021-88507190

از فاصله هوایی تهران تا شهرهای مختلف ایران مطلع شوید

راهنمای سفر پ.هنرکار 16 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فاصله هوایی شهرهای ایران چقدر است؟ مسلما اگر بخواهید به شهری سفر کنید این سوال را درباره مقصدتان می پرسید مثلا فاصله هوایی تهران مشهد چقدر است یا از تهران تا کیش با هواپیما چند ساعت راه است برای رسیدن به جواب اینگونه سوالات، آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    احتمالا برای همه سوال پیش می آید که فاصله هوایی شهرهای ایران چقدر است؟ برای رسیدن به جواب این سوالات،آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.

    فاصله تهران تا مشهد با هواپیما

    اگر مقصد سفر شما مشهد مقدس است، بهتر است بدانید که مسافت هوایی تهران مشهد 741 کیلومتر است و سفر هوایی شما به این شهر حدود یک ساعت و نیم طول می کشد. تعدادی از مسافران نیز سفرهای زمینی با قطار و یا خودروی شخصی را به هواپیما ترجیح می دهند.

    فاصله مشهد تا تهران با هواپیما

    فاصله هوایی تهران تا مشهد چند ساعت است

    فاصله تهران تا بندر عباس با هواپیما

    سفر به بندر عباس این شهر دیدنی جنوب ایران با هواپیما، یک ساعت و ۵۰ دقیقه زمان می برد. فاصله هوایی تهران تا بندرعباس نیز  1050 کیلومتر می باشد. علاوه بر این، از راه زمینی مانند ماشین شخصی و قطار نیز می توانید این مسیر را طی کنید.

    فاصله تهران تا بندرعباس

    شهرهای مسیر تهران تا بندرعباس

    فاصله تهران تا قشم با هواپیما

    مدت زمان پرواز تهران قشم حداقل 1 ساعت 40 دقیقه می باشد. فاصله تهران تا قشم هوایی نیز 1072 کیلومتر می باشد. برای سفر به قشم همچنین می توانید به صورت زمینی از تهران به یزد و سپس بافق و بعد به بندر عباس حرکت کنید. ( برای اطلاع از قیمت تور مسیرهای مختلف با آژانس گردشگری مهرپرواز همراه باشید)

    مسافت تهران تا قشم

    مسافت تهران تا قشم

    فاصله تهران تا کیش با هواپیما

    مسافت هوایی تهران تا کیش 1043 کیلومتر می باشد و 1 ساعت و 48 دقیقه نیز در راه هستید. برای سفر به کیش می توانید بلیط هواپیمای خود را رزرو کرده و از سفر تور کیش خود لذت ببرید.

    فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعت است

    مسافت تهران تا کیش با هواپیما

    فاصله تهران تا شیراز با هواپیما

    برای افرادی که دنبال این هستند تا بدانند پرواز شیراز به تهران چند ساعت طول میکشد باید گفت که حدود یک ساعت و 20 دقیقه با هواپیما سفر شما زمان می برد، همچنین فاصله هوایی تهران تا شیراز نیز 682 کیلومتر می باشد. شما از راه زمینی و قطار نیز می توانید به شیراز سفر کنید.

    فاصله هوایی شیراز تا تهران

    مسافت هوایی تهران شیراز

    فاصله تهران تا اصفهان با هواپیما

    برای سفر به اصفهان با هواپیما نزدیک به 1 ساعت در راه هستید و فاصله تهران تا اصفهان هوایی 338 کیلومتر می باشد. استفاده از قطار و یا خودری شخصی نیز از دیگر روشهای سفر به اصفهان است.

    فاصله تهران تا اصفهان چقدر است؟

    مسافت تهران تا اصفهان

    فاصله تهران تا یزد با هواپیما

    برای سفر به شهر تاریخی یزد به صورت هوایی حدود 1 ساعت در راه خواهید بود و فاصله تهران تا یزد با هواپیما 502 کیلومتر می باشد که این سفر از راه زمینی به صورت خودرو شخصی و یا قطار و اتوبوس نیز امکان پذیر است.

    فاصله تهران تا یزد چند کیلومتر است؟

    مسافت تهران تا یزد

    فاصله تهران تا بوشهر با هواپیما

    برای سفر به شهر جنوبی بوشهر حدود یک ساعت و نیم پرواز شما با هواپیما زمان می برد و فاصله هوایی تهران تا بوشهر 747 کیلومتر می باشد.( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید).

    مدت زمان پرواز بوشهر به تهران

    مسافت تهران تا بوشهر

    مطالب بیشتر و مرتبط

    فاصله ایران تا آمریکا و بعضی از کشورهای جهان

    از فاصله هوایی ایران تا برخی نقاط دنیا مطلع شوید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW