021-88507190

آشنایی با 5 گالری و موزه هنر معاصر گوانجو

گردشگری پ.هنرکار 03 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
گوانجو پایتخت گوانگ‌دونگ که در جنوب کشور چین قرار دارد که با توجه به نفوذ لیبراسیم، دارای صحنه های از هنر معاصر است و موزه ها و گالریهای هنری زیادی را در خود جای داده است. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با چند گالری هنری آن آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گوانجو پایتخت گوانگ‌دونگ که در جنوب کشور چین قرار دارد که با توجه به نفوذ لیبراسیم، دارای صحنه های از هنر معاصر است و موزه ها و گالریهای هنری زیادی را در خود جای داده است. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با چند گالری هنری آن آشنا شوید.

    گالری هنر معاصر Libreria Borges گوانجو

    Libreria Borges همونطور که از اسمش پیداست یک گالری هنری نیست بلکه یک کتابفروشی مستقل است.این فروشگاه در سال 1997 توسط Chen Tong تاسیس شد. به گفته این هنرمند او این کتاب فروشی را یک مرکز هنری بیان کرده است و افرادی که اثر هنری آنها در این محل قرار دارد از روشهای ادبی و هنری برای خلق آثار خود استفاده می کنند.

    هنرمندانی مانند Cao Fei و Yang Yong که با ویدئو کار هنری خلق می کنند، آثار آنها در میان سایر آثار در این گالری به نمایش در درآمده است. در Libreria Borges همچنین نمایشگاهای از هنر ویدویی برپا می شود که در تور چین بهار 98 می توانید از آن دیدن کنید.

    گالری هنری Libreria Borges گوانجو،چین،مهرپرواز

    گالری Vitamin Creative Space گوانجو

    این گالری در یک فروشگاه خرده فروشی در مرکز میوه و سبزی و در یک مکان غیر معمول قرار دارد که در سال 2002 دو هنرمند به نامهای Zhang Wei و Hu Fang آن را تاسیس کردند که در حال حاضر به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز هنری در چین تبدیل شده است. هنرمندان دیگری از ژاپن و هنگ کنگ نیز آثار هنری خود را این محل در معرض نمایش قرار دادند که در تور چین خرداد 98 می توانید آنها را مشاهده کنید.

    پروژهای مانند فیلم کوتاه اثر هنرمند ایسلندی نیز در مورد کاوش و جستجو در باغهای سنتی و قدیمی مشرق زمین نیز در این گالری به نمایش در آمده که نشان دهنده نوع زندگی امروزی و فلسفه چینی باستان است. 

    گالری Vitamin Creative Space گوانجو،چین-مهرپرواز

    گالری هنر معاصر Fei گوانجو

    این گالری جایی است که هنر معاصر را به نمایش درآورده و همه مردم به راحتی به آن دسترسی پیدا می کنند.آثار هنرمندان محلی و بین الملی در این مکان گرداوری شده اند. گالری Fei در مرکز شهر و در نزدیکی ایستگاه متروی Dongshankou قرار گرفته است که تماشای آن در تور لحظه آخری گوانجو خالی از لطف نیست. از هنرمندان جوان چینی تا عکاس آلمانی و سایر آثار مختلف هنرمندان در این محل وجود دارد. رویدادهای فرهنگی و کارگاه های هنری زیادی نیز در این گالری برگزار میشود.

    گالری هنر معاصر Fei گوانجو چین-مهرپرواز

    موزه هنری Guangdong گوانجو

    این گالری هنری که در سال 2002 مسئولیت برگزاری نمایشگاه عکاسی هنری را به عهده گرفته بود موفق شد تا به عنوان یک مرکز هنر معاصر در کل شهر به شهرت برسد. این موزه که در حال حاضر یک سازمان فرهنگی بزرگ در این استان و بزرگترین نوع خود در کشور چین است، آثار هنری مدرن و باستانی را در معرض نمایش قرار داده است و هر سال بیش از 60 نمایشگاه در آن برگزار می شود.

    این موزه هنری مجموعه ایی از آثار هنرمندان معاصر چینی را در خود جای داده است. همچنین یک مجسمه بزرگ در فضای باز در کنار سایر آثار معاصر به  که جزو جاهای دیدنی چین است به چشم می خورد.

    موزه هنریGuangdong-گوانجو چین،مهرپرواز

    موزه 53 هنر 53 Art Museum گوانجو

    این موزه به عنوان اولین فضای هنری خصوصی و جزو گالریهای هنری گوانجو به شمار می رود که در عرصه هنر دارای جایگاه ویژه ایی می باشد.نمایشگاه های هنری مختلفی در این محل برگزار می شود که فضا را برای چاپ این آثار در مجلات هنری فراهم می کند.

    هنرهای تجسمی، مجسمه، ویدئو، نمایشهای هنری و نقاشی از جمله آثاری است که در این گالری به نمایش درآمده است. نمایشگاهی نیز در سال 2014 در موزه 53 هنر برگزار شده بود که آثار 13 هنرمند معاصر ژاپنی در آن قرار گرفته بود. برای شروع سفر خود بلیط هواپیما گوانجو را از مهرپرواز تهیه کنید.

    موزه 53 هنر گوانجو چین،الفبای سفر
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW