021-88507190

زیباترین و خوش منظره ترین دریاچه های اتریش

گردشگری م.مقیمی 03 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشور اتریش به خاطر مناطر طبیعی فوق العاده زیبایش شهرت جهانی دارد. در اتریش دریاچه های متعددی وجود دارد که آنقدر زیبا هستند که گویی به این کره خاکی تعلق ندارند و از دنیای افسانه ها و قصه ها بیرون آمده اند!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کشور اتریش به خاطر مناطر طبیعی فوق العاده زیبایش شهرت جهانی دارد. دریاچه های اتریش به شکل های متعددی در این کشور وجود دارند که آنقدر زیبا هستند که گویی به این کره خاکی تعلق ندارند و از دنیای افسانه ها و قصه ها بیرون آمده اند! اگر شما هم عاشق طبیعت هستید، باید حداقل یک بار در زندگیتان به اتریش سفر کنید و به تماشای زیباترین دریاچه های اتریش از نزدیک بنشینید.

    1-دریاچه آچنسی |  Lake Achensee

    یکی از بزگترین دریاچه های اتریش، دریاچه آچنسی است. این منطقه بهترین چشم انداز را به دریاچه و کوهستان های اطراف آن دارد و از طرفی آب های کریستالی دریاچه هوش را از سر آدم می برد! در این جا می توانید تفریح کنید و انواع ورزش های آبی از شنا گرفته تا موج سواری و رفتینگ را در ماه های تابستانی سال تجربه کنید.
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ زوج های جوانی که برای ماه عسل به اتریش سفر می کنند.

    دریاچه آچنسی اتریش

    2-دریاچه هالستات | Hallstatter See

    این دریاچه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اتریش است. این دریاچه در واقع در یک دهکده کوچک به نام دهکده هالستات واقع شده است که در گوشه کنار آن معماری سنتی اتریشی به چشم می خورد و منظره دریاچه و اطرافش و حال و هوای بی نظیرش مثال زدنی است.
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ توریستانی که عاشق کوهنوردی و غواصی هستند.

    دریاچه هالستات اتریش

    3-دریاچه موندسی | Mondsee

    موندسی به معنای دریاچه ماه است و یکی از مشهورترین دریاچه های اتریش است که در نزدیکی سالزبورگ واقع شده است. این دریاچه در کنار یک دهکده زیبا و کوچک واقع شده است. اگر شما هم انتظارتان از سفر به اتریش کسب آرامش است و حوصله شلوغی شهر را ندارید، می توانید در این دهکده اقامت کنید و از فضای زیبا و دل انگیزش برای گذراندن یک سفر بی نظیر استفاده کنید.جالب است که بدانید خیلی از اتریشی ها و حتی توریستان مراسم عروسیشان را در حوالی این دریاچه برگزار می کنند و احتمال دارد که شما هم در زمان بازدیدتان از این دریاچه زیبای اتریشی این عروس و دامادها را در حال عکاسی ببینید.
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ توریستانی که عاشق کوهنوردی و کسب آرامش هستند.

    دریاچه موندسی اتریش

    4-دریاچه تراونسی اتریش |  Traunsee

    این دریاچه عمیق ترین دریاچه اتریش است که در نزدیکی سالزبورگ واقع شده است. نام این دریاچه به معنای دریاچه رویا است. این دریاچه توسط دهکده های متعددی مثل دهکده آلتمونستر و دهکده تراونکریچن و دهکده اسکلوس اورت کستل احاطه شده است که با بازدید از هر کدام از آن ها می توانید دنیایی از انرژی های مثبت و حال خوب را کسب کنید. این دریاچه به خاطر تفریحات بی نظیر و مهیجش بسیار محبوب شده است و شما می توانید انواع ورزش های آبی را در آن تجربه کنید و مخلوقات شگفت انگیز زیر آب آن را تماشا کنید. شاید باورتان نشود که این همه تنوع حیات در زیر آب های دریاچه تراونسی وجود دارد!
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ دوستداران هیجان و ماجراجویی

    دریاچه تراونسی اتریش

    5-دریاچه پلانسی اتریش | Plansee

    این دریاچه از زیباترین دریاچه های اتریش است که در منطقه تیرول واقع شده است و دومین دریاچه بزرگ در این منطقه است. این دریاچه با یک کانال به یک دریاچه دیگر به نام هیتروانگ متصل شده است. اگر شما هم عاشق تفریحات جدید و مفرح هستید، حتما باید از این دریاچه زیبای اتریشی بازدید کنید. بدون شک سفر به اتریش با تور اتریش بدون بازدید از دریاچه پلانسی کامل نمی شود!
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ کسانی که دوستدار تجربه قایق سواری، غواصی، ماهیگیری و کمپ کردن در فضای سرسبز اطراف دریاچه و دوچرخه سواری هستند.

    دریاچه پلانسی اتریش

    6-دریاچه گرونرسی اتریش | Gruner See

    دریاچه سبز اتریش که می گویند اینجاست! و دلیل نامگذاری آن هم به خاطر رنگ سبز و زمردین آب آن است. این دریاچه در منطقه گرونر اتریش واقع شده است جالب است که بدانید این دریاچه با برف ذوب شده از کوه های کارست پر شده است و به خاطر همین حتی در فصل تابستان هم آب بسیار سردی دارد. به هر حال این دریاچه یکی از جالب ترین جاذبه های توریستی اتریش است که به هیچ عنوان نباید از آن ساده بگذرید. چراکه در اطراف این دریاچه پارک زیبایی وجود دارد که در طول فصل تابستان به زیر آب می رود و نیمکت ها و درختانش تنها با غواصی در آّب قابل مشاهده هستند. 
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ کسانی که عاشق غواصی در آب سرد هستند!

    دریاچه گرونرسی اتریش

    7-دریاچه فاکرسی اتریش | Faaker See

    این دریاچه در منطقه کارینتیا در میان کوه های آلپ واقع شده است و تمیزترین دریاچه اتریش به شمار می آید و آب آشامیدنی دارد! البته لازم به ذکر است که برای بازدید از این دریاچه باید هزینه ورودی پرداخت کنیدن و بعد می توانید از چشم انداز بی نظر آن استفاده کنید، آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید. جالب است که بدانید رویدادها و فستیوال های متعددی مثل رویداد سالانه هفته دوچرخه سواری اروپایی در آن برگزار می شود. از طرفی امکان تجربه تفریحاتی نظیر ماهی گیری در فصل های تابستانی سال و اسکی روی یخ در ماه های زمستانی سال در این دریاچه وجود دارد که امتحان کردن هر کدامشان حالتان را خوب خوب می کند!
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ دوستداران ماهی گیری و اسکی روی یخ

    دریاچه فاکرسی اتریش

    8-دریاچه میلستاتر سی اتریش | Millstatter See

    این دریاچه در منطقه کارینتیا در اتریش واقع شده است و به خاطر کوهستان های اطرافش بسیار مشهور شده است. باید بدانید که چشم انداز این دریاچه معرکه ترین چشم اندازی است که در کل زندگیتان دیده اید و در لحظه اول دیدن آن نفستان در سینه حبس خواهد شد! اگر شما هم عاشق یک تعطیلات آرامش بخش در کنار یک دریاچه زیبا هستید، حتما برنامه سفر به اتریش و بازدید از این دریاچه زیبا را تدارک ببینید. جالب است که بدانید وجود کوهستان های متعدد در اطراف دریاچه میلستاتر سی باعث می شود که دریاچه از بادهای سرد در امان باشد و به همین دلیل شما به راحتی می توانید در طول تابستان در آب آن شنا کنید.
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ دوستداران شنا

    دریاچه میلستاتر سی اتریش

    9-دریاچه زلرسی اتریش | Zellersee

    دریاچه زلرسی یا دریاچه زل بسیار دریاچه کوچکی است که در اطراف شهر زل آم سی واقع شده است، اما  در عین کوچک بودنش، بسیار زیبا و خیره کننده است و آب های کریستالی بی نظیری دارد. به خاطر همین کوچک بودنش در فصل زمستان کاملا یخ می زند و به همین خاطر به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری اتریش در طول فصل زمستان تبدیل می شود و توریستان و محلی های بسیاری روی آب های یخ زده آن اسکی می کنند و لحظات شادی را سپری می کنند.
    این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ کسانی که عاشق شنا، ماهی گیری، کایاک سواری و تفریحات زمستانی مثل اسکی روی یخ هستند.

    دریاچه زلرسی اتریش

    10-دریاچه ویسنسی اتریش | Weissensee

    این دریاچه با نام دریاچه سفید نیز شناخته می شود و در منطقه کارینتیا اتریش واقع شده است و در آن یک عالمه امکانات تفریحی در آن برای توریستان مهیا شده است. البته بهتر است که بدانید امکان راندن قایق های موتوری شخصی در این منطقه وجود ندارد و دلیل آن هم حفظ آرامش برای توریستان و البته حفاظت از حیات وحش منطقه است.این دریاچه مناسب حال چه کسانی است؟ کسانی که دوست دارند که تفریحاتی مثل ماهی گیری، رهنوردی و قایق سواری را تجربه کنند.این دریاچه های زیبا تنها گوشه ای از طبیعت اتریش و مثال زدنی این کشور بودند. اگر شما هم دوست دارید که زیباترین طبیعت و شگفت انگیزترین مناظر زندگیتان را ببینید، حتما برای رزرو تور اتریش و اخذ ویزای شینگن و اخذ وقت سفارت اتریش با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    دریاچه ویسنسی اتریش

    با دیگر "ترین های دنیا" آشنا شوید

    زیباترین شهرهای اتریش

    جذاب ترین مناظر ترکیه که جهانیان را به حیرت انداخته اند

    جاهای دیدنی وین،عروس شهرهای اروپا را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW