021-88507190

زیباترین جاذبه های گردشگری باتومی

گردشگری م.مقیمی 22 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر به باتومی انتخاب هوشمندانه ای برایتان خواهد بود. چراکه در هر گوشه کنار باتومی اماکن دیدنی متنوعی دیده می شود و شما می توانید ساعت ها و روزها در باتومی گشت و گذار کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر قصدتان از سفر دیدن جاذبه های گردشگری متعدد است، سفر به باتومی انتخاب هوشمندانه ای برایتان خواهد بود. چراکه در هر گوشه کنار باتومی اماکن دیدنی متنوعی دیده می شود و شما می توانید ساعت ها و روزها در باتومی گشت و گذار کنید و از جاذبه های گردشگری جذاب و دیدنی بازدید داشته باشید. در ادامه بهترین جاذبه های توریستی باتومی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بیشتر با این شهر زیبا آشنا شوید.
    میدان اروپا
    میدان اروپا در واقع مرکز شهر باتومی است و گلچینی از سبک های مختلف معماری در آن دیده می شود.در میدان اروپا یک مجسمه زیبا به چشم می خورد و درختان نخل و یک ساعت ستاره شناسی بزرگ به آن زینت داده اند. از داخل این میدان می توانید ساختمان های رنگارنگ متعددی را در کنار ساختمان های تاریخی و مدرن ببینید و به خودی خود نماینده کل شهر باتومی محسوب می شود. به هر حال به شما توصیه می کنیم که گشت و گذارتان را در قیمت تور باتومی از میدان اروپا آغاز کنید!

    ساختمان معروف شهر با ساعت طلایی

    برج الفبا
    در خیابان موازی سواحل باتومی،می توانید بعضی از بهترین جاذبه های گردشگری باتومی را پیدا کنید.یکی از این اماکن دیدنی، برج الفبا است که در واقع یک ساختمان استوانه ای بسیار بزرگ است که شباهت جالبی به دی ان ای دارد.دور تا دور این برج حروف الفبای گرجی به چشم می خورد و بیشتر شبیه به یک اثر هنری است. این برج شب ها با نورپردازی خیره کننده اش زیباتر از همیشه می شود و حروف الفبای آن به زیبایی در سیاهی شب خودنمایی می کنند. برای تجربه بهتر از این برج زیبا می توانید با آسانسورش بالا بروید و چشم انداز زیبای سواحل باتومی و هتل های اطراف آن را تماشا کنید یا در رستوران گردان یک شام بی نظیر میل کنید و بازدید از برج الفبا را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کنید.

    نمای شهر باتومی در روز

    مجسمه علی و نینو
    مجسمه علی و نینو یک مجسمه زیباست که برای ساخت آن از یک کتاب رمان الهام گرفته شده است. این رمان ورژن گرجی، آذری رومئو و ژولیت است و داستان عاشقانه ای دارد. این رمان در مورد یک پسر آذری مسلمان است که عاشق یک دختر گرجی مسیحی شده است و در طول داستان برای به هم رسیدن تلاش می کنند. مجسمه علی و نینو به زیبایی این داستان را به صورت بصری روایت می کند. این مجسمه در ساعت 7 بعد از ظهر شروع به حرکت می کند، به صورتی که مجسمه علی و نینو به همدیگر نزدیک می شوند و داستان تراژدیک این رمان به نوعی رقم می خورد. به هر حال مجسمه علی و نینو یکی از زیباترین اماکن دیدنی گرجستان است که به هیچ عنوان نمی توانید از دیدن آن صرف نظر کنید.

    مجسمه های معروف علی و نینو

    چرخ و فلک باتومی
    اگر شما هم دوست دارید که فرصتی برایتان فراهم شود تا بتوانید چشم انداز شهر باتومی را از ارتفاعات تماشا کیند، باید از چرخ و فلک باتومی بازدید کنید. شما با پرداخت تنها 3 لاری گرجستان می توانید سوار چرخ و فلک باتومی شوید. جالب است که بدانید هر دور کامل این چرخ و فلک 10 دقیقه به طول می انجامد و شما فرصت کافی برای دیدن شهر باتومی از ارتفاعات را در اختیار خواهید داشت. چرخ و فلک باتومی نیز مانند برج الفبا در شب هنگام با نورهای تزئینی مزین می شود و طرح های زیبایی از نورهای رنگی روی بدنه آن نقش می بنند. 

    چرخ فلک سفید در شهر باتومی

    مجسمه های عشق
    باتومی شهر عشق است! البته این نام یک نام رسمی برای باتومی تلقی نمی شود، اما نشان های مختلفی از عشق را به راحتی می توانید در گوشه کنار شهر باتومی ببینید! یکی از این نشانه ها مجسمه های عشق است که در طول ساحل باتومی دیده می شوند. شما هم می توانید از این مجسمه ها بازدید کنید و در صورت تمایل کنار آن ها عکس یادگاری بگیرید.

    مجسمه ی عشق در باتومی

    برج چرخ و فلک باتومی
    برج چرخ و فلک باتومی یکی از زیباترین برج های باتومی است که داستان های جذابی در مورد آن وجود دارد. این ساختمان زیبا و مدرن یکی از بلندترین برج های باتومی به شمار می آید و به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در نمای آن یک چرخ و فلک کوچک به چشم می خورد. برج چرخ و فلک باتومی یکی از جالب ترین اماکن دیدنی باتومی است، اما یک نکته عجیب در مورد آن وجود دارد! این برج به عنوان دانشگاه تکنولوژی باتومی ساخته شده است، ولی به دلیل مشکلات فنی بدون کاربری باقی مانده است و به صورت متروکه رها شده است! به دلایل نامعلومی هیچ شخصی روی آن سرمایه گذاری نمی کند تا آن را به یک هتل، مرکز خرید یا هر کاربری دیگری تبدیل کند و با تمام زیباییش بدون کاربری باقی مانده است!

    برج چرخ و فلک باتومی

    هتل های متروکه
    در خیلی از شهرهای اروپای شرقی یک سری ساختمان متروکه وجود دارد، اما با این حال ساختمان های متروکه باتومی جذاب تر هستند و نظر هر بیننده ای را جلب می کنند. در باتومی هتل های متعددی وجود دارد که بسیار بزرگ هستند و به هر دلیلی متروکه شده اند. با وجود این هتل های متروکه، منظره شهر باتومی در زیر بارش باران شبیه به فیلم های ترسناک می شود و حال و هوای جالب توجهی دارد که در کمتر شهری مثالش را می توانید پیدا کنید!

    نمای هتل های متروکه باتومی

    باغ های گیاهشناسی باتومی
    باغ های گیاه شناسی یکی از جاذبه های توریستی گرجستان محسوب می شوند و در هر کدام از شهرهای گرجستان یکی از آن ها ساخته شده است. اما باغ های گیاهشناسی باتومی از هر نظر بهترین هست و بیشترین تنوع گیاهی را در کل جهان به خود اختصاص داده.این باغ ها به چند بخش مختلف تقسیم شده اند که هر کدام از آن ها نشان از یک قاره دارند. جالب است که بدانید با پرداخت 15 لاری می توانید در آن ها کمپ کنید و اوقات بی نظیری را در آن ها سپری کنید.همان طور که دیدید جاذبه های گردشگری باتومی بسیار زیبا و متنوع هستند. از طرفی هزینه های سفر به باتومی به نسبت دیگر شهرهای توریستی پایین است و غذاهای گرجی نیز بسیار لذیذ و دلچسب هستند.این مسئله را هم به این ویژگی ها اضافه کنید که شما با سفر به باتومی می توانید دسترسی آسانی به دیگر شهرهای گرجستان نیز داشته باشید و سفر کامل و جامعی را تجربه کنید. به هر حال اگر شما هم قصد سفر به باتومی را دارید، می توانید برای رزرو تور ارزان گرجستان با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

    باتومی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW