021-88507190

10 نکته مهم و اساسی برای تجربه سفر ارزان به پوکت

راهنمای سفر م.مقیمی 21 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قابل انکار نیست که پوکت یکی از گران ترین شهرهای تایلند است، اما به راحتی با دانستن چند نکته می توانید به همین مقصد به اصطلاح گران، سفری ارزان را تجربه کنید. قرار نیست که از امکانات تفریحی پوکت استفاده نکنید و یا از همه جاذبه های گردشگری پوکت دیدن نکنید، آن هم به این خاطر که پول کمتری در دست و بالتان است! بلکه قرار است که با دانستن چند نکته و افزایش اطلاعاتتان در مورد پوکت، این سفر را با کمترین هزینه ممکن برای خود و خانواده تان برنامه ریزی کنید. نگران نباشید! در ادامه این نکات را یکی یکی برایتان بیان می کنیم تا شما هم بتوانید سفری ارزان به پوکت را تجربه کنید. 

    سفر ارزان به پوکت

    رفتن به رستوران های ارزان پوکت
    در پوکت به جای رفتن به رستوران های گران در اغذیه فروشی های خیابان های پوکت و یا در رستوران های محلی پوکت غذایتان را میل کنید.
    در پوکت چنین است که رستوران های توریستی به نسبت رستوران های محلی، غذاهای بسیار گران تری دارند. این نکته را هم اضافه کنید که رستوران هایی که غذاهای بین المللی سرو می کنند از همه رستوران های توریستی گران تر هم هستند. برای اینکه پول کمتری در سفر به پوکت خرج کنید، کافی است که از اغذیه فروشی ها یا رستوران های کوچک محلی غذای خود را تهیه کنید. گذشته از مسئله مالی با این کار، این فرصت را در اختیار خواهید داشت که انواع غذاهای تایلندی را با طعم و مزه واقعیشان امتحان کنید. البته مواظب باشید که در رستورن ها و اغذیه فروشی های با کیفیت و بهداشتی غذایتان را میل کنید.

    سفر ارزان به پوکت

    در پوکت از فروشگاه سوپرچیپ خرید کنید
    اگر می خواهید با قیمت های ارزان برای عزیزانتان از پوکت سوغاتی تهیه کنید، بهتر است که از فروشگاه سوپرچیپ بازدید کنید.در قفسه های این فروشگاه هر آنچه که ممکن است نیاز داشته باشید گنجانده شده است و همه محصولاتش با قیمت بسیار ارزانی به فروش رسانده می شوند. 

    سفر ارزان به پوکت

    در بازارهای پوکت تا می توانید برای تخفیف گرفتن چانه بزنید!
    به شما توصیه می کنیم که چند کلمه ای را قبل از سفر به زبان تایلندی یاد بگیرید و از آن ها برای تخفیف گرفتن از فروشندگان استفاده کنید.بهتر است که رقم پیشنهادی خود را در ابتدا 30 تا 40% پایین تر از مبلغ فروشنده اعلام کنید و خیلی خودتان را برای خرید اجناس آن ها مشتاق نشان ندهید. اگر هم از یک فروشگاه خرید زیادی را انجام دادید، می توانید از تخفیف بیشتری استفاده کنید. 

    سفر ارزان به پوکت

    یک موتور سیکلت اجاره کنید
    جاذبه های گردشگری پوکت با فاصله زیادی از هم واقع شده اند و برای گشت و گذار در پوکت باید هزینه زیادی برای تردد در شهر و پرداخت کرایه تاکسی و ... بپردازید. اگرچه اتوبوس ها ارزان هستند، اما وسیله نقلیه سریع و راحتی نیستند. توصیه ما به شما این است که به جای همه این ها با پرداخت روزانه 200 بت یک موتور سیکلت اجاره کنید. لازم به ذکر است که بنزین در تایلند ارزان است و هر لیتر آن حدود 30 بت قیمت دارد. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر گواهینامه بین المللی ندارید، بهتر است که از اجاره موتورسیکلت در پوکت صرف نظر کنید، چراکه متحمل جریمه های سنگین خواهید شد و در صورت تصادف هزینه گزافی را به عنوان خسارت باید پرداخت کنید.

    سفر ارزان به پوکت

    به کافه های پوکت تاون بروید
    شب ها پاتونگ مرکز پرجنب و جوش شهر پوکت است،اما هزینه کافه های آن به شدت بالا هستند.در صورتی که در سواحل نزدیکی مثل کارون و کامالا می توانید با قیمت های بسیار کمتری به کافه های شبانه بروید.پوکت تاون جایی است که کافه های محبوب محلی ها و اهالی پوکت در آن قرار گرفته است و به نسبت بسیار ارزان تر هستند. 

    سفر ارزان به پوکت

    مواظب حقه های معمول در پوکت باشید
    به هر حال هر شهری در هر کجای جهان کلاهبردار دارد و شما باید خیلی مواظب حقه های آن ها باشید. بهتر است که در مدت اقامتتان در پوکت هم مواظب خود و پولتان در برابر این افراد باشید و بلیط های تفریحی خود را از جاهای مطمئن تهیه کنید و قبل از خرید اجناس قیمتی از چند فروشگاه مختلف قیمت کالای مورد نظرتان را بپرسید و در هر لحظه حواستان را جمع کنید.
    در ماه های غیر توریستی سال به پوکت سفر کنید
    ماه های غیر توریستی پوکت ماه های بین می تا نوامبر هستند. در این ماه ها هوای پوکت بارانی تر از ماه های دیگر سال است و به همین دلیل در این ماه ها افراد کمتری به پوکت سفر می کنند.اما به خاطر همین مسئله در این ماه ها هزینه های سفر به پوکت مانند هزینه رزرو هتل و پروازتان به شدت پایین می آید نو از طرفی صف های جاذبه های گردشگری پوکت  کوتاه تر می شوند. اگر می توانید ریسک بارش باران را در ازای صرف هزینه کمتر قبول کنید، سفر به پوکت در این ماه ها ایده بدی به نظر نمی رسد.

    سفر ارزان به پوکت

    در سواحل خلوت تر و آرام تر پوکت تفریح کنید
    ساحل پاتونگ شناخته شده ترین ساحل پوکت است و به همین دلیل یکی از گران ترین مناطق گردشگری پوکت به حساب می آید.جالب است که بدانید پوکت سواحل خوب دیگری نیز دارد که به نسبت ساحل پاتونگ کمتر شناخته شده اند و در آن ها می توانید با قیمت های بسیار کمتری تفریح کنید و به همان اندازه از زیبایی طبیعی سواحل پوکت استفاده کنید.سواحلی مثل کارون و کامالا در شمال و جنوب ساحل پاتونگ واقع شده اند و هر دو به نسبت ساحل پاتونگ به شدت ارزان تر هستند. البته ساحل راوای در جنوب پوکت نیز از سواحل ارزان پوکت به شمار می آید. 

    سفر ارزان به پوکت

    در هتل های ارزان پوکت اقامت کنید
    پوکت صدها هتل را در خود جای داده است و شما با هر بودجه ای که داشته باشید با مشاوره همکاران ما در آژانس مسافرتی  مهرپرواز می توانید بهترین آن ها را برای اقامت در تور پوکت رزرو کنید.
    البته گذشته از هتل های ارزان پوکت  که با پرداخت کمتر از 100 دلار در هر شب می توانید در آن ها اقامت داشته باشید، می توانید در صورت تمایل به جای هتل در مهمانخانه ها و مسافرخانه های پوکت با پرداخت هزینه بسیار کمتری اقامت کنید و به معنی واقعی یک سفر ارزان به پوکت را تجربه کنید. همچنین می توانید برای رزرو تور ارزان پوکت و تور لحظه آخری پوکت با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    سفر ارزان به پوکت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW