021-88507190

آبشارهای جذاب ترکیه که در لیست منحصر به فردترین آبشارهای جهان جای گرفته اند!

گردشگری م.مقیمی 24 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشور زیبای ترکیه با طبیعت بی نظیرش بعضی از بهترین و جذاب ترین آبشارهای جهان را در خود جای داده است و مردم بسیاری از آنها بازدید می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کشور زیبای ترکیه با طبیعت بی نظیرش بعضی از بهترین و جذاب ترین آبشارهای جهان را در خود جای داده است و مردم  ترکیه و همچنین بعضی از توریستان از آن بازدید می کنند و در فضای دلنشین آن ها ساعاتی متفاوت را سپری می کنند. صدای فرحبخش آب در میان کوهستان های زیبا در کنار این آبشارهای زیبای ترکیه ای بسیار دل انگیز است. در ادامه بهترین آبشارهای ترکیه را به شما معرفی خواهیم کرد تا سفر بعدیتان به ترکیه را به گونه ای متفاوت سپری کنید و خاطرات فراموش نشدنی را برای خودتان و همراهانتان رقم بزنید.
    آبشار دودن ترکیه
    آبشار دودن که در شهر آنتالیا واقع شده است، یکی از زیباترین آبشارهای ترکیه است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. آبشار دودن دو تکه شده است که یکی از قسمت های آن در ارتفاع بالاتر و دیگری در ارتفاع پایین تر کوهستان واقع شده است. آبشار دودنباشی (آبشار بالایی) چشم انداز بسیار زیبایی دارد و یک غار اسرار آمیز در پشت آن واقع شده است و خیلی از محلی های آنتالیا در آن پیک نیک می کنند. 

    آبشار دودن ترکیه

    آبشار اریکلی ترکیه
    آبشار اریکلی که توسط جنگل های متراکم و سرسبز و زیبا احاطه شده است، در منطقه مارمارا واقع شده است. این آبشار زیبا در ترکیه به مثال یک بهشت منحصر به فرد در دهکده تسویکیه پنهان شده است. زیبایی ماورائی طبیعی این آبشار هر ساله تعداد زیادی از دوستداران رهنوردی و کمپینگ را به خود جذب می کند و جالب است که بدانید این رهنوردها فقط اهالی ترکیه نیستند، بلکه توریستان زیادی از سراسر جهان برای دیدن منظره دل انگیز آبشار اریکلی به این ناحیه زیبا در ترکیه سفر می کنند.

    آبشار اریکلی ترکیه

    آبشار الیکا ترکیه
    آبشار الیکا با رنگ زمردینش در دهکده ایلیکا در نزدیکی شهر پینارباشی واقع شده است. برای رسیدن به آبشار اریکلی باید 30 دقیقه ای از دهکده ایلیکا پیاده روی کنید. اما بدون شک ارزشش را دارد، چراکه در نهایت به یک منظره فوق العاده زیبا و دیدنی و آبشار منحصر به فرد آن خواهید رسید. این آبشار از ارتفاع 10 متری به داخل یک استخر سرازیر می شود و با انعکاس محوطه جذاب اطراف آبشار بر روی آب استخر، بسیار رویایی به نظر می رسد و رنگ آن به سبز روشن متمایل است.

    آبشار الیکا ترکیه

    آبشار تاتلیکا ترکیه
    در منطقه دریای سیاه ترکیه، آبشار تاتلیکا در حاشیه دهکده تاتلیکا واقع شده است. این آبشار جذاب از 30 آبشار مختلف تشکیل شده است. برای دیدن زیبایی واقعی این آبشارها بهتر است که تا رودخانه کاراسو پیاده روی کنید و آبشار را از آنجا تماشا کنیدو بهترین زمان دیدن آبشار تاتلیکا بین ماه های می تا نوامبر است، چراکه می توانید گردش خود را با رهنوردی کامل کنید و بیشتر خوش بگذرانید. یک پکیج کامل از تفریحات نظیر کمپینگ، رهنوردی و زیبایی های طبیعی در آبشار تاتلیکا منتظر شماست!

    آبشار تاتلیکا ترکیه

    آبشار تورتوم ترکیه
    آبشار تورتوم در منطقه تورتوم در بخش شرقی کشور ترکیه واقع شده است و یکی از بزرگترین آبشارهای ترکیه به شمار می آید. این آبشار فرا زمینی 50 متر ارتفاع دارد و به دریاچه تورتوم سرازیر می شود. ماه های آوریل تا ژوئن بهترین زمان برای بازدید از آبشار تورتوم است، چراکه در این زمان می توانید شاهد بیشترین مقدار آب سرازیر شده در آبشار تورتوم باشید.

    آبشار تورتوم ترکیه

    آبشار مرادیه ترکیه
    آبشار مرادیه در شهر وان واقع شده است و به مانند بهشتی برای دوستداران طبیعت به شمار می آید و برای دیدن زیبایی آبشار مرادیه فصل تابستان بهترین زمان است. اگر هم دوست دارید که یخ زدن طبیعی این آبشار منحصر به فرد را تماشا کنید، بهتر است فصل زمستان را برای سفر به ترکیه و دیدن آبشار مرادیه انتخاب کنید. بازدید از آبشار مورادیه برای کسانی که دوست دارند زمانشان را در طبیعت سپری کنند و از صدای بی نظیر آبشار لذت ببرند، تفریح فوق العاده جذابی خواهد بود.

    آبشار مرادیه ترکیه

    آبشار کورسونلو ترکیه
    آبشار کورسونلو یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه است که به هیچ عنوان نباید بازدید از آن را از دست بدهید. آبشار کورسونلو یک جای معرکه برای دوستداران طبیعت است و در نزدیکی آنتالیا واقع شده است. آبشار کورسونلو توسط درختان کاج سرسبز احاطه شده است و از ارتفاع 10 متری به داخل یک استخر کوچک سرازیر می شود و داخل آن لاکپشت های دریایی، خرچنگ ها و ماهی ها زندگی می کنند. در کنار آبشار کورسونلو می توانید استراحت کنید و به صدای دل انگیز آبشار و پرندگان گوش فرا دهید.

    آبشار کورسونلو ترکیه

    ترکیه جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی دارد. آبشارهای ترکیه که از کوهستان های دیدنی ترکیه سرازیر می شوند و از کنار آن ها می توانید منحصر به فردترین چشم انداز زندگیتان را مشاهده کنید. آبشارهای زیبای ترکیه یکی از جذاب ترین تجربه ها را برای مسافران عزیز به ارمغان می آورند و مانند یک گیلاس خوش طعم روی کیک مسافران هستند! پس دفعه بعدی که به ترکیه سفر می کنید، بازدید از این آبشارهای جذاب و دیدنی را فراموش نکنید! برای اطلاع از بهترین تورهای ترکیه نوروز 98 با همکاران ما در مهرپرواز در تماس باشید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW