021-88507190

فاصله ایران تا آمریکا و بعضی از کشورهای مهم جهان

گردشگری م.مقیمی 15 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر برای شما هم سوال پیش آمده که فاصله ایران تا آمریکا و کشورهای مهم دیگر دنیا چقدر است، خواندن این مطلب به شما توصیه می شود. چراکه در ادامه مطلب به بررسی فاصله ایران تا آمریکا، استرالیا، کانادا، ژاپن ،چین و فرانسه خواهیم پرداخت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فاصله ایران تا آمریکا، استرالیا، کانادا، ژاپن، چین و فرانسه

    اگر برای شما هم سوال پیش آمده که فاصله ایران تا آمریکا و کشورهای مهم دیگر دنیا چقدر است، خواندن این مطلب به شما توصیه می شود. چراکه در ادامه مطلب فاصله ایران آمریکا، ایران تا استرالیا، ایران تا کانادا و ایران تا ژاپن ،چین و فرانسه را بررسی می کنیم که چقدر است و طی کردن هر کدام از این فاصله ها چقدر طول می کشد. با خواندن این مطلب می توانید یک دید جالب و جامع به نقشه کره زمین پیدا کنید و موقعیت مکانی ایران نسبت به کشورهای دیگر دنیا را درک کنید. پس با ما همراه باشید.

    فاصله ایران تا آمریکا

    مسافت ایران تا آمریکا 11،681 کیلومتر است. برای درک بهتر این که فاصله ایران تا آمریکا چند کیلومتر است، باید به شما بگوییم که اگر امکان این مساله وجود داشت که یک نفر با ماشین شخصی و سرعت متوسط 100 کیلومتر بر ساعت از ایران به آمریکا برود، حدود 117 ساعت در راه خواهد بود! البته این یک مثال است و مسلم است که طی کردن مسیر بین ایران و آمریکا با ماشین ممکن نیست. حال این سوال ممکن است برایتان پیش آید که پرواز ایران به امریکا چند ساعت است که در جواب میبایست گفت از نظر فاصله هوایی ایران تا آمریکا هم باید این را بگوییم که سفر حدود 13 ساعت زمان می برد. جالب است بدانید که از ایران تا آمریکا (نیویورک) با هواپیما به صورت مستقیم 11 ساعت راه است.

    فاصله ایران تا آمریکا

    فاصله آمریکا تا ایران

    فاصله ایران تا استرالیا

    مسافت ایران تا استرالیا 10،621 کیلومتر است. این بدان معنی است که اگر امکان این وجود داشت که یک نفر با یک ماشین با متوسط سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از ایران به استرالیا برود، حدود 106 ساعت در راه می بود. لازم به ذکر است که طی کردن فاصله هوایی ایران تا استرالیا نزدیک به 12 ساعت زمان می برد.

    فاصله ایران تا استرالیا

    فاصله ایران تا استرالیا روی نقشه

    فاصله ایران تا ژاپن

    مسافت ایران تا ژاپن 7،532 کیلومتر است. اگر بخواهیم درک بهتری از این فاصله داشته باشیم، باید بگوییم که طی کردن این فاصله با ماشینی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حدود 75 ساعت زمان می برد. نکته دیگر اینکه طی کردن فاصله ایران تا ژاپن با هواپیما حدود 8 ساعت زمان می برد.

    فاصله ایران تا ژاپن

    مدت زمان پرواز ایران تا ژاپن

    فاصله ایران تا کانادا

    ایران با کانادا حدود 10،011 کیلومتر فاصله دارد. برای درک بهتر این فاصله، باید به شما بگوییم که اگر کسی می توانست فاصله ایران تا کانادا را با یک ماشین با متوسط  سرعت 100 کیلومتر بر ساعت طی کند، باید حدود 100 ساعت را در راه می گذراند. البته همان طور که گفته شد، این مثال ها برای درک بهتر فاصله ایران با کشورهای دیگر است. اما حقیقت این است که طی کردن فاصله هوایی ایران تا کانادا 11 ساعت زمان می برد.

    فاصله ایران تا کانادا

    فاصله ایران تا کانادا با هواپیما

    فاصله ایران تا چین

    ایران با چین حدود 4،622 کیلومتر فاصله دارد. اگر کسی این فاصله را بتواند با ماشین شخصی و با متوسط سرعت 100 کیلومتر بر ساعت طی کند، حدود 46 ساعت در راه خواهد بود. نکته دیگر اینکه طی کردن فاصله هوایی ایران تا چین حدود 5 ساعت زمان می برد.

    فاصله ایران تا چین

    فاصله ایران تا چین روی نقشه

    فاصله ایران تا فرانسه

    مسافت ایران تا فرانسه 4،605 کیلومتر است. اگر امکان این وجود داشت که یک نفر با ماشین شخصی فاصله ایران با فرانسه را با متوسط سرعت 100 کیلومتر بر ساعت طی کند، 46 ساعت مداوم در راه بود. ضمنا فاصله ایران تا فرانسه هوایی چیزی حدود 5 ساعت زمان می برد.برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    فاصله ایران تا فرانسه

    فاصله ایران تا فرانسه روی نقشه

    فاصله ایران تا کره جنوبی

    فاصله ایران تا کره جنوبی چند کیلومتر است؟

    فاصله هوایی ایران تا کره جنوبی (تهران به سئول) 6566 کیلومتر می باشد و برای سفر چیزی معادل 8 ساعت و 50 دقیقه زمان میبرد. لازم به ذکر است که ایرلاین الاتحاد و ایرلاین قطر دو مورد از بهترین گزینه برای سفر میان دو مقصد می باشد.

    فاصله ایران تا سوئد

    مسافت ایران تا سوئد (تهران تا استکهلم) حدود 5 ساعت و 15 دقیقه بدون توقف و اگر بخواهیم این زمان را با توقف محاسبه کنیم 7 ساعت و 30 دقیقه پرواز بین دو مقصد زمان می برد.

    صفحات زیر کمکی به اطلاع از تاریخ و ساعات پروازها می باشند

    اطلاعات پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی

    پروازهای ورودی فرودگاه امام خمینی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW