردشگری متنوع و تفریحات هیجان انگیز برای توریستان مهیا کرده است که مسافران نمی دانند این تفریحات را از کجا شروع کنند و چگونه از زمان محدود اقامتشان در کیپ تاون به بهترین شکل استفاده کنند. 

    آفریقای جنوبی

    با سلطان جنگل رو در رو شوید!
    سافاری در تور آفریقای جنوبی یکی از تفریحاتی است که هر توریستی باید آن را در طول سفرش به این کشور جذاب تجربه کند. آفریقای جنوبی یکی از بهترین کشورهای دنیا برای دیدن حیوانات بزرگی مثل فیل آفریقایی، شیر، پلنگ، کرگدن و بوفالو است! با سافاری در کیپ تاون به قدری آدرنالین در خونتان ترشح می شود که نمی توانید جلوی هیجان و تعجب خود را بگیرید. پس خودتان برای یک تجربه متفاوت در کیپ تاون آماده کنید!

    آفریقای جنوبی

    با کوسه های سفید عظیم الجسه شنا کنید!
    اگر فکر می کنید که این تفریح مختص به غواصان حرفه ای است، اشتباه می کنید! برای تجربه این تفریح هیجان انگیز به مهارت خاصی نیاز ندارید، فقط باید نترس و شجاع باشید! کافیست داخل یک قفسه فلزی شوید و بودن در کنار کوسه های عظیم الجسه را تجربه کنید! همچنین می توانید در کنار دیگر انواع کوسه ها اسنورکلینگ کنید و یا اگر هم مدرک غواصی دارید، می توانید غواصی را هم در کنار این کوسه ها تجربه کنید.

    آفریقای جنوبی

    از سفر در جاده های زیبا و شگفت انگیز آفریقای جنوبی لذت ببرید
    آفریقای جنوبی پر از زمین های صخره ای، جنگل های متراکم، صحراهای زیبا، شهرهای سرزنده، دهکده های آرامش بخش با چشم انداز زیبای اقیانوس است. به همین دلیل سفر در جاده های کیپ تاون بسیار رویایی است. در هر قسمت از سفرتان در جاده های آفریقای جنوبی از دیدن مناظر بی نظیر و خیره کننده شگفت زده خواهید شد. در سفرهای جاده ای آفریقای جنوبی نباید منتظر رسیدن به مقصد باشید و باید خیلی ساده از مسیر سفرتان لذت ببرید و مناظر طبیعی جذاب را در اطراف خود تماشا کنید.

    آفریقای جنوبی

    کفش های کوهنوردی را به پا کنید و مسیرهای کوهستانی را کشف کنید
    آفریقای جنوبی پر از مناظر طبیعی زیبا با چشم اندازهای خیره کننده است و مقصدی عالی برای توریستان ماجراجو است. بهترین راه برای کشف طبیعت زیبای کیپ تاون و حیات وحش آن، گشت و گذار با پای پیاده است. مسیرهای کوهنوردی متعدد در آفریقای جنوبی با درجه سختی های مختلفی وجود دارد و هر کسی با هر مقدار مهارت و آمادگی جسمانی که دارد، می تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

    آفریقای جنوبی

    خودتان را برای موج سواری روی بهترین موج های دنیا آماده کنید
    موج سواری یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی آفریقای جنوبی و جذاب ترین سرگرمی در این کشور زیباست. در کیپ تاون می توانید هر روز روی بهترین موج های دنیا موج سواری کنید. موج سواری در بعضی از نقاط آفریقای جنوبی مختص ماهران این رشته است، اما هر کسی با هر مقدار مهارتی که دارد، می تواند یک نقطه عالی برای موج سواری مناسب حال خود پیدا کند.

    آفریقای جنوبی

    موجودات دریایی غول پیکر آفریقای جنوبی را از نزدیک تماشا کنید
    آفریقای جنوبی بهترین مقصد برای دیدن انواع ماهی های رنگارنگ و دیگر مخلوقات دریایی است.سفر به آفریقای جنوبی بدون دیدن وال ها کامل نمی شود، شرکت در تور گشت دریایی یکی از بهترین تفریحاتی است که در آفریقای جنوبی می توانید تجربه اش کنید.

    آفریقای جنوبی

    بازی گلف در کنار اقیانوس اطلس
    بعضی از بهترین کلاس های گلف جهان در آفریقای جنوبی برگزار می شود. بعضی از توریستان هیجان شرکت در سافاری های آفریقای جنوبی را با آرامش بازی گلف در زیر آسمان آبی این کشور ترکیب می کنند. پس اگر شما هم دوست دارید که این بازی لوکس جهانی را در کنار اقیانوس زیبای اطلس تجربه کنید، سفر به کیپ تاون برای شماست!
    با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تورهای خارجی با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

    آفریقای جنوبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW