021-88507190

معرفی بهترین مناطق برای خرید در کاپادوکیا

گردشگری م.مقیمی 23 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کاپادوکیا یک مقصد ایده آل و جذاب در کشور ترکیه است که به خاطر جاذبه های گردشگری زیاد و تفریحات رومانتیکی که دارد، هر ساله توریستان زیادی را از سراسر جهان و کشور ما ایران به خود جذب می کند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در کاپادوکیا چی را از کجا بخریم؟
    کاپادوکیا یک مقصد ایده آل و جذاب در کشور ترکیه است که به خاطر جاذبه های گردشگری زیاد و تفریحات رومانتیکی که دارد، هر ساله توریستان زیادی را از سراسر جهان و کشور ما ایران به خود جذب می کند. صخره های زیبای کاپادوکیا، خانه های باستانی، غارهای شگفت انگیز و اماکن دیدنی آن، ارزش این شهر را دوچندان کرده اند. اگر شما هم نیاز به یک سفر آرامش بخش دارید، حتما به مقصد کاپادوکیا فکر کنید. البته قبل از سفر به کاپادوکیا، این راهنمای خرید در کاپادوکیا را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین خریدها را از بهترین مناطق کاپادوکیا انجام دهید.

    کاپادوکیا

    ظروف سرامیکی را از گورمه بخرید
    در گورمه انواع و اقسام ظروف سرامیکی زیبا با رنگ ها و نقش های متنوع به فروش می رسد. این ظروف سرامیکی کاملا دست ساز هستند و یکی از بهترین سوغاتی هایی هستند که می توانید از تور کاپادوکیا تهیه کنید. بعضی از این ظروف مدرن و بعضی دیگر سنتی هستند و آنقدر زیبا و متنوع هستند که شما با هر سلیقه ای که داشته باشید، از دیدن این ظروف جذاب چشمانتان برق خواهد زد! این ظروف زیبا با این کیفیت و این تنوع را در هیچ جای دیگر کاپادوکیا نمی توانید پیدا کنید. پس اگر قصد خرید سرامیک در کاپادوکیا را دارید، مستقیما به گورمه بروید و از دیدن ظروف زیبای آنجا شگفت زده شوید.

    کاپادوکیا

    قالیچه و فرش را از گورمه بخرید
    گورمه به قالیچه های زیبا و جذابش بسیار مشهور است و در آن کلکسیون ارزشمندی از انواع قالیچه ها وجود دارد که هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. کلکسیون های مختلف فرش در منطقه گورمه بهترین فرصت را برایتان فراهم می کند تا از قالیچه های هنری و تاریخی با ارزش ترکیه ای دیدن کنید و در صورت تمایل یکی از آن ها را همراه خود به خانه ببرید و هر بار از دیدن آن در اتاقتان لذت ببرید.

    خرید در کاپادوکیا

    خرید لباس و خریدهای عمومیتان را در کایسری انجام دهید
    کایسری شهری زیبا در کاپادوکیا است که همیشه نقش تجاری مهمی در منطقه داشته است. بازار کاپالی کارسی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای کایسری است که توسط حاکمان عثمانی ساخته شده است و هنوز که هنوزه کارکرد تجاری خود را حفظ کرده است و از مهمترین جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید. پس اگر به دنبال لباس و خریدهای اینچنینی هستید، حتما به کایسری در کاپادوکیا سر بزنید. در مرکز تجاری کایسری فروم نیز در سه طبقه انواع برندهای جهانی و ترکیه ای مختلفی شعبه دارند و از آن ها می توانید خرید مناسبی را انجام دهید. همچنین می توانید در رستوران های خوب این مرکز خرید انواع غذاهای لذیذ ترکیه ای را امتحان کنید و یا در سینمای مجموعه آن آخرین فیلم های هالیوودی را تماشا کنید. به هر حال اگر به کاپادوکیا سفر کردید، حتما برای سرگرمی هم که شده، سری به این مرکز خرید جذاب در کایسیری کاپادوکیا بزنید.

    خرید در کاپادوکیا

    صنایع دستی و آثار هنری را از گورمه خریداری کنید
    نایلکه بوزکورت یکی از مشهورترین هنرمندان کاپادوکیا است که آثار هنریش را در گورمه به فروش می رساند. در گورمه می توانید انواع آثار هنری و صنایع دستی ترکیه ای و کارهای هنرمندان کاپادوکیا روی سرامیک و پارچه های ابریشمی را ببینید و در صورت تمایل به عنوان سوغاتی یکی از آن ها را تهیه کنید. به شما قول می دهیم که از دیدن آثار هنری آن ها و دیدن تکنیک های مختلفی که بر روی آثارشان اعمال می کنند، شگفت زده خواهید شد.
    پارچه های خوش نقش و طرح را از کایسری خریداری کنید
    درست در کنار کاپالی کارسی ساختمانی وجود دارد که قدمت آن به قرن 15 حدود سال 1497 باز می گردد. این ساختمان محل ساخت و پردازش پارچه است و شما می توانید از فروشندگان آن پارچه های رنگارنگ و زیبا خریداری کنید. پس خودتان را برای ورود به بازاری سرشار از رنگ و نقش و طرح آماده کنید و در کنار خرید، از دیدن معماری بی نظیر و تاریخی ساختمان آن نیز شگفت زده شوید.

    خرید در کاپادوکیا

    خواربار تازه را از اورگوپ تهیه کنید
    یک بازار هفتگی در اوگروپ وجود دارد که هر شنبه باز می شود. هر بار آدرس این بازار متفاوت است، اما معمولا محل پارکینگ سوپرمارکت میگروس محل برگزاری این شنبه بازار است. اگر در تور ارزان ترکیه دلتان میوه و سبزی تازه خواست، حتما سری به شنبه بازار اورگوپ بزنید.

    خرید در کاپادوکیا

    مبلمان و وسایل دکوری منزل را از گورمه تهیه کنید
    فروشگاه سلطان یکی از بهترین مراکز خرید کاپادوکیا برای خرید مبلمان و وسایل دکوری منزل است. مزیت مطرح این فروشگاه قیمت های مناسب کالاهای آن است و با قیمتی معقول و مناسب می توانید هر آنچه برای داشتن یک منزل زیبا نیاز دارید را از کاپادوکیا تهیه کنید. 

    خرید در کاپادوکیا

    زیورآلات را از اوچیسار تهیه کنید
    برای خرید زیورآلات خوب در کاپادوکیا بهتر است که مستقیما به منطقه حاشیه ای کاپادوکیا یعنی اوچیسار بروید. یک مرکز خرید بزرگ به نام گروم اونیکس در اوچیسار وجود دارد که در آن می توانید زیورآلات زیبا با سنگ های قیمتی و با قیمت مناسب را ببینید و از بین آن ها یکی را انتخاب کنید.
    برای خرید تورهای لحظه آخری با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW