021-88507190

خطرناک ترین شهربازی های دنیا

گردشگری م.مقیمی 24 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
خطرناک ترین شهربازی دنیا جاهایی هستند که ترسناک ترین وسایل شهربازی دنیا را در خود جای داده اند و حتی بسیاری در آن ها جان خود را از دست دادند پس همراه ما باشید تا وحشتناک ترین شهربازی دنیا را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آشنایی با خطرناک ترین شهربازی های دنیا

    همه مردم به همان دلیلی به شهربازی می روند که به خاطرش فیلم ترسناک نگاه می کنند! آن ها به دنبال هیجان و آدرنالین هستند و خیلی هایشان از ترسیدن استقبال می کنند! اما این وسط یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم این است که در شهربازی ها برعکس فیلم های ترسناک، به صورت واقعی آدم ها کشته می شوند و هیجانات آن در دنیای واقعی اتفاق می افتد. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما خیلی از شهربازی های بزرگ و خوب دنیا کشته های زیادی داده اند! ما در ادامه به شما ترسناک ترین وسایل بازی دنیا را نشان می دهیم که تعدادی از مردم به خاطر بازی و هیجان در آن ها خودشان را به کشتن داده اند!

    خطرناک ترین شهربازی های دنیا

    شهربازی دیزنی ورلد

    شاید تا به حال فکرش را هم نکرده اید که یک وسیله بازی در شهربازی دیزنی ورلد آمریکا وجود داشته باشد که یکی از خطرناک ترین وسایل شهربازی بازی دنیا نامگذاری شده باشد.اما باید بدانید که یکی از اسباب بازی های این شهربازی جذاب به نام میشن اسپیس از سال 2003 تا کنون کشته ها و زخمی های زیادی داشته است! در واقع بین سال های 2005 و 2006، یعنی در مدت یک سال، دیزنی باید پاسخگوی 200 نفری می شد که با استفاده از این وسیله بازی زخمی شده بودند، البته علاوه بر کسانی که جانشان را از دست داده بودند و یا مورد حمله قلبی قرار گرفته بودند! در واقع دو تا از مهمانان این شهربازی در زمان سوار شدن در این وسیله بازی جانشان را از دست دادند  که یکی از آن ها قلبش ایست داده بود و دیگری دچار خونریزی مغزی شده بود! بعد از آن سال دیزنی کمی هیجان بازیش را کمتر کرد تا این شهربازی شاهد قتل عام توریستان نباشد!

    خطرناک ترین شهربازی های دنیا

    والت دیزنی درلد

    شهربازی دانمارک

    برج اسکد در شهربازی دانمارک یکی از وحشتناک ترین شهربازی های دنیا است که بازیش به شکلی است که شما را بالا می برد و بعد مانند سقوط آزاد شما را روی تور سیمی نصب شده روی زمین رها می کند! شاید به نظرتان بازی مهیجی به نظر برسد، اما باید به شما بگوییم که این بازی نیز پیشینه بسیار بدی داشته است! برای مثال یک دختر 12 ساله در این بازی شکستگی های زیادی داشته است و با آسیبی که به ذهنش رسید، برای چندین سال فلج شد! مشکلات اینچنینی به خاطر نصب نادرست این تور سیمی رخ داده است و خیلی از شرکت کنندگان اصلا بر روی تور سیمی فرود نیامدند! در واقع هیچ کسی با این بازی جانش را از دست نداده است، اما زخمی های زیادی داشته است و باید قبل از اینکه کسی را بکشد، کاملا جمع شود! نظر شما چیست؟

    شهربازی دانمارک

    برج اسکد شهربازی دانمارک

    شهربازی سیکس فلگز

    بازی بتمن نیز یکی از ترسناک ترین وسیله های شهر بازی در یکی از خطرناک ترین شهربازی های دنیا یعنی شهربازی سیکس فلگز تگزاس است. این ترن هوایی به گونه ای طراحی شده است که با سوار شدن آن می توانید به صورت تمام و کمال احساس کنید که به یک بتمن تبدیل شده اید! البته جای تعجبی هم ندارد اگر بگوییم این بازی خطرناک به یکی از مرگبار ترین و خطرناک ترین بازی های دنیا تبدیل شده است! در واقع دو آدم بدشانس در حال قدم زدن در زیر این وسیله بازی جانشان را از دست دادند!

    شهربازی سیکس فلگز

    شهربازی سیکس فلگز آمریکا

    شهربازی اکشن پارک

    شهربازی اکشن پارک در نیوجرسی یکی از ترسناک ترین ترین شهربازی های دنیا است و یک سری وسیله بازی مختلف در آن وجود دارد که تا به حال 6 نفر را به کشتن داده اند. یکی از وسایل بازی خطرناک آن در واقع یک سرسره آبی است که تا به حال کسی در آن کشته نشده است، اما باید یک دریچه در بین مسیر آن ساخته می شد تا کسانی که در طی مسیر سرسره گیر می کردند، بتوانند قبل از اینکه فرد دیگری با آن ها برخورد کند، از آن خارج می شدند. یک استخر خطرناک نیز در مجموعه این شهربازی مرگبار وجود داشت که سه نفر در آن جان خودشان را از دست دادند. بعد از این اتفاقات خطرناک، در سال 1996 این شهربازی تعطیل شد تا بیشتر از این جان کسی را نگیرد. اما دوباره در سال 1998 این شهر بازی شروع به کار کرد، اما این بار نکات ایمنی بیشتری در آن رعایت شد تا افراد از خطرات احتمالی در امان باشند.

    شهربازی اکشن پارکشهربازی اکشن پارک (میامی لند)

    شهربازی دهکده اکوونچر

    بازی اسپیس جورنی در شهربازی دهکده اکوونچر در شهر شنزن و تور ارزان چین نیز یکی از ترسناک ترین وسیله های بازی دنیا است. این بازی همان سفینه فضایی خودمان است که با نشستن در آن می توانید هیجان را با شدت زیادی تجربه کنید. متاسفانه باید بگوییم که در طی یک حادثه مرموز در سال 2010 در این سفینه فضایی 6 نفر کشته شدند و 10 نفر زخمی شدند. در مورد این حادثه مرگبار تئوری های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها علت حادثه را آتش سوزی، خرابی دستگاه و عوامل دیگر تعیین می کنند که هنوز که هنوزه صحت هیچ کدامشان تایید نشده است.

    شهربازی دهکده اکوونچر

    شهربازی دهکده اکوونچر 

    شهربازی بلکپول

    بازی بیگ وان یکی از ترسناک ترین وسیله بازی های دنیا در شهربازی بلکپول انگلستان است. در واقع بیگ وان در زمان ساختش یعنی در سال 1994 بلندترین ترن هوایی دنیا بوده است. اگرچه بعد از آن ترن هوایی های متعددی در دیگر شهربازی های دنیا ساخته شد که از بیگ وان بلندتر بودند و سرعت بیشتری نیز داشتند، اما با این حال هیچ کدامشان به اندازه بیگ وان در شهربازی بلکپول ترسناک نبودند! جالب است که بدانید از آن سال تا کنون دو حادثه دلخراش در این شهربازی رخ داده است که در مجموع 46 نفر در آن مجروح شدند.برای رزرو تورهای خارجی با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    شهربازی بلکپول

    شهربازی بلکپول انگلیس

    ادامه مطالب جذاب گردشگری را می توانید در بخش های زیر مطالعه کنید.

    دیدنی ترین آسمان شب در دنیا

    لیست بهترین تفریحات هیجان انگیز

    ده تا از هیجان انگیز ترین و شگفت انگیز ترین تفریحات آبی آسیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW