021-88507190

از فاصله هوایی ایران تا برخی نقاط دنیا مطلع شوید

راهنمای سفر پ.هنرکار 23 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دورترین کشور به ایران کدام است؟ فاصله ایران تا چین چقدر است؟ از تهران تا قطر با هواپیما چند ساعت راه است؟ و سوالات بیشتر که در وبسایت مهرپرواز پاسخ داده شده اند و می توانید در این بخش بخوانید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قبل از شروع سفر تعدادی از گردشگران برای برنامه ریزی قبل از مسافرت خود نیاز دارند که از فاصله بین شهرها با هواپیما مطلع شوند. آژانس گردشگری مهرپرواز در این زمینه به شما کمک می کند.

    فاصله هوایی ایران تا برخی نقاط دنیا-مهرپرواز

    فاصله ایران تا قطر با هواپیما

    اگر مقصد سفر شما قطر است برای دانستن فاصله هوایی بین ایران و قطر خوب است بدانید که فاصله ایران تا قطر هوایی حدود 1154 کیلومتر است. پیمودن این مسافت با هواپیما نیز دو ساعت به طول می انجامد. 

    فاصله ایران تا شهر های ترکیه با هواپیما 

    کشور ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری میان ایرانیان می باشد و شهرهای این کشور زیبا، انتخاب خیلی از مسافران می باشند. یکی از مهم ترین سوال مسافران، فاصله ایران با شهرهای ترکیه می باشد که دوست دارند از مدت زمان سفر خود در تور ترکیه و تور ترکیه نوروز مطلع شوند.

    • فاصله هوایی تهران تا استانبول 2038 کیلومتر می باشد و 2:35 تا 3:05 ساعت طول می کشد.
    • فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر می باشد و 2:15 تا 2:35 ساعت طول می کشد.
    • فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد و 2:40 تا 3:00 ساعت طول می کشد.
    • فاصله هوایی تهران تا آنتالیا 1859 کیلومتر می باشد 2:35 تا 2:55 ساعت طول می کشد.

    فاصله ایران تا چین با هواپیما

    افراد زیادی به چین برای تجارت سفر می کنند. برای سفر به کشور چین قبل از شروع سفر بهتر است که مطلع باشید فاصله هوایی ایران تا چین (پکن) با هواپیما تقریبا 5612 کیلومتر است. طی شدن مسیر بین این دو مقصد مذکور نزدیک به 7 ساعت و نیم طول می کشد.

    اما برای سفر شانگهای شهر پرطرفدار چین نیز بدانید فاصله هوایی تهران تا شانگهای 6396 کیلومتر بوده و طول مدت سفر با هواپیما 8 ساعت و نیم زمان می برد. تعدادی از گردشگران نیز تور چین را به صورت ترکیبی انتخاب می کنند که شامل سفر به هردو شهر شانگهای و پکن می باشد.

    برای سفر به گوانجو در تور گوانجو، شهر محبوب چین با هواپیما نیاز است که بدانید مسافت هوایی بین این دو مقصد 6062 کیلومتر است و طی شدن این مسیر با هواپیما به 8 ساعت زمان نیاز دارد.

    فاصله ایران تا چین چند کیلومتر است؟

    فاصله ایران تا چین

    فاصله ایران تا برزیل با هواپیما

    اگر برای سفر خود شهر برزیل را انتخاب کرده و بلیط هواپیما خود را نیز رزرو کرده اید بهتر است قبل از شروع سفر خود بدانید که فاصله هوایی ایران تا برزیل (سائوپالو) حدود 12194 کیلومتر می باشد و به دلیل طولانی بودن مسافت ایران تا برزیل سفر شما بیش از 15 ساعت و نیم زمان می برد.

    فاصله ایران تا هلند با هواپیما

    سفر به شهر زیبا و پرگل آمستردام پایتخت هلند با استفاده از تور هلند لذت فراوانی دارد. اینکه از ایران تا هلند چند ساعت و نیم راه است لازم است که بدانید باتوجه به اینکه فاصله هلند تا ایران 4071 کیلومتر می باشد تقریبا 5 ساعت و نیم زمان می برد. 

    فاصله ایران تا هند با هواپیما

    برای سفر به شهر تاریخی هند با هواپیما لازم است بدانید که فاصله ایران تا هند چند کیلومتر است. مسافت هوایی ایران تا هند (دهلی پایتخت این کشور) حدود 2546 کیلومتر است. فاصله هوایی بین این دو کشور با هواپیما نیز نزدیک به 3 ساعت و 40 دقیقه زمان می برد. معمولا برای سفر با تور هند پکیج های ارائه شده به صورت ترکیبی بوده و شامل سفر به شهرهای مختلف هند از جمله دهلی، اگرا، جیپور و یا گوا نیز می باشد.

    پایتخت هند کجاست؟ فاصله ایران تا پایتخت هند چقدر است؟

    فاصله هند تا ایران

    فاصله ایران تا indonesia با هواپیما

    برای سفر به indonesia و شهر توریستی آن جاکارتا بهتر است بدانید فاصله هوایی ایران تا indonesia (جاکارتا) حدود 7409 کیلومتر است و طی شدن این مسیر با هواپیما نزدیک به 9 ساعت و 42 دقیقه طول خواهد کشید.

    فاصله ایران تا عراق با هواپیما

    برای سفر زیارتی به نجف بهتر است بدانید که فاصله هوایی ایران تا عراق 774 کیلومتر است و طی شدن این مسیر با هواپیما حدود 1 ساعت و نیم زمان می برد.

    فاصله ایران تا سنگاپور با هواپیما

    اگر به دنبال سفری لوکس به شهر بی نظیر سنگاپور هستید بهتر است که قبل از شروع مسافرت خود بدانید که مسافت بین ایران تا سنگاپور با هواپیما حدود 6598 کیلومتر بوده و این فاصله هوایی بین دو مقصد حدود 8 ساعت و 42 دقیقه زمان خواهد برد. برای شروع سفر به این کشور، تور سنگاپور را از قبل رزرو کنید. ( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید)

    فاصله ایران تا روسیه با هواپیما

    روسیه یکی از بزرگ ترین و شگفت انگیز ترین کشور جهان می باشد. گردشگران ایرانی زیادی هر ساله به روسیه سفر می کنند. اغلب گردشگران دوست دارند در مورد مدت زمانی که در مسیر هستند، مطلع شوند. فاصله ایران تا روسیه (مسکو)، در تورهای روسیه، 2465 کیلومتر می باشد و شما حدود 3 ساعت 15 دقیقه در مسیر می باشید.

    فاصله ایران تا روسیه چند کیلومتر است

    فاصله زمینی ایران تا روسیه

    فاصله ایران تا شهرهای تایلند با هواپیما

    یکی از شلوغ ترین و پر طرفدار ترین مقصد های گردشگری، کشور تایلند می باشد. سالانه گردشگران ایرانی زیادی به کشور زیبا تایلند، با تورهای تایلند سفر می کنند. شهرهای محبوب تایلند که مقصد اصلی گردشگری می باشد بانکوک و پوکت می باشد. 

    • فاصله تهران تا بانکوک 5466 کیلومتر می باشد، شما حدود 6 ساعت در مسیر هستید.
    • فاصله تهران تا پوکت 5616 کیلومتر می باشد، شما 6 ساعت 15 دقیقه در مسیر هستید.

    دیگر مطالب مرتبط را بخوانید

    از فاصله هوایی تهران تا شهرهای مختلف ایران مطلع شوید

    فاصله ایران تا آمریکا و بعضی از کشورهای مهم جهان

    فاصله هوایی ایران تا برخی نقاط دنیا-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW