021-88507190

تاریخ سیاه و تلخ جزیره مردگان در نیویورک

گردشگری پ.هنرکار 01 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره ای در شهر نیویورک وجود دارد که اجساد مردگان زیادی در آن دفن شده که تاریخ تلخی نیز دارد. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با گردشگری سیاه و این جزیره ترسناک آَشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزیره ای در شهر نیویورک وجود دارد که اجساد مردگان زیادی در آن دفن شده که تاریخ تلخی نیز دارد. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با گردشگری سیاه و این جزیره ترسناک آَشنا شوید.

    جزیره هارت محل دفن اجساد مردگان

    جزیره هارت Hart Island که در نیویورک قرار دارد در سال 1869 مکانی بود که در آن اجساد مردگان را دفن می کرد که داستانهای زیادی نیز در مورد آن گفته شده است. از آنجا که نیویورک تایمز بارها در دهه 1970 با تعدادی از ساکنین جزیره مصاحبه میکرد اخبار جالبی در مورد آن منتشر کرد.به عبارتی در این جزیره، حدود یک میلیون شهروند ناشناس و فاقد هویت به خاک سپرده شدند.جزیره هارت توسط نیویورک در سال ۱۸۶۸ به عنوان محلی برای نگهداری زندانیان خریداری شد و  سربازان به اسارت گرفته شده دشمن در طول جنگ جهانی به این جزیره منتقل می شدند و حدود یک سال بعد در این جزیره دفن اجساد مردگان آغاز شد.

    در حال حاضر در جزیره هارت بیش از یک میلیون جسد دفن شده که آن را به عنوان بزرگ‌ترین گورستان در ایالات متحده تبدیل کرده است که در آن سالانه ۱۵۰۰ جسد به خاک سپرده می‌شوند.از طرفی، تا مدت‌ها در نقشه‌ی سیستم متروی زیرزمینی نیویورک و نیز نقشه اتوبوسرانی این شهر، هیچ نامی از این جزیره برده نشده بود، به عبارتی تا سال ۲۰۱۲ هیچ اسم و مشخصاتی از این جزیره در هیچ نقشه‌ی متعلق به سیستم حمل و نقل شهری دیده نمی‌شد. ولی در سال ۲۰۱۵ کم کم در این زمینه تغییراتی ایجاد شده و به مرور نقشه‌ها نیز این جزیره را به رسمیت شناختند. ( برای آشنایی با دیگر نقاط ترسناک دنیا، مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید.)

    جزیره هارت-نیویورک-مهرپرواز

    دوبار در هفته اجساد جدید با یک قایق به اسکله‌ی بخش شرقی جزیره هارت فرستاده می‌شوند. در این کشتی علاوه بر مردگان، افراد زنده‌ای نیز ساکن این جزیره هستند. زندانیانی که از جزیره رایکرز فرستاده شده بودند و مامور کندن زمین و به خاک سپردن این اجساد هستند. تابوت‌ها به شکل سه تایی روی هم چیده شده و بعد داخل خاک قرار می گفتند.زندانیان امروزه برای انجام این کار دستمزد دریافت می‌کنند ولی در دهه‌ی ۱۸۰۰ این کار به عنوان فعالیت روزانه‌ی زندانیان محسوب می شد.

    مانند بسیاری از شهرهای که روی جزایر ساخته شدند، این مکان در دوره ایی از زمان به عنوان فعالیت‌هایی ناخوشایند مورد استفاده قرار  می گرفت. ارتش از این جزیره  در طول جنگ، استفاده می‌کرد، در موقع شیوع تب زرد به عنوان قرنطینه، دوره ایی به عنوان زندان و زمانی نیز به عنوان آسایشگاه روانی زنان، محل ذخیره تجهیزات جنگ سرد و نیز یک کمپ آموزشی مورد استفاده قرار گرفت. بسیاری از ساختمان‌های این جزیره مانند ساختمان صومعه، بیمارستان و ساختمان‌های اداری نیز خالی از سکنه هستند.حتی برای افرادی که اقوام خود را در این جزیره دفن می کردند با ورود به جزیره درگیر چالش بزرگی می شدند و مقامات شهر قبل از اجازه‌ی حضور مردم به جزیره، از آنها جواز دفن تقاضا می‌کنند.از سوی دیگر تا سال ۲۰۱۵ بازدید از این جزیره تنها به محوطه‌ی کوچکی در نزدیک اسکله قایق محدود می شد.

    ولی یک سال بعد و با شروع سال جدید بازدید از محوطه گورستان هم ممکن شد.یکی از معدود افراد شناخته شده‌ای  که در این جزیره به خاک سپرده شده هنرپیشه خردسال دیزنی بابی دریسکال است. در انیمیشن پیتر پن نیز دریسکال که به جای پیتر صداپیشگی کرده بود جسد او پس از مرگش شناسایی نشد و به عنوان یک بیخانمان در این جزیره دفن شد.همچنین نخستین کودک مبتلا به ایدز نیز در جزیره هارت به خاک سپره شده که محل دفن او در منطقه دور از باقی اجساد قرار دارد. ( برای خرید آنلاین تور با آژانس گردشگری مهرپرواز همراه باشید.)

    جزیره هارت،نیویورک-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW