021-88507190

چگونه در مارماریس خوش بگذرانیم؟

گردشگری م.مقیمی 11 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مارماریس در استان موگلا واقع شده است و یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای ساحلی ترکیه به شمار می آید و هر ساله توریستان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین تفریحات مهیج در تور مارماریس
    مارماریس در استان موگلا واقع شده است و یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای ساحلی ترکیه به شمار می آید و هر ساله توریستان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند.جاذبه های گردشگری مارماریس و سواحل مارماریس به قدری جذاب و جالب هستند که نظر هر توریستی را به خودشان جلب می کنند. سفر به مارماریس برای آن دسته از افرادی که عاشق ماجراجویی و تفریحات هیجان انگیز مثل غواصی و موج سواری هستند، سفر بی نظیری به حساب می آید. پس اگر شما هم اهل هیجان و ماجراجویی هستید، هر چه سریع تر سفر به مارماریس را در لیست اهداف سال جدیدتان قرار دهید. اما قبل از این کار، مطلب زیر را مطالعه کنید تا بیشتر با تفریحات مارماریس آشنا شوید.

    تور مارماریس

    گشت و گذار در سواحل مارماریس
    یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری مارماریس سواحل بی نظیر آن است. در حقیقت سفر به مارماریس بدون گشت و گذار و تفریح در سواحل مارماریس کامل نمی شود. یکی از بهترین سواحل مارماریس، ساحل لانگ است که در آن می توانید تفریح کنید، استراحت کنید و از آرامش بی انتهای دریا لذت ببرید یا در آب های کریستالی و تمیز آن شنا کنید.

    تور مارماریس

    سفرهای قایقی در تور مارماریس
    سفرهای قایقی یکی از جالب ترین تفریحات مارماریس است. با این سفرهای قایقی می توایند جزایر نزدیک مارماریس، غارها و خلیج های آن را کشف کنید و از نزدیک طبیعت زیبای مارماریس را لمس کنید. در این سفرهای مهیج می توانید شنا کنید، آفتاب بگیرید و آرامش بخش ترین لحظات زندگیتان را تجربه کنید. در طول سفرهای قایقی مارماریس آنقدر به شما خوش خواهد گذشت که تمام مشکلات روزمره زندگیتان را به دست فراموشی خواهید سپرد و وزش نسیم ملایم دریا روحتان را تازه و شاداب خواهد کرد.علاوه بر این ها فرصتی برایتان فراهم می شود تا غارها و جزایر نزدیک به مارماریس را کشف کنید و در هر لحظه با دیدن زیبایی های بی نظیر آن ها شگفت زده شوید.

    تفریحات مهیج مارماریس

    ورزش های آبی مارماریس
    در مارماریس مراکز غواصی متعددی وجود دارد که همه آن ها تورهای مهیجی برای گشت و گذار در زیر آب برنامه ریزی می کنند و کلاس های آموزشی برای مبتدیان این رشته برگزار می کنند. علاوه بر غواصی، در مارماریس می توانید روی آب اسکی کنید یا دیگر ورزش های آبی را امتحان کنید. سواحل مارماریس بسیار زیبا و دیدنی هستند و امکان تجربه ورزش های آبی جدید و جذاب در اکثر آن ها فراهم شده است تا توریستان بتوانند به بهترین شکل از زمان خود در تور لحظه آخری مارماریس استفاده کنند و سرگرم ورزش ها و تفریحات مورد علاقه شان از ماهیگیری گرفته تا ورزش های مهیج تر بشوند.

    تفریحات مهیج مارماریس

    تور جزیره گردی سدیر (جزیره کلئوپاترا)
    در مارماریس می توانید در قالب یک تور یک روزه به جزیره کلئوپاترا بروید و در یکی از زیباترین نقاط مارماریس به تفریح و گشت و گذار بپردازید. در جزیره کلئوپاترا می توانید به تماشای طبیعت خیره کننده بنشینید یا دهکده های زیبای منطقه را کشف کنید و یک گردش یک روزه تمام عیار داشته باشید.

    تفریحات مهیج مارماریس

    تور دالیان (ساحل لاکپشت ها) از مارماریس
    تورهای هیجان انگیز یک روزه ای در مارماریس برگزار می شود که در طی آن توریستان به یک دهکده ساحلی به نام دالیان سفر می کنند و می توانند در آب های تمیز شبه جزیره آداک شنا کنند. اگر شما هم اهل ماجراجویی و طبیعت گردی هستید، می توانید با این تورهای جذاب همراه شوید و در طول سفر خود از ساحل ایزتوزو نیز دیدن کنید و در زیر گرمای بی نظیر خورشید روی شن های پودری و تمیز آن استراحت کنید و اجازه دهید که اشعه های آرامش بخش خورشید روحتان را نوازش دهند.

    تفریحات مهیج مارماریس

    سافاری جیپ در مارماریس
    یکی از مهیج ترین تفریحاتی که می توانید در مارماریس داشته باشید، سافاری است. کافی است که با تورهای یک روزه سافاری در مارماریس همراه شوید و در جنگل های سرسبز و کوهستان های زیبای آن سافاری کنید و در طول مسیر خود زیباترین چشم اندازهای شهر مارماریس را تماشا کنید. با سافاری جیپ در مارماریس دنیایی از شور و نشاط و هیجان را تجربه خواهید کرد و انرژی مثبت و آدرنالین در وجودتان به شدت افزایش پیدا می کند.

    سافاری جیپ در مارماریس

    گشت و گذار در پاموکاله
    پاموکاله یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری ترکیه است که در نزدیکی مارماریس واقع شده است.چشمه های آب گرم این منطقه پر از کلسیم هستند و وقتی از تپه ها سرازیر می شوند، با دی اکسید کربن هوا واکنش نشان می دهند و در نتیجه این واکنش گچ تولید می شود. این آب برای بیماری های پوستی، آلرژی ها، فشار خون و بسیاری دیگر از بیماری ها بسیار مفید است و اگر مشکلات این چنینی دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما به پاموکاله سر بزنید و علاوه بر این ها اگر به تاریخ و آثار تاریخی علاقه دارید نیز می توانید در پاموکاله از شهر باستانی هیراپولیس دیدن کنید و در فضای متفاوت آن قدم بزنید.
    سفر 2 روزه به کاپادوکیا
    کاپادوکیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است و هر شخصی حداقل یک بار در زندگیش باید از آن دیدن کند. جالب است که بدانید در طول هر هفته یک بار تور کاپادوکیا در مارماریس برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید در آن شرکت کنید. در صورت همراهی با این تورها می توانید 2 روز را به کاپادوکیا سفر کنید و غارها و زیبایی های طبیعی آن را از نزدیک مشاهده کنید یا در آسمان زیبای آن بالن سواری را تجربه کنید. به هر حال اگر زمانش را داشتید، حتما در زمان اقامتتان در تور ارزان مارماریس به کاپادوکیا نیز سفر کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

    کاپادوکیا

    سفر به فتحیه
    فتحیه نیز در نزدیکی مارماریس واقع شده است و شما به راحتی می توانید از مارماریس به فتحیه سفر کنید. این شهر بندری یکی از بهترین مناطق ترکیه برای تجربه پاراگلایدینگ به شمار می آید. به هر حال اگر شما هم اهل هیجان هستید، حتما در زمان اقامتتان در تور مارماریس به فتحیه بروید و بر فراز طبیعت زیبای آن چتر سواری کنید و این فرصت بی نظیر را از خودتان دریغ نکنید.

    سفر به فتحیه

    پارک دلفین مارماریس
    پارک دلفین مارماریس یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی مارماریس است. در پارک دلفین مارماریس این فرصت را خواهید داشت تا با دلفین ها شنا کنید و این موجودات بامزه را از نزدیک ببینید.اگر شما هم تصمیم خودتان را برای سفر به مارماریس و تجربه این تفریحات مهیج گرفته اید، برای رزرو ارزان ترین تور مارماریس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW