021-88507190

هزینه سفر به گوا چقدر است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 07 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
این مقاله به شما کمک می کند تا هزینه های 4 روز اقامت در گوا را متوجه شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه یک سفر 4 روزه به گوا چقدر است؟
    آیا شما هم دوست دارید که حداقل یک بار در زندگیتان به گوا سفر کنید؟ خوب! گوا بدون شک یک مقصد جذاب برای سفر به هند است. اما اگر شما هم می خواهید به گوا سفر کنید، چند نکته وجود دارد که بهتر است قبل از سفر به گوا بدانید. مهمترین نکته ای که باید قبل از سفر به گوا در مورد آن فکر کنید، این است که اصلا هزینه سفر به گوا چه قدر است؟ اگر شما هم برنامه سفر 3 شب و 4 روزه به گوا را در ذهن دارید، این مقاله به شما کمک می کند تا هزینه های 4 روز اقامت در گوا را متوجه شوید.
    در ادامه دو بخش بندی اصلی برای محاسبه هزینه سفر 4 روزه به گوا در نظر داریم:
    برای محاسبه قیمت باید این مسئله را نیز در نظر بگیرید که در چه فصلی می خواهید به گوا سفر کنید! چراکه هزینه های سفر به گوا در زمان های مختلف متغیر است. با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا به تفصیل هزینه های سفر به گوا را برایتان شرح دهیم.

    سفر به گوا

    فصل توریستی گوا
    اگر در ماه های نوامبر تا ژانویه به گوا سفر کنید هزینه های سفرتان به شکل زیر خواهد بود:
    هزینه اقامت در فصل توریستی گوا: اقامت در این بخش از سال به نسبت هزینه بیشتری دارد است. اگر هم بخواهید که یک هتل نزدیک به سواحل انتخاب کنید، مسلما این هزینه ها بیشتر هم می شود. هزینه اقامت در هتل های گوا نزدیک به سواحل در فصل توریستی گوا برای اتاق های دو تخته بین 56 تا 140 دلار است. اگر هم می خواهید که کمتر از این مقدار برای اقامتتان هزینه کنید می توانید هتل های دیگر در فاصله بیشتری از سواحل رزرو کنید. این هتل ها با فاصله 20 تا 30 دقیقه ای سواحل واقع شده اند و هزینه اقامت در آن ها برای هر شب در یک اتاق دو تخته از 14 تا 42 دلار خواهد بود. پس اگر بخواهید 4 روز در گوا در هتل های فاصله دار از سواحل گوا اقامت کنید، باید حدود 56 تا 169 دلار را کنار بگذارید.
    هزینه رفت و آمد در گوا در فصل توریستی سال: برای رفت و آمد در تور ارزان گوا می توانید از اتوبوس استفاده کنید که کار پر دردسری در گوا خواهد بود. به جایش می توانید با پرداخت روزانه 7 دلار یک دوچرخه اجاره کنید و یا یک موتور سیکلت با حدود 9 دلار اجاره کنید و حدود 2 تا 3 دلار برای بنزین روزانه کنار بگذارید. همچنین می توانید از تاکسی های گوا استفاده کنید. این تاکسی ها برای هر کیلومتر حدود 0.5 دلار از شما دریافت می کنند.

    هتل های گوا

    فصل خلوت تر گوا
    اگر می خواهید بین ماه های فوریه تا اکتبر به گوا سفر کنید، هزینه اقامتتان به منوال زیر خواهد بود:
    هزینه اقامت در فصل خلوت تر گوا: باید این را بدانید که هتل های نزدیک به سواحل همیشه و در هر فصلی از دیگر هتل های گوا گران تر هستند. به همین خاطر است که در این فصل هزینه اقامت برای دو تخت در هتل های نزدیک به سواحل گوا حدود 42 دلار هزینه خواهد داشت، در صورتی که می توانید برای اقامت در هتل های دورتر از سواحل حدود 14 دلار هزینه کنید. همان طور که می بینید هزینه اقامت در گوا در فصل خلوت تر گوا به نسبت فصل قبل بسیار ارزان تراست.
    هزینه رفت و آمد در گوا در فصل خلوت تر سال: در این فصل هم شما می توانید از دوچرخه، اتوبوس و یا تاکسی برای رفت و آمد در گوا استفاده کنید. قیمت اتوبوس و تاکسی ها در سراسر سال یکسان است و در فصل خلوت تر گوا چندان تفاوتی ندارد. اما در فصل خلوت تر سال می توانید با پرداخت 7 دلار یک موتور سیکلت اجاره کنید و 2 تا 3 دلار را نیز برای بنزین روزانه تان در نظر بگیرید.

    هتل های گوا

    هزینه های غذا در گوا
    غذا یکی دیگر از هزینه های اصلی اقامت در گوا است و هزینه های آن هم ربطی به فصل سفر شما نخواهد داشت. هزینه غذا در گوا به این بستگی دارد که چه رستورانی را انتخاب کنید و چه غذایی را سفارش دهید. رستوران های لوکسی در گوا وجود دارد که هزینه یک وعده غذا در آن ها بین 7 تا 21 دلار خواهد بود. اما این بدین معنی نیست که رستوران های ارزان قیمت تر غذای بدی را برایتان سرو می کنند. اما خوب غذاهای رستوران های برتر گوا به نسبت متنوع تر هستند و غذاهای خوبی در منوهایشان دارند. قیمت غذا دررستوران های کوچک تر و ساده تر گوا بین 3 تا 7 دلار است و مقدار غذاهایشان هم زیاد است و حسابی سیرتان می کنند.

    هزینه های غذا در گوا

    هزینه تفریح در گوا
    اگر می خواهید که دقیق هزینه های سفرتان به گوا را پیش بینی کنید، باید هزینه های تفریح در گوا را نیز بدانید. این نکته را هم در نظر بگیرید که امکانات تفریحی متعددی در گوا وجود دارد و ممکن است که برای امتحان کردن همه آن ها وسوسه شوید. اما بگذارید ببینیم که اصلا این تفریحات در گوا برایتان چقدر هزینه در پی دارند.
    غواصی در گوا: 
    غواصی یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که حتما باید در گوا تجربه اش کنید و اصلا به خاطر کم کردن هزینه ها این تجربه فراموش نشدنی را از دست ندهید. در گوا با هزینه 42 دلار می توانید هم غواصی را یاد بگیرید و هم از دیدن موجودات شگفت انگیز زیر آب لذت ببرید. در فصل خلوت تر گوا این هزینه به 39 دلار کاهش پیدا می کند.

    غواصی در گوا

    اسنورکلینگ (غواصی کم عمق) در گوا:
    اگر می خواهید به گوا سفر کنید، اسنورکلینگ از آن تفریحاتی است که نباید از دستش بدهید. برای این تفریح به شما یک لوله تنفس و لباس مخصوص می دهند تا بتوانید به دنیای زیر آب ها سفر کنید! این تفریح 3 ساعت به طول می انجامد و هزینه آن در فصل توریستی گوا بین 28 تا 35 دلار و در فصل خلوت تر گوا بین 21 تا 25 دلار خواهد بود.
    پاراسیلینگ (چتر سواری با قایق) در گوا:
    پاراسیلینگ نوعی تفریح مهیج آبی و یکی از جاذبه های گردشگری گوا است که شما با یک طناب به یک قایق موتوری وصل می شوید و با چتر در آسمان بر فراز دریا معلق می مانید و می توانید مناظر اطراف را از ارتفاع تماشا کنید و از وزش نسیم در بین موهایتان لذت ببرید.  پاراسیلینگ 5 تا 8 دقیقه طول می کشد و هزینه آن حدود 21 دلار در فصل توریستی گوا و حدود 17 دلار در فصل خلوت تر سال خواهد بود.

    چتر سواری با قایق در گوا

    بالن سواری در گوا:
    بالن سواری هم از آن تجربه هاییست که حیف است که در گوا از دستش بدهید. برای بالن سواری در گوا باید صبح زود بیدار شوید  و خودتان را برای یکی از به یادماندنی ترین تجربه های زندگیتان آماده کنید. هزینه بالن سواری در گوا کمی سنگین است، اما ارزشش را دارد که امتحانش کنید. هزینه بالن سواری در گوا حدود 140 دلار است و مبلغ آن در سراسر سال یکسان است. شک نکنید که این یکی از باحال ترین تجربه های سفرتان به گوا خواهد بود.

    بالن سواری در گوا

    رفتینگ (قایق سواری در آب های خروشان) در گوا:
    هیچ کسی از امتحان کردن دوباره و دوباره رفتینگ خسته نمی شود! رفتینگ یکی از باحال ترین ورزش های آبی است که حداقل یک بار در زندگیتان باید تجربه اش کنید و هیجان را با تمام سلول های بدنتان احساس کنید! اگر می خواهید به گوا سفر کنید، تجربه رفتینگ یکی از بایدهای سفرتان خواهد بود! برای تجربه این تفریح مفرح و هیجان انگیز باید 28 دلار را کنار بگذارید. بهتر است که بدانید متاسفانه در فصل های بارانی سال به طور کلی نمی توانید این تفریح را در گوا تجربه کنید.

    رفتینگ در گوا

    دره نوردی در گوا:
    اگر شما عاشق هیجان و کارهای ماجراجویانه هستید، دره نوردی برای شماست! در طول این تفریح مهیج در بعضی از بخش ها باید درآبشارها شیرجه بزنید و از هر قسمت از طبیعت با تکنیک های مختلف عبور کنید. البته افراد ماهری همراه شما هستند تا به شما کمک کنند. دره نوردی در گوا برای شما خاطراتی را رقم می زند که بعدا از به یاد آوری آن ها افتخار خواهید کرد. هزینه این تفریح مهیج و سرشار از هیجان حدود 50 دلار خواهد بود.
    این هزینه ها، اصلی ترین هزینه های سفر شما به گوا خواهند بود. برای اطلاع از تور گوا نوروز 98 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW