021-88507190

بهترین هتل های باکو در آذربایجان

گردشگری م.مقیمی 28 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
باکو به عنوان یکی از مقاصد محبوب مسافرتی توریستان هتل های زیادی را در خود جای داده است. اگر شما هم قصد سفر به باکو با تور باکو نوروز 98 را دارید و هنوز نمی دانید که اقامت در کدام یکی از هتل های باکو برایتان مناسب تر است، این مقاله را تا پایان بخوانید تا با بهترین هتل های باکو از نظر امکانات رفاهی، موقعیت مکانی و قیمت ها آشنا شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    باکو به عنوان یکی از مقاصد محبوب مسافرتی توریستان هتل های زیادی را در خود جای داده است. اگر شما هم قصد سفر به باکو با تور باکو نوروز 98 را دارید و هنوز نمی دانید که اقامت در کدام یکی از هتل های باکو برایتان مناسب تر است، این مقاله را تا پایان بخوانید تا با بهترین هتل های باکو از نظر امکانات رفاهی، موقعیت مکانی و قیمت ها آشنا شوید.

    بهترین هتل های باکو در آذربایجان

    هتل تراس در تور باکو
    در حالی که شاید موقعیت مکانی هتل تراس خیلی به مرکز شهر نزدیک نباشد، اما امکانات رفاهی آن توریستان زیادی را هر ساله به خود جذب می کند. در هتل تراس باکو می توانید لوکس بودن را با زیبایی و آراستگی در کنار هم احساس کنید. همه اتاق های هتل تراس باکو دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت پر سرعت هستند و یک بالکن زیبا نیز دارند. همان طوری که از نام این هتل در تور باکو نوروز 98 بر می آید، این هتل به خاطر تراس های زیبایش و چشم انداز فوق العاده اش مشهور شده است. در تراس های هتل تراس باکو می توایند ساعت هایی را به خوردن یک وعده غذایی لذیذ و یا یک نوشیدنی خوش طعم بگذرانید و به مرکز حیدر علی اف باکو نگاه کنید.

    هتل تراس در تور باکو

    هتل هاله کای در تور باکو
    هتل هاله کای در قلب باکو واقع شده است و تنها 5 دقیقه از میدان فانتین باکو که از اماکن گردشگری باکو است فاصله دارد. اقامت در هتل هاله کای باکو از نظر موقعیت مکانی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها می تواند باشد، چراکه با اقامت در این هتل باکو می توانید به راحتی در شهر گشت و گذار کنید و از جاذبه های توریستی باکو دیدن کنید. 23 اتاق و سوئیت این هتل خانوادگی و دوستانه در باکو با دکوراسیون سنتی و آثار هنری دیزاین شده اند. ترکیب رنگ های ملایم دیوارها با مبلمان دست ساز آن یک محیط منحصر به فرد و جذاب را در هر اتاق ایجاد کرده است. رزرو هتل هاله کای برای زوج های جوان و خانواده هایی که دوست دارند اقامت راحتی را در تور ارزان باکو تجربه کنند و در عین حال به مهمترین اماکن توریستی باکو و موزه های باکو بدون ماشین و با پای پیاده دسترسی داشته باشند، بسیار گزینه مناسبی به نظر می رسد.

    هتل هاله کای در تور باکو

    هتل زنجیره ای پارک این بای رادیسون در تور باکو
    هتل های پارک این رادیسون باکو شهرت خاصی به عنوان لوکس بودن و لاکچری بودن دارند و هتل پارک این بای رادیسون باکو نیز به نوع خود این ویژگی منحصر به فرد را به معرض نمایش عموم گذاشته است. اتاق های دلباز هتل با دیزاین های جذابشان هر آنچه یک توریست برای اقامت در باکو نیاز دارد را برای مهمانان مهیا کرده است. این هتل فاصله بسیار کمی با بلوار باکو دارد و از نظر موقعیت مکانی برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی باکو گزینه ایده آلی به نظر می رسد. رستوران گلوری درون این هتل زیبا در باکو صبحانه های سلف سرویس سرو می کند و در طول روز نیز غذاهای بین الملی با کیفیتی را طبخ می کند. کافه این هتل در بالای بام هتل قرار دارد و چشم انداز بی نظیری به برج های فلیم و دریای خزر دارد که در نوع خودش بی نظیر است. از طرفی این هتل تورهای گشت شهری در باکو را برگزار می کند که شرکت در آن ها نیز حتما برایتان جالب خواهد بود.

    هتل زنجیره ای پارک این بای رادیسون در تور باکو

    هتل اولد سیتی این باکو در تور باکو
    هتل اولد سیتی این باکو به خاطر موقیت مکانی مرکزیش در شهر و نزدیکی آن به ایچری شهر به عنوان یکی از بهترین هتل های باکو شناخته می شود. این هتل در مجموع 15 اتاق دارد که انواع امکانات رفاهی را در خود جای داده اند و هر کدام از آن ها به دریای خزر و یا باغ هتل چشم انداز دارند و بعضی دیگر یک دید عالی به برج های فلیم باکو دارند و از هر نظر عالی هستند. بیشتر توریستان هتل اولد سیتی این باکو را به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده جذابش رزرو می کنند و دلیل اصلی اقامت افراد در این هتل همین مسئله است.

    هتل اولد سیتی این باکو در تور باکو

    هتل سنترال باکو در تور باکو
    اگر شما هم دوست دارید که در عین دریافت خدمات عالی 5 ستاره، اقامت ارزانی را در تور ارزان آذربایجان تجربه کنید، بهتر است که تردید نکنید و هتل سنترال باکو را رزرو کنید. این هتل با شهر قدیمی باکو، بلوار باکو و مراکز خرید باکو فاصله بسیار کمی دارد و شما به راحتی با پای پیاده می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. توریستان می توانند از بین اتاق های تک نفره، دو نفره و سه نفره هتل یکی را انتخاب کنند. مزیت دیگر این هتل در باکو این است که خدمه آن با روی باز با زبان انگلیسی به شما راه حل های خوب و پیشنهادهای جذاب برای گشت شهری در باکو و تفریحات بیشتر در باکو را می دهند.

    هتل سنترال باکو در تور باکو

    ایوا هتل اولد سیتی باکو در تور باکو
    ایوا هتل اولد سیتی باکو نیز در مرکز ایچری شهر، شهر قدیمی باکو واقع شده است و شما با اقامت در این هتل می توانید به صورت پیاده به قصر شیروان شاه، برج مایدن و مسجد مجمد دسترسی داشته باشید. اتاق های این هتل دیزاین ساده ای دارند و شما از بین اتاق های تک نفره و یا اتاق های بزرگتر و همچینی آپارتمان های بالکن دار می توانید یکی را برای اقامتتان در باکو انتخاب کنید. رستوران ایوا هتل اولد سیتی باکو نیز با پنجره های سرتاسریش چشم انداز بی نظیری به دریای خزر دارد و انواع غذاهای بین المللی با کیفیت را برای مهمانان سرو می کند. جالب است که بدانید مهمانان به این هتل از نظر موقعیت مکانی بیشترین نمره را داده اند و از این نظر به عنوان بهترین هتل باکو شناخته شده است.برای رزرو بهترین تورهای خارجی با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    ایوا هتل اولد سیتی باکو در تور باکو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW